Onko kokemuksia asiallisesta ja edullisesta maalusliikkeestä pääkaupunkiseudulla, antakaas vinkkejä?
AT:n tankki kaipaa uutta maalipintaa järkihintaan. Perus Hondan musta on kyseessä, ei mitään American chopper meininkiä.
Kyselin parista liikkeestä ja hintahaitari oli 200-350€, sisältäen tosi maalit, mutta tuntuu silti kovin suolaiselta?
Pääkaupunkiseudun maalaamot
Valvoja: Moderaattorit