ScB kirjoitti:Onko näistä tohtoreista mitään enduromalleja liikkeellä ts. onko niitä kuristettu joillain tavoin tehtaalta kun tuolta pajalta soittivat
ja ilmoittivat huipputehoksi koneelta reilua 30-hevosvoimaa ja se on aika paljon alakanttiin..
Kaasarin sisällä on ainakin kiekko tappeineen mikä estää neulan nousemisen,ei muuta ku yläkannen 2 ruuvia auki ja kiekko pois joss sulla semmoinen ,samalla varmaan suuttimet alakantis,ja onhan se poijunpaino mikä näyttää äänenvaimentimelta kans tukossa vakiona.
