Tämä on HIUKAN hämmentävää - Shit!
Mikään ei tunnut auttavan! En kuitenkaan väitä, että olisin ihan kaikkea yrittänyt! En esimerkiksi purkanut johtosarjojen teipityksiä saadankseni kaikki mahdolliset liitokset esille. Mittaaminen vaan sekin on monin paikoin pahuksen (lievähkö ilmaisu) hankalaa, kun liitoksia on niin hankaloissa paikoissa ja jonkin yksittäisen piuhan seuraaminen on teippausten ja liitoksia on varmaan myös jemmattu tyylittömästi teipin sisään.
Jotakin sentään löysin:
Sulakkeita EI oikeastaan ole! Ei tosiaankaan, muuta kuin toisarvoisia, jälkeenpäin varmasti lisättyja:
Ensimmäinen oli vähän hämmentävä - akulta sulakkkeen kautta vedetty piuha vain ja ainoastaan kellolle. Kyllä vaan!
Toinen, 12V ulosotolle
ja kolmas ihan itse laittamani navigaattorille!
Muita EI todella löydy! Tuskin niitä on piilotettu teippausten sisäänkään!
Eli sulakkeiden liitokset eivät voi olla hapettuneita, kun niitä ei ole!
Kirjoittelussani oli taukoa (sori siitä) lähinnä sen vuoksi, että menin ja ostin uuden (uustuotantoa) katkaisijapaketin Saksasta ja kesti hetken ennen kuin se tuli kotiin.
Jännitystä oli ilmassa kun liitin sen järjestelmään ja pettymys melkein samaa luokkaa kuin naisten jääkiekon loppuottelun videotuomarin toimintaan
Uusi valokatkaisija toimii kuitenkin täsmällisesti; olen jo aiemmin ihmetellyt, miksi valokatkaiisijassa on 3 asentoa. No joo, uusi katkaisija sen heti kertoi - se kolmas on pitkien vilautus (flash), jolloin katkaisija palautuu jousen avulla takaisin lyhyet-asentoon. Vanhassa kytkimessä jousipalautus ei toimi!
Tämä flash-asento on juuri se, missä vilkut äänimerkki ja kiekkamittari toimivat normaalisti!
Lisää ajatuksia teiltä ystävät ja kylän miehet, pyydän minä!
Muuten alkaa hiipiä mieleeni vaihtoehto, että lukitaan sitten valokatkaisija flash-asentoon tms. ja pian vaan tien päälle, helppo juttu jopa minulle!
Iloista Pääsiäsitä,
Pauli