Husqvarna 610sm öljyssä muruja
Valvoja: Moderaattorit
Husqvarna 610sm öljyssä muruja
Elikkä vaihdoin öljyt ja siinä metallisessa putki öljynsuodattimessa oli jotain muovin yms pehmeitä muruja. Metallia ne ei ainakaan luojankiitos ollut
ite aattelin että tuskin kovin vakavaa mutta kyselen vielä teidän mielipidettä? Ei taida olla hussessa muovirullia nokkaketjun ohjaimena?
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Re: Husqvarna 610sm öljyssä muruja
Ja ikä oli? tosin ei taida olla niin väliä,reed valve nokkaketjun välissä alkaa syöpymään kun ketju venyy tarpeeksi. Tarkista kiristin,jos on tämä 06 eteenpäin malli,niin 10 pykälää vaihtoraja. vanhemmista en tiedä. Muoviahan ne ketjuohjaimetkin toki on,jotain kai sieltäkin voi lähteä.
Vuosimalli on 08 ja nokkaketju vaihdettu abouth 4tkm sitte nii en jaksais uskoo että väljä on
No pitää vaikka kuhan talvi tulee nii kattoo vähä mitä se o syöny 
- mantti
- Pyörä: TE-610, Kove 800X Rally
Veikkaan generaattorin magneettien liimaa/lakkaa tai mitä tuo nyt on. Ainakin mulla sitä on filtteristä löytynyt niin kauan kuin sitä oli magneeteissa jäljellä. Nyt ei ole enää näkynyt, kun se kaikki varissut irti 
Onkohan mulla vielä jossain kuvia siitä...
Löytyipäs se täältä http://matkaendurot.net/phpBB3/viewtopi ... =6&t=22254
Onkohan mulla vielä jossain kuvia siitä...
Löytyipäs se täältä http://matkaendurot.net/phpBB3/viewtopi ... =6&t=22254
MAntti
040-5504123
040-5504123
Ei ne tuoltakaan kyllä näyttäny. Ne oli ihan todella pieniä muruja ja mustia ihan kuin siis kumia/muovia. (Harmi kun en kuvaa tajunnu ottaa) 
Itelle tuli tässä nyt mieleen että ne murut saattais olla nokkaketjun laahaimesta/ohjurista. Kun kyllähän se vähän kokoajan kuluu kun se ketju sitäpitkin menee. täytyy vielä syksyllä oljyt vaihtaa ja tarkistaa onko muruja vielä tullu..