TA:n kaasuttimien synkka sekaisin

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

ryynama2

TA:n kaasuttimien synkka sekaisin

Viesti Kirjoittaja ryynama2 »

Moi !

- Rupesin TA:n kaasuttmiet synkronoimaan analogisella mittarilla. Oireina ennen synkkausta oli pieni viive
kaasuun reagoinnissa.

-Sain pyöriteltyä synkkaruuvia sen verran että mittari näytti kaasuttimien olevan synkassa mutta
käytännössä eivät olleet. Kaasuun reagoinnissa oli edelleen viivettä. No, siinä sitä pyörittelin
synkkaruuvia ja lopputulemana sain pyöriteltyä sitä ruuvia niin paljon että nyt ei lähde koko pyörä
ollenkaan käyntiin.

- Onko siihen synkkaruuviin jotain asentoa (esim . täysi kiinni asennosta esim. 5 kierrosta auki tms... )
ohjetta jotta saisin pyörän käyntiin ??
cr500af
Pyörä: at 650

Re: TA:n kaasuttimien synkka sekaisin

Viesti Kirjoittaja cr500af »

itse yritin at kaasuttimia synkata u-putkella mutta on jotain häikkää toisessa sylinterissä koska imi kaikki nesteet aina koneeseen vaikka oli kuristimet imuputkissa säädin kaasarit sitten korvakuulolta sillälailla että löysin kohdan jossa moottori käy kovinta tyhjäkäyntiä jonka jälkeen säädin joutokäynnin sopivaksi joutokäynti ruuvista ,ainut vaikutus minkä huomasin toimenpiteen jälkeen oli se että lähtee paremmin käyntiin viikon seisokin jälkeen
tein itse ja säästin
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Kuinkas korkea tää u-letkuhässäkkä mahtaa olla? Timo Tasakaasun kanssa,kun tehtiin mun talliin tää u-letku hässäkkä niin kokonaiskorkeudeksi tuli n.2,6m ja nestepintojen korkeus lattiasta mitattuna on n. 1m. Ei kyllä missään vaiheessa ole saatu nesteitä lähtemään moottoriin
asti vaik on kierroksiakin annettu letkujen ollessa paikassa ja jokunen mopo on tällä T.Tasakaasun ideoimalla synkkaus työkalulla jo menestyksekkäästi synkattu.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
ryynama2

Viesti Kirjoittaja ryynama2 »

Moi !
Lähtihän se TA kuitenkin käyntiin kun sai yön yli jäähtyä. Ajoin pyörän "Pärnäsen korjaamolle" ja synkkasivat siellä. En tiedä, Louisin analoginen synkronointimittari ei kyllä minusta ole kovinkan tarkka tahi sitten vika on käyttäjässä.
cr500af
Pyörä: at 650

Viesti Kirjoittaja cr500af »

mun u-putki hässäkkä oli vain metrin korkuinen ja 0.6mm kuristukset imukurkuissa havainto aineena ensin etuhaarukka öljyä toisessa yrityksessä polttoöljyä haarukkaöljy paloi paremmin ,täytyy kokeilla tuota kahden metrin u-putkea seuraavalla kerralla kun tankki on irti
tein itse ja säästin
Hilppa
Pyörä: CRF1000 DCT

Viesti Kirjoittaja Hilppa »

Eikö järkevintä olisi käyttää siinä U.ssa ihan tavallista pentsiiniä, jos kone imaisee niin ompahan sen omaa tavaraa. Onhan se hienomman näköistä jos vaikka PÖ.ä letkuissa heiluu mut vaikka itsellä ikänäkö alkaa riesaamaan niin kyllä sen kirkkaamman pensankin kyllä näkee. :shock:
Itsellä ei varmaan yli metrin korkempaa letkutusta.
Liitteet
15072009(001).jpg
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Hilppa kirjoitti:vaikka itsellä ikänäkö alkaa riesaamaan niin kyllä sen kirkkaamman pensankin kyllä näkee. :shock:
Sinne bensan sekaan, kun pistää vähän 2-tahtiöljyä niin näkee vielä muutaman vuoden ilman laseja.

Happi
Vastaa Viestiin