Mitä talleissa tapahtuu...?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Niamola
Pyörä: 890 Adventure R
Viesti:

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Niamola »

Jos nelitahtinen niin säädäs venttiilit, jos on juuri kantamisen rajalla se vielä imee enemmän kuin sylkee ja täten lisä bensaa tms. syöttämällä vois vielä käydä.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.

p.050nelkolnol8957
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tää on Hondan kiinalainen kopio
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Mulla on niistä kokemusta, ei mun kampe ainakaan kestänyt :shock: no tänään pitäs yrittää saada kone lopullisesti kasaan ja runkoputkien väliin ja jos vielä jaksaa niin säätää ketjut ja ennen kaikkea toi etuhampi tiukaksi
Yksinäinen Susi
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Pikku leekausta Puimuriin. Uutta Vario ikkunaa ja pakoputken y-haaraa ja muuta pientä.

Tääläki tuli itkettyä kun ei pysy lämpö tallisa. Siihenkään asiaan ei ole tapahtunu mitään. Mun pitäs kai potkasta ihtiä perseelle että alkas tapahtuu.
Paskapuhetta, mutta uskon.
PantseK
Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC

Viesti Kirjoittaja PantseK »

Joutui jo lämpöjä vähentämään kun alkoi hikeä pukkaamaan renkaanväännössä.
Saldona lauantaiaamujumppana uusi takaiskari ja nakit molempiin päihin. Jos vaikka huomena lähtisi testaamaan tuota parjattua Bituboa.
Liitteet
aaa2.jpg
Faari
Pyörä: Suzuki Dr 650 SE

Viesti Kirjoittaja Faari »

Tänään asennettu onnistuneesti Saksasta tilattu käytetty johtosarja, uutta en viitsinyt alkaa väkertään kun halvalla sain. Huomenna digimittariston asennusta.
jarno78

Eilen tosiaan aukes vihdoin ja viimein toi venojen suojakupu, menihän siinä 3 päivää hukkaan perkele, yhteensä varmaan 8 h ja toinen olkapää särkylääke kunnossa, kattoo pystyyköhuomenna reenaan ollenkaan :twisted: no tänään vielä ketjut ja värkätä käsi suojat, on vain hussen, mut koettaa soveltaa, kun stormilta halvalla sain. Keltaiset että autoilijat huomaa paremmin :lol:
Yksinäinen Susi
Antti J
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Antti J »

Kävin kattelemassa mahtusko talliin 2002 vuosimallin Honda CRF450R, vähintään nokkapukki, mäntä, venttiilit ja kiertokanki menee vaihtoon, että siitä saa toimivan pyörän. Venttiili oli katkennut ja aiheuttanut vähän tuhoja.

Onko muuten kellään noista kokemuksia? Korjaamokäsikirjan metsästyskin on käynnissä.
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Tuli tänään ostettua SW-Motechin kaatumaraudat pitihän ne heti samantien asentaa dakariin 8) samalla innostuin nyt sen verran kun on noi uudet SW-Motechin raudat pyörässä niin rupesin asentamaan niihin lisävaloja kiinni dakarissa kyllä jo alkuperäisessä valossa xenon mutta koskaan ei ole liikaa valoa :lol: ostin noihin lisävaloihin vielä 100w polttimot :lol: harmi vaan kun ei pysty vielä lähteä kokeilemaan polven takia.

Muutama kuva
Liitteet
SW-Motechin moottorinsuojaraudat 5.JPG
SW-Motechin moottorinsuojaraudat 4.JPG
SW-Motechin moottorinsuojaraudat 3.JPG
SW-Motechin moottorinsuojaraudat 2.JPG
Lisävalojen johtojen laitto piiloon menossa 4.JPG
Asensin uudet lisävalot dakariin alkup valona toimii xenon 1 (2).JPG
Asensin uudet lisävalot dakariin alkup valona toimii xenon.JPG
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
POT
Pyörä: EXC 250 2-T

Viesti Kirjoittaja POT »

Perjantaina sain laakerit koneeseen :P pohjan laakerista noin 90€ .Pikku hiljaa olen kasaillut täs viikonlopun aikana . Kyl se moottorilta jo alkaa näyttää ja kaasaritkin on putsattu :lol: :lol:
Liitteet
mopokuvat 010.jpg
mopokuvat 004.jpg
mopokuvat 003.jpg
gixxerman

Niamola kirjoitti:Jos nelitahtinen niin säädäs venttiilit, jos on juuri kantamisen rajalla se vielä imee enemmän kuin sylkee ja täten lisä bensaa tms. syöttämällä vois vielä käydä.
Jos ikinä tapaamme,kossupullon olen velkaa sinulle,jostain kumman syystä imusesta ei enää välystä löytynyt ja kun asian korjasin,niin johan hörähti käyntiin,en nähnyt metsää puilta,hävettää. :oops: :oops: :oops: Jo saa taas lumet kyytiä s.....a :lol:
Nyt voi mennä Kuvalle talvimopokauppoja taas jatkamaan,kun ei tarvii uutta lumilinkoa ostaa :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78

Tänään vielä jaksaa arpoa et mikä vittu tuota xl vaivaa, alkaa olla vaan aika loppu, kun enemmän rassaamista kuin ajoa :evil:
Yksinäinen Susi
gixxerman

Lisää lokerikkoja asennettu seinälle ja poranteräteline poran viereen. Vielä vähän siivoiluja, hyllyjä jne... niin mahtuu tallissa jo jotain tekee. Kai se pitää piikata vähän lattiaa auki ja laittaa viemärilinja niin saa talliin pesualtaan ja hanan. Aika kivoja juttuja kun pesee - ihan mitä vaan. Tai pitäis kai vetää samalla kuuma vesi... Täähän paisuu ku pullataikina :shock:[/quote]
Pesuallas ja lattiakaivo ovat ykkösjuttuja tallissa,samoin kompura. 8)
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

gixxerman kirjoitti:Lisää lokerikkoja asennettu seinälle ja poranteräteline poran viereen. Vielä vähän siivoiluja, hyllyjä jne... niin mahtuu tallissa jo jotain tekee. Kai se pitää piikata vähän lattiaa auki ja laittaa viemärilinja niin saa talliin pesualtaan ja hanan. Aika kivoja juttuja kun pesee - ihan mitä vaan. Tai pitäis kai vetää samalla kuuma vesi... Täähän paisuu ku pullataikina :shock:
Pesuallas ja lattiakaivo ovat ykkösjuttuja tallissa,samoin kompura. 8)[/quote]
Muista laitta öljynerotuskaivo. Voipi ympäristöihminen suuttua, jos ei ole.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Jarski61
Pyörä: k

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Kevyttä talvivarustelua.Tankorukkaset paikoilleen,joku taidemaalari vai mikäseny olikaan LeoVince SBK änkkäri merkiltään kiinni.
Öljyjen vihtoa ja sen semmoista.Ihan vaan iltani iloks. :lol:
T Jarski
Liitteet
DSC_0004.JPG
Vastaa Viestiin