Jakke N kirjoitti:Pitenevä päivä alkaa näköjään vaikuttamaan uinuviin motoristeihinkin
Ketäs kävi tänään Janakkalassa pyörähtämässä punavalkoisilla XT:llä ja TT-R:llä (näin olin katsovinani) meidän talon kohdalla ympäri? Hyvää baanaa olisi jatkunut eteenkinpäin. Vai joko on uusia kuvasurauttelijoita ilmestynyt, siinä tapauksessa täytyy antaa vinkki: se rasti ei ole täälläpäinkään
Hahaa!
Olin nopea, hyppäsin pyörän selkään, seurasin jälkiä ja yhytin pojat tupakkitauolta. Hienoa löytää uusia surauttelijoita kotikulmilta, ei tarvi aina yksikseen ajella
Aitoa kurapyörähenkeä havaittavissa; jälkiä oli nimittäin erittäin helppo seurata
Jakke N kirjoitti:Pitenevä päivä alkaa näköjään vaikuttamaan uinuviin motoristeihinkin
Ketäs kävi tänään Janakkalassa pyörähtämässä punavalkoisilla XT:llä ja TT-R:llä (näin olin katsovinani) meidän talon kohdalla ympäri? Hyvää baanaa olisi jatkunut eteenkinpäin. Vai joko on uusia kuvasurauttelijoita ilmestynyt, siinä tapauksessa täytyy antaa vinkki: se rasti ei ole täälläpäinkään
Hahaa!
Olin nopea, hyppäsin pyörän selkään, seurasin jälkiä ja yhytin pojat tupakkitauolta. Hienoa löytää uusia surauttelijoita kotikulmilta, ei tarvi aina yksikseen ajella
Aitoa kurapyörähenkeä havaittavissa; jälkiä oli nimittäin erittäin helppo seurata
Leppäkosken äijäthän ne on olleet.. Poikkesivat tässä kauriinmaalla kahveella ja jatkovat matkaa.
Mä jouduin jäämään kotio, kun en enduroo omista (viälä)
Tase sivuutti minut tänään Haukiputaalla. Nostin kättäkäkin, muttei mitään reaktiota. No olinkin sivakoilla liikkeellä ja Haukipudashiihdon loppumetreillä. Siinä kyllä tuli mieleen kun viimeisillä voimilla taivalsin, että kyllä tuo moottoripyöräily on hieno harrastus:)
tertsu kirjoitti:Tase sivuutti minut tänään Haukiputaalla. Nostin kättäkäkin, muttei mitään reaktiota. No olinkin sivakoilla liikkeellä ja Haukipudashiihdon loppumetreillä. Siinä kyllä tuli mieleen kun viimeisillä voimilla taivalsin, että kyllä tuo moottoripyöräily on hieno harrastus:)
Jaa, sekö oli Haukipudas-hiihto. Ihmettelin kun toimitsijoita näkyi Haukiväylän pyöräteillä. Täytyy myöntää että kädennostoa en valitettavasti huomannut. Vaan ei sinulla kovin kiire ollut, kun kesken kilpailun ehdit matkaenduroveljiäkin moikata.
Oli ihan kiva ajokeli, menin Jokikylän kautta Onkamoon ja tulin Hetekankaan tietä takaisin. Syrjätiet olivat paremmin aurattuja kuin päätiet, ihme ja kumma. Alakylän metsäteillä piti tehdä GS-käännös, vaikka kottarainen olikin ajokkina. Eteneminen tyssäsi, kaadoin pyörän, pyöräytin sitä vaaka-asennossa 180 astetta, nostin pystyyn ja ajoin samoja jälkiä takaisin. Näppärää, kyllä ne bemumiehet kaikkea keksivät.
Ei pimeässä ehtinyt nähdä oliko kurapyörä, ties vaikka.
Mutta tänään klo 20.04 Hämeenlinnan moottoritiellä Hyvinkään kohdalla etelään menossa.
Ensin katsoin että silmäpuoli auto, mutta mopopas olikin siellä matkalla.
Jaa-a,täälläpäin,loviisan suunnalla,on vähän toivonutkin näkevänsä moottoripyöriä,mutta kyllä ne vaan on olleet sitten silmäpuolia autoja,tässä talven mittaan,mitä on vastaan tullut...vahinko..
No,kohta alkaa varmaan pörräämiset täälläkin suunnalla lisääntymään,sekä ihmisillä,että eliöillä
Domilla tehtiin tänään joku 130km lenkki emännän kanssa, ilma oli lämmin ja aurinkoinen
Kemin lumilinnan portista kun olin ajamassa sisään, niin vastaan tuli musta kyykkypyörä
Kaks AT:a tuli prikaatin tiellä vastaan, ku aamusta olin jalan liikenteessä, suunta oli vissiin kassunkurun suuntaan... Liekko toisella kamera roikkunu lipassa kiinni..?
Kuka tunnustaa, Oulussa lentokentäntienhaarassa n. klo 16:n aikaan Iso Gessu ajeli kaupungin suunnasta. Itse olin kaupunkia kohti matkalla AT:llä ja lapanenkin nousi kohdatessa.
Jari S kirjoitti:Kuka tunnustaa, Oulussa lentokentäntienhaarassa n. klo 16:n aikaan Iso Gessu ajeli kaupungin suunnasta. Itse olin kaupunkia kohti matkalla AT:llä ja lapanenkin nousi kohdatessa.
Taisi olla sama Gessu, joka tuli keskustassa, eteläisen alikulun kohdalla minua vastaan. Mukana alulaukut kirkkailla teipeillä? En viitsinyt ruuhka-aikana soitella mersun torvea
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.