Paksut sisuskumit
Valvoja: Moderaattorit
[quote="Marko Hemmilä"]
Itse hain tuon 4mm kumin EMC:ltä ja varta vasten kysäisin 4mm kumia.[/quote]
Itse olen koetellut välttää ko. putiikissa asiointia viime aikoina. Odottelin taas alkukesästä Arain ruuvisatsia kolme viikkoa, vaikka maahantuojalla niitä oli hyllyssä. Siksi tilasin kumin K-renkaaseen.
Itse hain tuon 4mm kumin EMC:ltä ja varta vasten kysäisin 4mm kumia.[/quote]
Itse olen koetellut välttää ko. putiikissa asiointia viime aikoina. Odottelin taas alkukesästä Arain ruuvisatsia kolme viikkoa, vaikka maahantuojalla niitä oli hyllyssä. Siksi tilasin kumin K-renkaaseen.
Hanski ja enska
Pitäis olla salainen kerhokädenpuristus sen kurapyörähenkisen myyjän kanssa, jolla saisi EMC:ltä vippitason palvelua =)rytila kirjoitti:
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Ainakin tuon mun venäläisen sisäkumin paksuus on ehkä 2x sen paksuinen kuin ohkaset länsirenkaat, mutta toihin heavydutyihin verrattuna se on puolta ohksempi.GAZ kirjoitti:venäläinen tavallinen sisukumi on 2x paksumpi kun `"erikoisvahvat" muut
Jos jostain syystä jossain vaiheessa päädyn venäläiseen rengaskauppaan niin saatan ostaa niitä muutaman varastoon.