Vakionopeussäädin Throttlemate

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

PantseK
Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC

Re: Vakionopeussäädin Throttlemate

Viesti Kirjoittaja PantseK »

No mitä tuota hieman jo pääsin kokeilemaan niin hyvinhän se toimi. Täytyy vaan liimata tuo tuppi paremmin runkoonsa kun meinaa pyörähtää. No kottaraisen tärisevällä tangolla ei tuo samaa nopeutta pitkään pidä, mutta itse ainakin tuota ajattelin ihan tuollaiseen hetkittäiseen kaasukäden lepuutukseen jossa se toimii. Oikeat vakkarit on sitten erikseen ja hieman eri hinnoissa. Kovempaan testiin tuo pääsee loppukuusta Saksan läpiajopäivänä, jolloin on tarkoitus laskeutua sveitsin rajalle rantautumispäivänä. Oikeastaan tuota reissua varten tuon Pekalta hankinkin.
ohiampuja
Pyörä: Bmw R1200GS

Viesti Kirjoittaja ohiampuja »

Mielestäni ainakin hintansa-arvoinen "vakkari", muutamalla pidemmällä siirtymällä testailtu ja ainakin näissä tasaisissa maastoissa ei mitään moitittavaa. Kiitoksia Pekalle toimituksesta. Ei varmaankaan kestä venyttää auki kovin kylmällä kelillä, vai napsahtiko tuo poikki ihan huoneenlämmössä.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Paulijes kirjoitti:Heikoksi osoittautui tuo Throttlemate.Ei kestänyt irroittaa pyörästä kun napsahti poikki :?
Enpä voi suositella tuon takia.Muuten olisi ollut toimiva systeemi.
Harmin paikka.
Mulla se on toiminut ihan odotetusti.
Taitaa olla siis parempi ujuttaa se vehje sinne kahvaan sieltä kahvan päästä eikä niin kuin noissa nettisivujen ohjeissa on kerrottu eli suoraan levittämällä kahvan asennus kohtaan.
EI SIIS NÄIN! Linkki

Taidan muuten laittaa palautetta sinne kauppiaalle, että näin kävi.
Tilasin ja toimitin niitä kuitenkin jonkunlaisen määrän.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
PJE
Pyörä: Solifer

Viesti Kirjoittaja PJE »

Pekkavee kirjoitti:
Paulijes kirjoitti:Heikoksi osoittautui tuo Throttlemate.Ei kestänyt irroittaa pyörästä kun napsahti poikki :?
Harmin paikka.
Taitaa olla siis parempi ujuttaa se vehje sinne kahvaan sieltä kahvan päästä eikä niin kuin noissa nettisivujen ohjeissa on kerrottu eli suoraan levittämällä kahvan asennus kohtaan.
EI SIIS NÄIN! Linkki

Pekka
Laitoin itse tuonne kyselyn kuvien kera.

Edit:Nopeasti tuli vastaus.Lähettävät uuden tilalle ja suosittelivat ettei sitä siirreltäisi pyörästä toiseen vaan annetaan olla paikallaan.
PJE

Viesti Kirjoittaja PJE »

Paulijes kirjoitti:
Pekkavee kirjoitti:
Harmin paikka.
EI SIIS NÄIN! Linkki

Pekka
Laitoin itse tuonne kyselyn kuvien kera.

Edit:Nopeasti tuli vastaus.Lähettävät uuden tilalle ja suosittelivat ettei sitä siirreltäisi pyörästä toiseen vaan annetaan olla paikallaan.
Nopeaa toimintaa. Tänään tuli uusi postissa :)
ATC
Pyörä: HP2E

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kaoko Cruise Control olisi jouten jos joku tarvitsee niin luovun kohtuu korvausta vastaan. Passaa ainakin GS 1200 http://ch.touratech.com/fileadmin/user_ ... .html#/274
Weteraani kurapyöräilijä
juhhyto
Pyörä: BMW R1200GS

Viesti Kirjoittaja juhhyto »

Laitoin Kaokosta yv:tä.
PJE

Viesti Kirjoittaja PJE »

juhhyto kirjoitti:Laitoin Kaokosta yv:tä.
Sori vaan.Me sovittiin jo ATC:n kanssa nouto.
juhhyto
Pyörä: BMW R1200GS

Viesti Kirjoittaja juhhyto »

Eipä mitään. Olisit laittanut viestin tänne niin olis tiennyt.

-juha-
Jallu
Pyörä: Gelände/Straße

Viesti Kirjoittaja Jallu »

PantseK kirjoitti:No mitä tuota hieman jo pääsin kokeilemaan niin hyvinhän se toimi. Täytyy vaan liimata tuo tuppi paremmin runkoonsa kun meinaa pyörähtää. No kottaraisen tärisevällä tangolla ei tuo samaa nopeutta pitkään pidä, mutta itse ainakin tuota ajattelin ihan tuollaiseen hetkittäiseen kaasukäden lepuutukseen jossa se toimii. Oikeat vakkarit on sitten erikseen ja hieman eri hinnoissa. Kovempaan testiin tuo pääsee loppukuusta Saksan läpiajopäivänä, jolloin on tarkoitus laskeutua sveitsin rajalle rantautumispäivänä. Oikeastaan tuota reissua varten tuon Pekalta hankinkin.
Tänään tuota piti testata, mutta unohtui taas mokoma käikäle eteisosaston jakkaralle, odotukset on kumminkin kovat, kun tuo GS:n tanko ei juurikaan tärise normaalilla "marssivauhdilla". Pitemmän siirtymän jälkeen on kaasukäsi yleensä sen verta jäykkä, ettei postikortin kirjoitus meinaa onnistua...
Pekkavee

Mulla on R1100GS pyörässä peilit niin lähellä, että tuo on hieman hankala ainakin kaupunkiajossa.
Laitoin sen sivuun odottamaan pidempiä reissuja. Ahvenisto reissulla se oli ihan OK viime sunnuntaina, siis matka-ajossa.

Pekka
PantseK
Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC

Viesti Kirjoittaja PantseK »

No nyt on käyttökokemusta pidemmästäkin ajosta. Kerrassaan mainio kampe! Pelasti hyvin pidemmällä moottoritiesiirtymällä kun pääsi välillä lepuuttamaan.
Välillä tosiaan tarvitsi "päivittää" nopeutta, mutta yllättävän pitkään tuo asentoansa piti.
Jos joku noita tilaa lisää niin mulle ainakin pari lisää.
Pekkavee

PantseK kirjoitti:No nyt on käyttökokemusta pidemmästäkin ajosta. Kerrassaan mainio kampe! Pelasti hyvin pidemmällä moottoritiesiirtymällä kun pääsi välillä lepuuttamaan.
Välillä tosiaan tarvitsi "päivittää" nopeutta, mutta yllättävän pitkään tuo asentoansa piti.
Jos joku noita tilaa lisää niin mulle ainakin pari lisää.
Helppo niitä on itsekin tilata ja hinta on edullinen kotiin kannettuna. Tipahtaa postiluukusta.

Itsekin käytin tuota GS Meeting reissulla siirtymäpätkillä sinne Summassaareen, kun piti ajaa asfaltilla.
Homma toimii kyllä minunkin GS pyörässäni. Peilin varsi vähän tökkii joskus, jos kääntää kaasua reilusti, mutta ei se haittaa.
Sitten hiekkatiereissuille sen voi pyöräyttää peilin varren toiselle puolelle, jossa se ei haittaa yhtään normaalia toimintaa. Se on mulla nytkin kiinni kaupunkiajeluissa ja mopokoulutustunnneilla, siis siinä lepoasennossa.
Hieno peli ja hinta-hyötysuhde kohdallaan.

Pekka
Vastaa Viestiin