Vakionopeussäädin Throttlemate
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- PantseK
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
Re: Vakionopeussäädin Throttlemate
No mitä tuota hieman jo pääsin kokeilemaan niin hyvinhän se toimi. Täytyy vaan liimata tuo tuppi paremmin runkoonsa kun meinaa pyörähtää. No kottaraisen tärisevällä tangolla ei tuo samaa nopeutta pitkään pidä, mutta itse ainakin tuota ajattelin ihan tuollaiseen hetkittäiseen kaasukäden lepuutukseen jossa se toimii. Oikeat vakkarit on sitten erikseen ja hieman eri hinnoissa. Kovempaan testiin tuo pääsee loppukuusta Saksan läpiajopäivänä, jolloin on tarkoitus laskeutua sveitsin rajalle rantautumispäivänä. Oikeastaan tuota reissua varten tuon Pekalta hankinkin.
Mielestäni ainakin hintansa-arvoinen "vakkari", muutamalla pidemmällä siirtymällä testailtu ja ainakin näissä tasaisissa maastoissa ei mitään moitittavaa. Kiitoksia Pekalle toimituksesta. Ei varmaankaan kestä venyttää auki kovin kylmällä kelillä, vai napsahtiko tuo poikki ihan huoneenlämmössä.
Harmin paikka.Paulijes kirjoitti:Heikoksi osoittautui tuo Throttlemate.Ei kestänyt irroittaa pyörästä kun napsahti poikki![]()
Enpä voi suositella tuon takia.Muuten olisi ollut toimiva systeemi.
Mulla se on toiminut ihan odotetusti.
Taitaa olla siis parempi ujuttaa se vehje sinne kahvaan sieltä kahvan päästä eikä niin kuin noissa nettisivujen ohjeissa on kerrottu eli suoraan levittämällä kahvan asennus kohtaan.
EI SIIS NÄIN! Linkki
Taidan muuten laittaa palautetta sinne kauppiaalle, että näin kävi.
Tilasin ja toimitin niitä kuitenkin jonkunlaisen määrän.
Pekka
Laitoin itse tuonne kyselyn kuvien kera.Pekkavee kirjoitti:Harmin paikka.Paulijes kirjoitti:Heikoksi osoittautui tuo Throttlemate.Ei kestänyt irroittaa pyörästä kun napsahti poikki![]()
Taitaa olla siis parempi ujuttaa se vehje sinne kahvaan sieltä kahvan päästä eikä niin kuin noissa nettisivujen ohjeissa on kerrottu eli suoraan levittämällä kahvan asennus kohtaan.
EI SIIS NÄIN! Linkki
Pekka
![]()
![]()
Edit:Nopeasti tuli vastaus.Lähettävät uuden tilalle ja suosittelivat ettei sitä siirreltäisi pyörästä toiseen vaan annetaan olla paikallaan.
Nopeaa toimintaa. Tänään tuli uusi postissaPaulijes kirjoitti:Laitoin itse tuonne kyselyn kuvien kera.Pekkavee kirjoitti:Harmin paikka.Paulijes kirjoitti:Heikoksi osoittautui tuo Throttlemate.Ei kestänyt irroittaa pyörästä kun napsahti poikki![]()
EI SIIS NÄIN! Linkki
Pekka
![]()
![]()
Edit:Nopeasti tuli vastaus.Lähettävät uuden tilalle ja suosittelivat ettei sitä siirreltäisi pyörästä toiseen vaan annetaan olla paikallaan.
Kaoko Cruise Control olisi jouten jos joku tarvitsee niin luovun kohtuu korvausta vastaan. Passaa ainakin GS 1200 http://ch.touratech.com/fileadmin/user_ ... .html#/274
Weteraani kurapyöräilijä
Laitoin Kaokosta yv:tä.
Sori vaan.Me sovittiin jo ATC:n kanssa nouto.juhhyto kirjoitti:Laitoin Kaokosta yv:tä.
Eipä mitään. Olisit laittanut viestin tänne niin olis tiennyt.
-juha-
-juha-
- Jallu
- Pyörä: Gelände/Straße
Tänään tuota piti testata, mutta unohtui taas mokoma käikäle eteisosaston jakkaralle, odotukset on kumminkin kovat, kun tuo GS:n tanko ei juurikaan tärise normaalilla "marssivauhdilla". Pitemmän siirtymän jälkeen on kaasukäsi yleensä sen verta jäykkä, ettei postikortin kirjoitus meinaa onnistua...PantseK kirjoitti:No mitä tuota hieman jo pääsin kokeilemaan niin hyvinhän se toimi. Täytyy vaan liimata tuo tuppi paremmin runkoonsa kun meinaa pyörähtää. No kottaraisen tärisevällä tangolla ei tuo samaa nopeutta pitkään pidä, mutta itse ainakin tuota ajattelin ihan tuollaiseen hetkittäiseen kaasukäden lepuutukseen jossa se toimii. Oikeat vakkarit on sitten erikseen ja hieman eri hinnoissa. Kovempaan testiin tuo pääsee loppukuusta Saksan läpiajopäivänä, jolloin on tarkoitus laskeutua sveitsin rajalle rantautumispäivänä. Oikeastaan tuota reissua varten tuon Pekalta hankinkin.
Mulla on R1100GS pyörässä peilit niin lähellä, että tuo on hieman hankala ainakin kaupunkiajossa.
Laitoin sen sivuun odottamaan pidempiä reissuja. Ahvenisto reissulla se oli ihan OK viime sunnuntaina, siis matka-ajossa.
Pekka

Laitoin sen sivuun odottamaan pidempiä reissuja. Ahvenisto reissulla se oli ihan OK viime sunnuntaina, siis matka-ajossa.
Pekka
- PantseK
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
No nyt on käyttökokemusta pidemmästäkin ajosta. Kerrassaan mainio kampe! Pelasti hyvin pidemmällä moottoritiesiirtymällä kun pääsi välillä lepuuttamaan.
Välillä tosiaan tarvitsi "päivittää" nopeutta, mutta yllättävän pitkään tuo asentoansa piti.
Jos joku noita tilaa lisää niin mulle ainakin pari lisää.
Välillä tosiaan tarvitsi "päivittää" nopeutta, mutta yllättävän pitkään tuo asentoansa piti.
Helppo niitä on itsekin tilata ja hinta on edullinen kotiin kannettuna. Tipahtaa postiluukusta.PantseK kirjoitti:No nyt on käyttökokemusta pidemmästäkin ajosta. Kerrassaan mainio kampe! Pelasti hyvin pidemmällä moottoritiesiirtymällä kun pääsi välillä lepuuttamaan.
Itsekin käytin tuota GS Meeting reissulla siirtymäpätkillä sinne Summassaareen, kun piti ajaa asfaltilla.
Homma toimii kyllä minunkin GS pyörässäni. Peilin varsi vähän tökkii joskus, jos kääntää kaasua reilusti, mutta ei se haittaa.
Sitten hiekkatiereissuille sen voi pyöräyttää peilin varren toiselle puolelle, jossa se ei haittaa yhtään normaalia toimintaa. Se on mulla nytkin kiinni kaupunkiajeluissa ja mopokoulutustunnneilla, siis siinä lepoasennossa.
Hieno peli ja hinta-hyötysuhde kohdallaan.
Pekka