aleksi kirjoitti:Tuli taas käytyä tänään 27.4.08 Hämeenkankaalla. Sai oikein kunnon hien pintaaan lopuksi, kun oli saanut mopon pois suosta vinssattua... niin piti käydä raskaan työn jälkeen vielä grillaamassa jättikodas makkarat
Kuljetatko vinssiä mukana ajeluilla? Yksin liikkuessa siitä vois joskus olla apua...
Olisi kyllä hyvä kuljettaa vinssiä mukana mutta eipä ole ollut koskaan mukana joutui soittamaan apujoukot tuomaan vinssin nyt olen kyllä ajatellut tehdä jonkun vinssin kuljetus systeemin
Tuommoista olen pitänyt mukana kelkkaillessa, peräkärryä lumen alta haalatessa. kahdella tommoisella 5 metrinen vene yksin talviteloille lankkujen päällä.
Mulla olisi tuossa 8000 lbs sähkövinssi vielä ruuvaamatta autoon kiinni, jospa laittaisikin sen Lakun tarakalle? Painaa se tosin sen verran, että heikompi mies ei jaksa nostaa.
torstai-illan fiilistely/nautiskeluendurokuva ei jaksanut työpäivän jälkeen lähteä kaivamaan minnekään suopätkille, joten kotinurkkien sorateitä tuli ajeltua ristiinrastiin.
Eilen kameraa räpeltäessä tuli minullekin kiusaus rääkätä kampetta kiinnittämällä se nippusitein AT:n tankoon. Pitihän se käydä kokeilemassa, että pysyykö se siinä, vai pääseekö parempaa ostamaan!
Akkujen varaus tietenkin unohtui katsoa, joten pitkälle ei filmatisointi edennyt. Liekö tuossa nyt mitään katsomisen arvoistakaan, varsinkaan phuketin pimentävien voimien jälkeen...
Oli aika hieno ilma tänään. Kävin lyhyellä surautuksella ja oli juuri alkanut hieman sataa. Näytti paikalla ollessa siltä kuin sateenkaari olisi ollut ihan vieressä ja edessä oleva tie höyrysi, kun sadevesi haihtui asvaltilta auringonpaisteessa.
Harmi kun en osaa käyttää kameraa niin hyvin kuin haluaisin. Parempi kuvaaja olisi saanut mahtavia kuvia tuosta. Tässä kuitenkin oma räpellykseni.