Hannu^ kirjoitti:Onkos palstalaisia hän joka omistaa tuon BMW:n tuossa toisella puolella tietä Rovaniemellä Pujottelijan tiellä? Itse suhailen näissä ympyröissä tuolla könpijällä tällä hetkellä jos tunnistat
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Joo "palstalaisia" ollaan ja miltei näköyhteyksillä. GS:ssä on tällä hetkellä vain asfalttikumet, joten kurareissut ovat vielä edessä päin. Rohkeasti vain juttelemaan.
- SORATIE
- Pyörä: YAMAHA TDM 850
Tänään oli motoristien kesän avaus "born to be wild" iisalmen torilla,jossa oli mukana kaksinkertainen trialin maailmanmestari Tommi Ahvala näyttämässä taitojaan
Pohjolan kurapyöräilijöiden tarrasta on hyötyäkin..foorumilla käyvä,muttei vielä rekisteröitynyt käyttäjä huomasi tarran ja juttua riitti molempien pyörien ja mahdollisesti kokoontumisajujen suunnittelusta.Terveisiä tenerekuskille 
- Raimo
- Pyörä: BMW R80GS & XT1200Z
- Viesti:
Joensuussa tuli torstaina iltapäivällä vastaan harmaa gessu, taisi olla 1150gsA, jossa oli alumiinilaukut. Niin ajoin valkoista Kantturaa, ja minulla päässä punainen umpikypärä (!!!). Tulipahan testattua integraalikypärää vajaan 1300 kilsan verran, ja Pinlockilla varustettuna se menettelee, mutta aurinkoisella kelillä kaipasin kovasti lippaa.
Mutta ihme ja kumma, Vieremän tienoilla sunnuntaina oli parkissa pariskunta joista isännällä 1150gsA (musta) ja emännällä F650GS. Parasta hommassa oli se, että kohtaaminen sattui soratiellä, ja justiin olin taiteillut jäistä pohjoisrinnettä melkeinpä polulla. Ei tule heti mieleen, että olisi vastaavanlaista tapausta tullut minulla vastaan, sen verran harvinaista on soratiellä tavata alan harrastajia.
Mutta ihme ja kumma, Vieremän tienoilla sunnuntaina oli parkissa pariskunta joista isännällä 1150gsA (musta) ja emännällä F650GS. Parasta hommassa oli se, että kohtaaminen sattui soratiellä, ja justiin olin taiteillut jäistä pohjoisrinnettä melkeinpä polulla. Ei tule heti mieleen, että olisi vastaavanlaista tapausta tullut minulla vastaan, sen verran harvinaista on soratiellä tavata alan harrastajia.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Re: Liikkala
Täysin oikea havainto.Itse en tunnistusta onnistunut tekemään.sskog kirjoitti:Taisi olla Lightspeed joka tuli vastaan puoli yhden maissa Liikkalan maisemissa. Ajettiin mustalla AT:llä & punaisella TA:lla.
Olin menossa kurapyöräsurautukselle.Kuvia ja videota tulossa.
- gabbernaut
- Viesti:
..Tuli vastaan.
Varpaisjärven kupeessa tuli kesken tupakkatauon harmaa Transalppikuski tupakkikaveriksi. Ilmoitti olevansa Sepe-Susi ja kysyi olenko minä gabbernautti
( tältäkö se julkkiksen elämä tuntuu
)
Iloiset ajelut vaan "minun" valtakunnassani Sepe-Sudelle ja turvalliset kotimatkat Riihimäelle asti
-mika-
Varpaisjärven kupeessa tuli kesken tupakkatauon harmaa Transalppikuski tupakkikaveriksi. Ilmoitti olevansa Sepe-Susi ja kysyi olenko minä gabbernautti
( tältäkö se julkkiksen elämä tuntuu
Iloiset ajelut vaan "minun" valtakunnassani Sepe-Sudelle ja turvalliset kotimatkat Riihimäelle asti
-mika-
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
Olikos foorumilaisia hän joka maanantaina(14.5.07) siinä iltapäivällä paineli hemmetin komea saundisella kotarilla? Pitkin pappilantietä liikenneympyrälle päin Rovaniemellä?
Jos tunnistat itsesi niin en voi kuin kehua pärräsi ääniä! Parhaimpia papatuksia tähän asti mitä kuullut. Myös kiinostaisi tietää että mistä laitteesta moiset jytinät voi saada
Jos tunnistat itsesi niin en voi kuin kehua pärräsi ääniä! Parhaimpia papatuksia tähän asti mitä kuullut. Myös kiinostaisi tietää että mistä laitteesta moiset jytinät voi saada
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät