Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

HarriI
Pyörä: 990 Adv

Viesti Kirjoittaja HarriI »

Joo "palstalaisia" ollaan ja miltei näköyhteyksillä. GS:ssä on tällä hetkellä vain asfalttikumet, joten kurareissut ovat vielä edessä päin. Rohkeasti vain juttelemaan.
Hannu^ kirjoitti:Onkos palstalaisia hän joka omistaa tuon BMW:n tuossa toisella puolella tietä Rovaniemellä Pujottelijan tiellä? Itse suhailen näissä ympyröissä tuolla könpijällä tällä hetkellä jos tunnistat 8)
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Ylimatti kirjoitti:
av2 kirjoitti: Ja oli kyllä tuulinen päivä Seutula-Tuusula-Vantaa pikkukierroksellakin
Sielläpä mekin; lentskareita katselemassa... :wink:
Siinä oli pariskunta Bemun päällä katselemassa koneita, taisitte olla te :D
XRV-97
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Oliko foorumilaisia kun tuli vastaan tänään ~13:30 piikkiö/kaarina rajalla, 110-tietä kohti itää?
Ajokkina oranssi iso adventure.
SORATIE
Pyörä: YAMAHA TDM 850

Viesti Kirjoittaja SORATIE »

Tänään oli motoristien kesän avaus "born to be wild" iisalmen torilla,jossa oli mukana kaksinkertainen trialin maailmanmestari Tommi Ahvala näyttämässä taitojaan :roll: Pohjolan kurapyöräilijöiden tarrasta on hyötyäkin..foorumilla käyvä,muttei vielä rekisteröitynyt käyttäjä huomasi tarran ja juttua riitti molempien pyörien ja mahdollisesti kokoontumisajujen suunnittelusta.Terveisiä tenerekuskille :)
SORATIE
Pyörä: YAMAHA TDM 850

Viesti Kirjoittaja SORATIE »

Ei ehkä tuo edellinen viestini kuulunu tänne :roll: ,mutta tämä ehkä kuuluu.Sunnuntaina 6.5 Lapinlahdella oli asfaltti sprint ja siellä näkyi punainen Honda Transalp..olikohan täältä joku??
sskog
Pyörä: AT RD07x2, DR650SE

Liikkala

Viesti Kirjoittaja sskog »

Taisi olla Lightspeed joka tuli vastaan puoli yhden maissa Liikkalan maisemissa. Ajettiin mustalla AT:llä & punaisella TA:lla.
Viimeksi muokannut sskog, La Touko 12, 2007 4:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raimo
Pyörä: BMW R80GS & XT1200Z
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo »

Joensuussa tuli torstaina iltapäivällä vastaan harmaa gessu, taisi olla 1150gsA, jossa oli alumiinilaukut. Niin ajoin valkoista Kantturaa, ja minulla päässä punainen umpikypärä (!!!). Tulipahan testattua integraalikypärää vajaan 1300 kilsan verran, ja Pinlockilla varustettuna se menettelee, mutta aurinkoisella kelillä kaipasin kovasti lippaa.

Mutta ihme ja kumma, Vieremän tienoilla sunnuntaina oli parkissa pariskunta joista isännällä 1150gsA (musta) ja emännällä F650GS. Parasta hommassa oli se, että kohtaaminen sattui soratiellä, ja justiin olin taiteillut jäistä pohjoisrinnettä melkeinpä polulla. Ei tule heti mieleen, että olisi vastaavanlaista tapausta tullut minulla vastaan, sen verran harvinaista on soratiellä tavata alan harrastajia.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Re: Liikkala

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

sskog kirjoitti:Taisi olla Lightspeed joka tuli vastaan puoli yhden maissa Liikkalan maisemissa. Ajettiin mustalla AT:llä & punaisella TA:lla.
Täysin oikea havainto.Itse en tunnistusta onnistunut tekemään.
Olin menossa kurapyöräsurautukselle.Kuvia ja videota tulossa.
NiKu
Pyörä: EiOo vielä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

Tänään noin 4 aikaan tuli sinivalkoinen Transalp ? Paraisilta.
havainto oli Kaarinas. 110 (Helsingintie) ja Saaristotien valoissa.
Itse tulin Paimiosta. Pari autoo oli mun edes

Kuskill oli viininpunainen kypärä.
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Tampereella Alasjärven TB:n kylmällä asemalla bongattu 2 kpl R1200GS Adventurea...10.5.2007... :D
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

Kuoreveden Hallissa (keskustassa ;) ) tänään Sunnuntaina 16:00 aikaan Afrikkalainen 2 päällä lähti Mäntän suntaan, joku foorumilainen?
-
Jukka Talja & XRV750
gabbernaut
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gabbernaut »

..Tuli vastaan.

Varpaisjärven kupeessa tuli kesken tupakkatauon harmaa Transalppikuski tupakkikaveriksi. Ilmoitti olevansa Sepe-Susi ja kysyi olenko minä gabbernautti
( tältäkö se julkkiksen elämä tuntuu :lol: )

Iloiset ajelut vaan "minun" valtakunnassani Sepe-Sudelle ja turvalliset kotimatkat Riihimäelle asti

-mika-
sulakari
Pyörä: KTM690

Viesti Kirjoittaja sulakari »

Kaksi AfricaTwiniä.Toinen 15.5 n.15,00 Raumalla ajoi edellä Karjalankatua kääntyen Luoteisväylälle,tumma RD07.
Toinen punavalkoinen tuli vastaan 16.5 n.7,30 8-tiellä Vermuntilan kohdilla.
Lieneekö Rauman seutulaisia?
pate56
Pyörä: R1100GS

Inkoo

Viesti Kirjoittaja pate56 »

Mikäli näin oikein niin Gessu-omistaja seisoi Varubodenin pihalla Inkoossa vetämässä hanskoja käteen. Vaalea peli, oliskohan ollut jotain sinistä myös? :)
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Olikos foorumilaisia hän joka maanantaina(14.5.07) siinä iltapäivällä paineli hemmetin komea saundisella kotarilla? Pitkin pappilantietä liikenneympyrälle päin Rovaniemellä?

Jos tunnistat itsesi niin en voi kuin kehua pärräsi ääniä! Parhaimpia papatuksia tähän asti mitä kuullut. Myös kiinostaisi tietää että mistä laitteesta moiset jytinät voi saada :D
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Vastaa Viestiin