juvander kirjoitti:Olikos tuolla ajossa mitään muita kuin gessuja? Kuvissa ei oikein näy mitään muuta kalustoa
KTM Adventure Rally
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Skogis
- Viestit: 333
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
- Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
- Paikkakunta: Vasa
Re: KTM Adventure Rally
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Kiitoksia kaikille osallistuneille ja yhteistyökumppaneille
Katseet on jo suunnattu ensivuoteen ja Rallin suunnittelu aloitettu.
Oli hienoa huomata kuinka navigointi tapa Roadbookilla ja rallin luonne aukesivat osallistujille.
Tapa kuinka tehdään parasta tulosta alkoi myös selvitä ja viimeisenä päivänä virheet olivat jo melkein kadonneet.
Moni alkoi myös haaveilla kevyemmästä pyörästä, joka tietysti helpottaa ajamista, eikä ole niin raskasta. Roadbook-laitteiden laatuerot tulivat myös esille ja kunnollisen trippimittarin tärkeys korostuu kun erot alkavat olla minuutin sisällä vuorokauden kokonaisajoajan jälkeen.
Nyt on vuorossa Dusty Wobbls Summer Camp 2012 leiri jossa järjestely ryhmän kanssa saadaan viivoja kuinka ja missä ensivuoden Ralli ajetaan.
Lokakuussa on tarkoitus järjestää Ralli tapaaminen viikonloppuna, johon kaikki ovat tervetulleita.



Järjestäjä työssään matkalla kohti seuraavaa CP - pointtia
Kuvia ja videoita löytyy tuolta Dusty Wobbls sivujen kautta Photo 1 alta n. 1500 kpl
Katseet on jo suunnattu ensivuoteen ja Rallin suunnittelu aloitettu.
Oli hienoa huomata kuinka navigointi tapa Roadbookilla ja rallin luonne aukesivat osallistujille.
Tapa kuinka tehdään parasta tulosta alkoi myös selvitä ja viimeisenä päivänä virheet olivat jo melkein kadonneet.
Moni alkoi myös haaveilla kevyemmästä pyörästä, joka tietysti helpottaa ajamista, eikä ole niin raskasta. Roadbook-laitteiden laatuerot tulivat myös esille ja kunnollisen trippimittarin tärkeys korostuu kun erot alkavat olla minuutin sisällä vuorokauden kokonaisajoajan jälkeen.
Nyt on vuorossa Dusty Wobbls Summer Camp 2012 leiri jossa järjestely ryhmän kanssa saadaan viivoja kuinka ja missä ensivuoden Ralli ajetaan.
Lokakuussa on tarkoitus järjestää Ralli tapaaminen viikonloppuna, johon kaikki ovat tervetulleita.



Järjestäjä työssään matkalla kohti seuraavaa CP - pointtia
Kuvia ja videoita löytyy tuolta Dusty Wobbls sivujen kautta Photo 1 alta n. 1500 kpl
Viimeksi muokannut CapoSakke, Ti Elo 21, 2012 9:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
-
gff-3
- Viestit: 662
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2011 4:59 pm
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
- Paikkakunta: Keskeinen Uusimaa
Re: KTM Adventure Rally
Mä en nää ku kotareita?Skogis kirjoitti:juvander kirjoitti:Olikos tuolla ajossa mitään muita kuin gessuja? Kuvissa ei oikein näy mitään muuta kalustoa![]()
![]()
Löytyyko muuta?
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Gessu on helpompi saadan kuvaan, kun se on yleensä paikallaan 

Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally 2013
KTM ADVENTURE RALLY 2013 ILMOITTAUTUMINEN AVATTU


Uusia Rallia pyöriä on myös työn alla ja valmistumassa talven aikana....

Uusia Rallia pyöriä on myös työn alla ja valmistumassa talven aikana....
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Re: KTM Adventure Rally
Ilmoittautuminen suoritettu!
Katsotaas josko sitä talven aikana saataisiin pikkasen muutoksia kalustoonkin, ettei tarvitsisi pitää matkalla ylimääräisiä tankkaustaukoja!
Katsotaas josko sitä talven aikana saataisiin pikkasen muutoksia kalustoonkin, ettei tarvitsisi pitää matkalla ylimääräisiä tankkaustaukoja!
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: KTM Adventure Rally
Törppäsin tuonne Sammys-ATV sivulle ilmoituksen 2013 rallista niin voi kömpijäkuskit alkaa ropaamaan ajoissa vehkeitään suunnistuskuntoon 
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: KTM Adventure Rally
Toivotaan että porukkaan tulis muutama muukin mönkkäri kun me Arin (ja Janin) kanssa.Koheltaja kirjoitti:Törppäsin tuonne Sammys-ATV sivulle ilmoituksen 2013 rallista niin voi kömpijäkuskit alkaa ropaamaan ajoissa vehkeitään suunnistuskuntoon
Onko "reittimestarilla" jo jonkinlaista suunnitelmaa ensi kesän reitiksi ja onko tarkoitus pitää reitti vastaavana kuin tänä vuonna, vai tuleeko mukaan hieman haastavampiakin pätkiä (joista osalla porukasta onkin vissiin jo kokemusta tältä vuodelta tuon pienen suolenkin verran...
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Seuraavaan ralliin yritetään lisätä navigoinnin merkitystä ja suunistuksellisia haasteita ja viedä reittiä vähän pienemmille teille.
Myöskin ajotaidon merkitys yhdistettynä nopeaan päättelykykyyn ja hyvään navigointiin reitillä tulee toivottavasti korostumaan.
Katsotaan mitä kaikkea saadaan aikaiseksi nyt syksyn aikana ja jatketaan hommaa keväällä.
Tarkoitus olisi saada pari päivää valmiiksi jo tämän vuoden puolella ja testata reittien toimivuutta, ja kuinka ollaan hommassa onnistuttu.
Mutta suunnistusvirheet tulevat edelleenkin viemään syvälle "suolle"
Tämän olemme varmistaneet Pasin ilmoituksella liittyä järjestely porukkaan ....


Pasi tutkimassa uusia reittejä
Myöskin ajotaidon merkitys yhdistettynä nopeaan päättelykykyyn ja hyvään navigointiin reitillä tulee toivottavasti korostumaan.
Katsotaan mitä kaikkea saadaan aikaiseksi nyt syksyn aikana ja jatketaan hommaa keväällä.
Tarkoitus olisi saada pari päivää valmiiksi jo tämän vuoden puolella ja testata reittien toimivuutta, ja kuinka ollaan hommassa onnistuttu.
Mutta suunnistusvirheet tulevat edelleenkin viemään syvälle "suolle"
Tämän olemme varmistaneet Pasin ilmoituksella liittyä järjestely porukkaan ....
Pasi tutkimassa uusia reittejä
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: KTM Adventure Rally
Taitaa Pasi olla hoikka poika ensi suvena... 
Re: KTM Adventure Rally
Pikkanen viteonpätkä mönkkärin kyydistä päivältä 1.
Tämä oli ensimmäisen päivän yksi mukavimmista pätkistä ajaa, niinku minun mielestäni.
https://vimeo.com/48381782
Tämä oli ensimmäisen päivän yksi mukavimmista pätkistä ajaa, niinku minun mielestäni.
https://vimeo.com/48381782
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Hieno pätkäjussa79 kirjoitti:Pikkanen viteonpätkä mönkkärin kyydistä päivältä 1.
Tämä oli ensimmäisen päivän yksi mukavimmista pätkistä ajaa, niinku minun mielestäni.
https://vimeo.com/48381782
Laitakaa niitä ilmoittautumisia tulemaan, niin sadaan majoitukset ja reitit kohdaleen.....
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally

KTM Adventure Rally 2013
Ensivuoden ralli suunnitelmat ovat jo pitkällä. Reittejä koeajetaan ja ensimmäiset roadbook testi saadaan varmaan tehtyä jo tänä syksynä.
Lisää tietoa Rallista tulee sitä mukaa, kun saan asiat järjestykseen.
ILMOITTAUTUMINEN
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Re: KTM Adventure Rally
Mukava kuulla, että järjestelyt etenevät.
Kysymyskin olisi. Näkeekö jostain onko ilmoittautuminen tullut perille?
Kysymyskin olisi. Näkeekö jostain onko ilmoittautuminen tullut perille?
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Jos sait ilmoittautumisen yhteydessä lähettämisen jälkeen viestin, niin on perillä.
Laitan sähköpostiviestiä, heti kun saan majoitusvahvistukset, silloin tulee ainakin varmistus.
Laitan sähköpostiviestiä, heti kun saan majoitusvahvistukset, silloin tulee ainakin varmistus.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/