Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

genesis kirjoitti:Putket saapui, keskiviikkona agrista lähetetty, eilen yritettiin toimittaa, mutta työmaalta kaikki sattui olemaan kahvilla just kun lähetti kävi, niin sain vasta tänään putket kouraan.
Hienoa, paljonko tuli loppujen lopuksi hintaa paketille, ja paljonko tilasit?

Overdrive-sivustolta sain paljon yhteystietoja (ja lähetin kyselyitä), jota kautta uskoisin edullisen rahdin onnistuvan. Riippuu tietysti sinun pakettisi hinnasta kannattaako alkaa sitä kautta sumplimaan.

Edit: Päivitin tuon etusivun nimilista. Pahoittelen hidasta etenemistä asiassa, mutta töissä ja reissussa on aika kulunut. Eikä nämä sivut toimi töissä. :cry:
Avatar
genesis
Viestit: 628
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 10:38 pm
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Paikkakunta: Västra Finlands län

Viesti Kirjoittaja genesis »

9 kipaletta, kokonaiskustannus 94 euroa, joten ~10,50/kpl.

Jäi alle tullirajan, mutta nopeudesta jouduin kärsimään.... 8)


99% varman hinnan per kappale saan kun tiedän pakettien todellisen koon ja painon. (paino on n. 32kg/100kpl), mutta putken halkaisijan laskin 3 tuuman mukaan, putki onkin 4 tuumaa, plus korvat.

Eli volyymipaino taitaa ratkaista keissin. Mut tarviin sen paketin mitat.
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Moro, sain tarjouksen, jonka mukaan loppuhinnaksi tuubille tulee ~6e. Laitan ~200 tilaukseen jossei tule mutkia matkaan.

Edittiä: Tuubit tullee konttirahtina, joten aikataulu venyy varmasti tuonne loka-marraskuulle - onpahan siinä sitten pimeinä syysiltoina askaretta.
Sitten jos/kun tuubit tulee, niin jakelu onnistunee jopa ilman postikuluja isoimmille paikkakunnille (ehkä Hki-Hlinna-Tre-Sjoki-Tku-Oulu), mutta katsellaan sitä jäljempänä.
Viimeksi muokannut Nomad, To Syys 04, 2008 6:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
koukero
Viestit: 84
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 11:41 pm
Pyörä: yamaha wr450 -03
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja koukero »

Tänne kaksi kappaletta, jos vielä ehtii . Oulusta haen!
Avatar
antti
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Loka 25, 2004 2:42 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja antti »

Osui silmiin ebayssä.. suosittuja ovat.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0249318670
Minnekkä lie, polkuni vie...

AT, G/S projekti
EXät: 2xMonkey, Noppeli, PV, 2xPappa, SuperSport, 2xXR80, 2xYZ80, KX80, TM125, WR125, Aprilia AF-1, DR350, R100, K100Rs, R80/7, R80Gs, Yamaha Quad 250, Speed Triple
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

antti kirjoitti:Osui silmiin ebayssä.. suosittuja ovat.
No, saadaanpa Suomen markkinat täytettyä tällä kimppatilauksella, niin ei jää tuollaisille kiskurihinnoittelijoille tilaa. :D
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Nomad kirjoitti:
antti kirjoitti:Osui silmiin ebayssä.. suosittuja ovat.
No, saadaanpa Suomen markkinat täytettyä tällä kimppatilauksella, niin ei jää tuollaisille kiskurihinnoittelijoille tilaa. :D
Uskomaton homma ja täydet pisteet Nomadille. Olet ansainnut isot kiitokset homman hoitamisesta.
Itse en ole ko. putkea ostamassa, mutta olen seurannut ketjua, joka paisui kuin pullataikina aivan uskomattomiin mittoihin.

Nyt sille on hyvä laittaa piste.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
kjhh
Viestit: 229
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 10:43 am
Pyörä: 1200 gs adv
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja kjhh »

Uskomaton homma ja täydet pisteet Nomadille. Olet ansainnut isot kiitokset homman hoitamisesta.
Itse en ole ko. putkea ostamassa, mutta olen seurannut ketjua, joka paisui kuin pullataikina aivan uskomattomiin mittoihin.

Nyt sille on hyvä laittaa piste.

Tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä.
Avatar
PantseK
Viestit: 796
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 11:29 pm
Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja PantseK »

Mulle kanssa yksi tuubi sitten. Noillahan tekisi joku maahantuoja jopa rahaa. Esim. 30€ hinnaksi, niin täällä menisi kaupaksi kuin häkää. Katettakin saattaisi jäädä.
Avatar
Piedro
Viestit: 279
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 1:28 pm
Pyörä: Ei ole
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Piedro »

kjhh kirjoitti:Uskomaton homma ja täydet pisteet Nomadille. Olet ansainnut isot kiitokset homman hoitamisesta.
Kovasti Nomad on tosiaan nähnyt vaivaa tilauksen eteen, kiitos siitä.
Jos tuubin loppuhinnaksi jää tosiaan se n.6,- niin eiköhän jokaisen kannata miettiä paljonko on valmiita maksamaan extraa vaivan palkkana,
aikasemmin ehdottelinkin jo sitä euroa mutta itse ajattelin ainakin maksaa suosiolla 10,- tuubista, eihän tuo 4,- yksittäisenä summana paha ole,
mutta jos tilaajia on se 200kpl niin jäähän siitä jo Nomadille 800,- saunakalja rahoja :)
Aspe
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 8:27 pm
Pyörä: Canyon XC
Paikkakunta: Krefeld

Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Aspe »

Voisin ottaa pari tuubia, jos mukaan vielä ehtii. Nouto Oulusta onnistuu.
gosse
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 12:54 am
Pyörä: 1200GSA
Paikkakunta: Turku

Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja gosse »

Morjens
Otan mäkin pari jos riittää(Turkuun)
tomape
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 1:33 pm
Pyörä: DR-Z 400 S
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja tomape »

2 kpl:tta Kokkolan suuntaan jos riittää.

Terv. Toni
Avatar
Wesa
Viestit: 30
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 7:08 pm
Pyörä: BMW R1200GSA ja KTM 350EXC-F
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wesa »

1 kpl tilaisin, jos vielä mukaan ehtii.
Pääkaupunkiseudulta voin noutaa (olen Helsingissä).

Wesa
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Tilaajalista meni lukkoon NYT.
Ne, joilla ei ole tuolla listalla kotikaupunkia tai lähintä isoa kaupunkia, niin laittakaa vaikka yv:tä.
Näillä näkymin tuubit saapuu Suomeen marraskuun alussa.
Vastaa Viestiin