Hienoa, paljonko tuli loppujen lopuksi hintaa paketille, ja paljonko tilasit?genesis kirjoitti:Putket saapui, keskiviikkona agrista lähetetty, eilen yritettiin toimittaa, mutta työmaalta kaikki sattui olemaan kahvilla just kun lähetti kävi, niin sain vasta tänään putket kouraan.
Overdrive-sivustolta sain paljon yhteystietoja (ja lähetin kyselyitä), jota kautta uskoisin edullisen rahdin onnistuvan. Riippuu tietysti sinun pakettisi hinnasta kannattaako alkaa sitä kautta sumplimaan.
Edit: Päivitin tuon etusivun nimilista. Pahoittelen hidasta etenemistä asiassa, mutta töissä ja reissussa on aika kulunut. Eikä nämä sivut toimi töissä.