Tein huollon ja XT kasaan-moottori käy kilkattaen APUVA

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

AriK
Pyörä: KTM 950 adv. S
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AriK »

Ron Jeremy kirjoitti:
Kale kirjoitti:Ei siinä satu olemaan sellasta pientä sudatinta siinä liittimessä, mihin tulee pensaletku kaasariin? Darrassa oli sellanen pieni sihti siinä ja oli aika likasessa kunnossa, tosin ei kyllä oireillut vielä mitenkään, mutta vois kuvitella köhivän kovilla kierroksilla, jos ei saa tarpeeks soppaa.
Ei mun mielestä ollut. Itte asiassa missä koko vehkeessä on bensasuodatin?
Kaasarin sisällä neulaventtiilin rungon alla on romusihti, joka kyllä menee tukkoon helposti.
Suosittelen letkuun asennettavaa tarvikesuodatinta.
Mika_Tz
Pyörä: KTM 990 Adventure -08

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

markusm kirjoitti:eipä nuo vielä mitään mutta mulla on ollu varmaan joku 9kk ylitte xt pois ajosta ja nyt kone kolmatta kertaa leviällään. ekalla kerralla tig-korjaus ei kestäny, tokalla kerralla mulle lähetti purkuosamyyjä mulkvisti väärät lohkot ja sen kans meni vääntäes aikaa kuukausi kaupalla, ja nyt on vasta osat millä homma onnistuu.

mutta asiassa on hyväkin puoli, pyörän tekniikka on tullut hyvin tutuksi, ja koko pyörä on tarkistettu moneen kertaan. tekemällä oppii.
Ohhoh, miten olet kestänyt ajelukuumeen? Onko sulla ollut toinen pyörä alla? Tuon asian hyvän puolen allekirjoitan täysin. Mikä on tig-korjaus? :oops:
markusm

Viesti Kirjoittaja markusm »

Gospelrider kirjoitti:
markusm kirjoitti:eipä nuo vielä mitään mutta mulla on ollu varmaan joku 9kk ylitte xt pois ajosta ja nyt kone kolmatta kertaa leviällään. ekalla kerralla tig-korjaus ei kestäny, tokalla kerralla mulle lähetti purkuosamyyjä mulkvisti väärät lohkot ja sen kans meni vääntäes aikaa kuukausi kaupalla, ja nyt on vasta osat millä homma onnistuu.

mutta asiassa on hyväkin puoli, pyörän tekniikka on tullut hyvin tutuksi, ja koko pyörä on tarkistettu moneen kertaan. tekemällä oppii.
Ohhoh, miten olet kestänyt ajelukuumeen? Onko sulla ollut toinen pyörä alla? Tuon asian hyvän puolen allekirjoitan täysin. Mikä on tig-korjaus? :oops:
on mulla ollu pikkuveljen dr välissä ajeltavana, mutta suht paljon sekin on korjausta vaatinut. :lol: tigillä korjattiin lohkosta murtunutta ruuvitornia, mutta aika mahdotonta on nuota seosmetallilohkoja hitsata.
Ron Jeremy

Viesti Kirjoittaja Ron Jeremy »

Joopa joo :lol: Venat säädettiin aamusta ja käytiin läpi sähköliittimet. Pärrä tulille ja koeajo. Käyntiääni on nätin tasaista ja yllätys pärrä ei pätki enää yhtään korkeilla kierroksilla. Huomasimme että tulpan hatun johto oli melkein irti kierteeltään, ehkä siinä vika. Huomenna vielä viimeiset rasvaukset+sivukatteet kiinni. Pärrä lähtee täysin huollettuna myyntiin.

Fiilikset kans vaihtuu täs. XT ja näin vähillä kilometreillä vm.92 ja 20500km on ikuinen peli ja sillä ajaa vaikka paris dakarin+muut seikkailut.
Sit taas haluttais 100kg painava kisaenskan jolla pääsee minne vaan haluaa. Nooh XT lähtee myyntiin ja vaihtuu kisaenskaan. Jos kisaenduro ei kiinosta niin hommaan perkele wingin varustettuna taulutelkkarilla.

Se on mainittava että XT:n tekniikka on huomattavasti simppelinpää mihin kyykyissä olen tottunut.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Vastaa Viestiin