Harrastuksen ensiaskelet: Pyörän valintaa!

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Re: Harrastuksen ensiaskelet: Pyörän valintaa!

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="mek"]Suzukin DL 650 V-Stromiakaan ei kannata unohtaa, pääasiassa asfalttiteillä tapahtuvaan kaukomatkailuun. Niinivaaran Pekka ajoi sellaisella kyytiläisen kanssa Suomesta Australiaan. Varmatoimisia pelejä, ruiskukone joka kuluttaa selvästi noita em. Hondia vähemmän ja taitaapa olla vähän pirteämpi luonnoltaankin. Hintahaarukkaa tosin pitäisi ehkä hieman venyttää :?:[/quote]

Tässä kohtaa oon mek:n kanssa samaa mieltä. Tosin mulla ei ole kokemusta Trans alpin kulutuksesta mutta viime kesänä tuli ajeltua aika paljon-04 DL 650 Suzukilla jossa oli jo kilsoja pikkasen vaille 80 000. Hyvä pyörä. On ainakin paperilla tehokkaampi,kun samanikänen Trans alppi , vaihteita yksi enemmän ,takaiskarin pikasäätö , meni kyllä pirun vähällä bensalla ja ei ainakaan noilla kilsoilla syönyt öljyä. Laukkusarja veti 132 litraa. 2 päällä pärjäsi oikein hyvin moottoritienopeuksissa vaikka kuormaa oli paljon. En keksi huonoa sanottavaa v-stromista.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
mek
Pyörä: R 1250 GS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

RiiMi kirjoitti:Tässä kohtaa oon mek:n kanssa samaa mieltä.
Ollaanko me oltu joskus jostain eri mieltä :?: ainakaan Someron motoristisaunssa toissa kesänä ei oltu... :lol:
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="mek"][quote="RiiMi"]Tässä kohtaa oon mek:n kanssa samaa mieltä.[/quote]
Ollaanko me oltu joskus jostain eri mieltä :?: ainakaan Someron motoristisaunssa toissa kesänä ei oltu... :lol:[/quote]

No perskuta. Heh. Hyvä ,kun heitit ton motoristisauna aiheen ilmaan. Täytyykin laittaa taas tonne kokootumiset,reissut,tapahtumat ketjuun infoa aiheesta.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Vastaa Viestiin