Käy ostamassa mun vanha sxc pois (
http://www.motopalsta.com/kauppiaat/Tar ... 0/118891/0), oli todella huoleton ja toimintavarma pyörä. pyynti on kova mutta ei turhaan minun mielestä. Jostain syystä noista pyydetään ja saadaan enemmän kuin uudemista 690:istä! itse ottaisin ehdottomasti sxc:n ennen kuin 690, mutta sillä ajatuksella että on maastoajo painotteista tuo ajelu, kadulla tapahtuvaan kruisailuun ja räppäilyyn sitten ehkä 690.
Myös sxc:n ero 640e malliin on mielestäni selvä ja heti huomattavissa, pienistä eroista huolimatta tuntumaltaan ihan eri pyörä (ainakin itse ajamieni yksilöiden kohdalla niin, olleet kohtuu vakioita kaikki). Tuo minun mopo on rakennettu äijäkoon ukolle eli 190cm/130kg esim jousituksen osalta, mutta vakio osat on mulla tallella ja voin vaihtaa noihin tuossa paikallaan oleviin päittäin kun ei tunnu kaupaksi menevän.
EXC:stä MINUN MIELESTÄ ei ainakaan tuollaista 300:sta kannata ostaa jos aikoo kadulla kruisailla, jo siirtymä enskaspooriin tuntuu pitkältä vaikka olisi vain alle 10 km asfalttia, hiekkatiekään ei MINULLE oikein maistu tuolla, toiset kyllä ovat toistakin mieltä. SE olisi kunkku vehje jos olisi sorasurauttelu pyörää hakemassa, yllättävän moni kuitenkin on noita vaihtanut 690:seen ja olleet tyytyväisiä. Tosin kaikki jotka tuntee ja ovat niin tehneet ovat olleet enemmän ja vähemmän myös polku ym ajoon suuntautuneita. Koeajojen perusteella SE on kyllä aivan sairaan hauska ja pelottava peli soratiellä, maastoon en ole koskaan uskaltautunut.