Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Ehkä korealaisilla on enemmän malmia kuin mettiä, tai ainakin metsät on niin mäkisiä, että niiltä on hankala kaataa puita millään mettäkoneilla. Isot terästehtaat niillä ainakin on. Jää RR pieneksi.gixxerman kirjoitti:metallitikuilla on hankalampi syoda kuin puisilla
Ruokaa en kyllä kehu; suurinpiirtein kimchiä eri muodoissaan. Parasta mitä siellä sai on pöydässä käristetty sianläski. Siis ei torellakaan mitään pekinginankkaa! Vaikka kyllä ne yrittää sapuskallakin tehdä vaikutusta. Kerrankin syötiin jotain liikkuvia merimatoja. Ei ne kyllä miltään maistunu.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
[avautuminen] Mikä v*ttu se on että näiden vehkeiden kanssa tule aina tämä s**tanan kiire. Asiakas tulee huomenna hyväksymään laitteita, torstaina tulee rekka hakemaan. Ai niin, ja kamppeet on vielä ihan atomeina. Sitten painetaan viikonloput ja yöt koneita nippuun ja ne on täynnä joitain v*itun kilikalimaalilla maalattuja latanpätkiä kun ei ehdi käyttää edes maalaamossa. Ja kaikki suunnitteluvirheet tietysti löytyy koeajoa edeltävän yönä eikä niitä ehditä sitten korjata ja sitten myöhästyy toimitus ja paukahtaa sakot päälle ja sitten kuunnellaan pomon v*ttuilua puoli vuotta. Ja palkkakin on ihan p*rseestä. Ja työkaverit ja pomot. Ja Suomen hallitus ja, ja, ja... ...aaaarrrrgggghhhh! [/avautuminen]
S**tana mä olen väsynyt tähän p*skaan. Pitäisköhän ottaa sapattivapaata ja ajaa mopolla jäitä pitkin Grönlantiin, tai jotain?
S**tana mä olen väsynyt tähän p*skaan. Pitäisköhän ottaa sapattivapaata ja ajaa mopolla jäitä pitkin Grönlantiin, tai jotain?
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Kello on näjemmä 18. Poika olis pitänyt hakea hoidosta jo pari tuntia sitten ja täällä sitä vaan duunissa kökötetään. Suurin v*tutus alkaa laantua, mutta edelleenkin se sapattivuosi painaa mielessä. Mitenkähän pitkään täällä pitää tänään vielä roikkua...?Rapakko kirjoitti:Arvaavaan onko meikäläiselläkin käynyt sama asia mielessä, jos ei ehkä Gröönlantiin, mutta kuitekin.Pallokala kirjoitti:
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Hahaa, veit jalat suustani.Pallokala kirjoitti:[avautuminen] Mikä v*ttu se on että näiden vehkeiden kanssa tule aina tämä s**tanan kiire. Asiakas tulee huomenna hyväksymään laitteita, torstaina tulee rekka hakemaan. Ai niin, ja kamppeet on vielä ihan atomeina. Sitten painetaan viikonloput ja yöt koneita nippuun ja ne on täynnä joitain v*itun kilikalimaalilla maalattuja latanpätkiä kun ei ehdi käyttää edes maalaamossa. Ja kaikki suunnitteluvirheet tietysti löytyy koeajoa edeltävän yönä eikä niitä ehditä sitten korjata ja sitten myöhästyy toimitus ja paukahtaa sakot päälle ja sitten kuunnellaan pomon v*ttuilua puoli vuotta. Ja palkkakin on ihan p*rseestä. Ja työkaverit ja pomot. Ja Suomen hallitus ja, ja, ja... ...aaaarrrrgggghhhh! [/avautuminen]
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
No,joo se kimchi tai jotain oli aina alkuruokana,mut kyllä näissä barbeque paikoissa on hyvää lihaa tarjolla ja saa viellä valita,mistäpäin maailmaa se on.Siis nää paiakt on sitä,että ,istutaan pöydän ympärillä ja keskellä on hiilipannu ja ritilä päällä,jossa sit grillataan itse lihaa ja sipuleita yms.maun mukaan ja juodaan sojua(paikallinen kossu,mut 20 volttista)kyllä niissä ihan maha tulee täyteen.mopopoitsu kirjoitti:Ehkä korealaisilla on enemmän malmia kuin mettiä, tai ainakin metsät on niin mäkisiä, että niiltä on hankala kaataa puita millään mettäkoneilla. Isot terästehtaat niillä ainakin on. Jää RR pieneksi.gixxerman kirjoitti:metallitikuilla on hankalampi syoda kuin puisilla
Ruokaa en kyllä kehu; suurinpiirtein kimchiä eri muodoissaan. Parasta mitä siellä sai on pöydässä käristetty sianläski. Siis ei torellakaan mitään pekinginankkaa! Vaikka kyllä ne yrittää sapuskallakin tehdä vaikutusta. Kerrankin syötiin jotain liikkuvia merimatoja. Ei ne kyllä miltään maistunu.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Moottoripyörän viat ovat siitä mukavia, että ne ovat yleensä aika näppärästi korjattavissa ja rajatulla alueella. Eikä tarvitse ruosteen kanssa taistella. Mulla on tuossa nelipyöräinen projekti (RJ70), jossa ei varsinaisesti mitään vikaa ole muuten, mutta koria on siihen rakennettu kohta vuosi. Äsken yritin vaihtaa siihen jarruletkuja, mutta kun vanhat piti ensin purkaa lukkopihdeillä, niin vaihtoon menee putkiakin, ja varaosakin oli vääränlainen, niin ei se valmiiksi tullut. Vitutus vaihtui kuitenkin leveäksi hymyksi, kun hurautin pelin puolen vuoden tauon jälkeen käyntiin - miten voin rivinelonen käydä noin kauniisti!
Make & Laku
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Mua häiritsee se puuttuva poimu silmänluomista, mikä tekee korealaisista ihan kiinalaisen näköisiä, mutta laihoja ne on. Mikä ei ole tietenkään ihme kun ajattelee sitä syömistä.jmka kirjoitti:Koreassa on hjelvetiin hyvän näkoisiä tipuja vaikka foodage onkin mitä sattuu
Jos meinaa mennä koreaan ja syödäkin jotain, niin ensin on kyllä laitettava jotenkin jaloilla koreasti ja muistettava loppuverryttely, on se syöminen sen verran kankeaa. Siis jos tälläinen perusolemukseltaan jäykähkö kaveri menee sinne noin kylmiltään, niin kyllä ottaa ohraleipä, jos siis sielä olis ohraleipää. Korealainen päivällinen pitkän kaavan mukaan on tuplarasitus perseelle; ensiksi pitää kestää se parin tunnin pöydän ääressä istuminen, joka ei tietenkään tapahdu tuolilla. On siinä Ikea säästäny ruokakalustoissa kun pöydissä on parikymmenen sentin jalat ja tuoleja ei ole ollenkaan. Sitten perse on lujilla seuraavana päivänä, jos sattuu että maha ei ole tottunut kaiken itämailman herkkuihin. Ja sopii toivoa että pyrstöyskä ei iske jo syötäessä kun jo valmiiksi ähkit risti-istunnassa.
Korealainen versio rautaperseesta: ruokailu
Siis pitää olla joku DDR:n rytmisen telinevoimistelun spakaatispesialisti että tuo syöminen onnistuu. Siinä rupeaa puolen tunnin kyykkimisen jälkeen potkimaan jo pöydän toisella puolella istuvia kun on pakko ruveta oikomaan jalkojaan. Yksi tai kaksi iltaa vielä istuskelee jotenkin, mutta kun on viikon illastellut ja palautumista ei ole ehtinyt tapahtua, niin lonkkakipujen takia alkaa tuntemaan itsensä joksikin 8-kymppiseksi. Yritä siinä vaikuttaa paremmaltakin kulinaristilta ja kurkotella jotain liukasta turnipsin nuppia joka näyttää ainoalta jonka voisi jotenkin saada tikuilla keihästettyä ja joka tietenkin sattuu olemaan juuri jossain kauempana pöydässä. Kipu vihloo lonkissa ja joudut kurkottelemaan yhä kauemmas ja kauemmas ja jostain syövereistä alkaa pierukin tehdä tuloaan ja kuitenkin jatkat kurottamista ja sitten joku paikallinen huomaa tuskasi ja päättää auttaa sinua ja pökkii havittelemaasi herkkupalaa lähemmäksi omilla tikuilla tai ottaa sen niillä jä pyörittelee jossain soosissa ja antaa sen sulle. (siis niillä omilla tikuillaan joista se juuri imaisi jonkun kiinankaalisuikaleen kitaansa) Hyvää ruokahalua!
Tulee seisovaa pöytää äkkiä ikävä.
terv. folkkewest (tai east or whatever)
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Perussuomalaiselle syöminen on juttu joka pitää hoitaa äkkiä pois ja sitten rientää muihin harrastuksiin. Noille itäpuolen asukkaille syöminen ON harrastus. Ainakin suhtautuminen syöpöttelyyn on aivan erilaista. Se on heillä sosiaalinen tapahtuma. Suomalainen hiljentyy syömään. Nuo itämaan tietäjät ei, syömistapahtumassa alkaa hirvittävä meteli ja pöytä on kuin sotatantereen jäljiltä. Pitäiskö meidänki oppia jotain?
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Vituttaa, kun Suomalainen ammattikuski, joka on mukamas kokenut lumet ja jäät kaikkineen liukkauksineen vesisateesta puhumattakaan häviää ja panikoituu nolottavalla tavalla henkilölle, joka ei pitääs olla liukkaiden kelien asiantuntia. F1:sestä on kymysys ja suoraansanottuna vitutti ja erittäin hienostuneesti kerrottuna.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tässä painetaan 12h yövuoroa Oulussa,että saisi keittöremontin rahat raavittua kasaan.Arinko paistaa ulkona ,on komea ilta pyöriä pärrää Oulun kadulla.Itse lähdet kohta yölöysään.No,se on kait puhtaasti ammatinvalintakysymys ,sanoisi joku.Mutta to.kotiin ja la.Kotasrallin jälkilöylyt,tarjoilu kerhon puolesta talkooväelle.Tämä menee jo kyllä positiiviselle puolelle.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)