En sitten viitsinyt lähteä käymään Oulureissua ton pukin takia, vaan muokkasin ja vahvistelin sen toimivaksi. Eli pukki oli tee se itse valmiiksi mallia!
Madalsin pukkia muutaman sentin niin että se mahtuu nyt pyörän alle kikkailematta, vahvistin vääntyneen nostovivun lattaraudalla, vaihdoin vivun käyrän loppupään tilalle suoran putkenpätkän ja rälläköin pikkuisen rautaa pois pukin alla olevasta kiskosta jota pitkin nylonrullan pitäisi pöyriä, nyt rulla mahtuu pyörimään eikä rauta ole rautaa vasten.
Pukki muuten oli 32cm korkea matalimmassa asennossaan eikä 30cm niinkuin paketissa luki, madaltaminen oli silti simppeli homma eikä nostokorkeus vähentynyt yhtään.
Nyt pukki toimii niinkuin pitääkin, vielä kilikolia pintaan ja pukki on valmis tositoimiin!
Joo oli niitä tullut tonne Vantaankin myymälään, vaikka myyjältä erilaista tietoa sain. Lähdin käymään kun huomasin että niiden sivuilta oli hävinnyt se mp-kuvasto, jossa mainittiin tuon loppuneen. Siellähän niitä oli miehenkorkuinen pinkka. Viikon ankaran käytön jälkeen mää olen ainakin tyytyväinen siihen. Otin samalla varalle ketjuohjurit, saas nähdä aikanaan millaisia ovat. Enskahanskatkin olisin ottanut mutta kun niiden suurin koko on liian pieni eivätkä nää mun kourat ees mitkää lapiot oo.
Mistäs liikkeistä löytyy niitä jossain mainittuja Bilteman crossisaappaita? Vai olisiko jostain saatavissa näin loppukesästä parempia saappaita halvalla?
Lauttasaaren BikeWorld muuttaa 22.08, ja siellä on ilmeisesti -30% kaikista tuotteista mitä on jäljellä. Kävin sieltä tänään ostamassa ajolaseihin uuden linssin mutta eipä tullu katsottua onko crossipopoja jäljellä.
Sakkeus kirjoitti:En sitten viitsinyt lähteä käymään Oulureissua ton pukin takia, vaan muokkasin ja vahvistelin sen toimivaksi. Eli pukki oli tee se itse valmiiksi mallia!
Madalsin pukkia muutaman sentin niin että se mahtuu nyt pyörän alle kikkailematta, vahvistin vääntyneen nostovivun lattaraudalla, vaihdoin vivun käyrän loppupään tilalle suoran putkenpätkän ja rälläköin pikkuisen rautaa pois pukin alla olevasta kiskosta jota pitkin nylonrullan pitäisi pöyriä, nyt rulla mahtuu pyörimään eikä rauta ole rautaa vasten.
Pukki muuten oli 32cm korkea matalimmassa asennossaan eikä 30cm niinkuin paketissa luki, madaltaminen oli silti simppeli homma eikä nostokorkeus vähentynyt yhtään.
Nyt pukki toimii niinkuin pitääkin, vielä kilikolia pintaan ja pukki on valmis tositoimiin!
Sama homma, pukki ei kestänyt, vipuvarren akseli, joka on kiinni pukin rungossa, taittui ja repsahti irti vipuvarresta. Sinänsä ok tuote mutta aivan shittiä materiaalia. Hitsailin ja vahvistelin pukin kuntoon, saas nähdä kauanko kestää kasassa
Joo, minä ehdin jo kehuakin pukkia iloisena... nyt tuli sitten about viidennen noston aika ja rikki män. Taipui sieltä rullan juuresta. Pyörän paino varmaan 20kg alle sallitun. Halpaa ja hyvää ei ilmeisesti ole vieläkään keksitty.
Minulla on pukki kestänyt aika hyvin SEn alla. Taitaa olla laadunvalvonta vähän fiilisten mukaan Vähän se tietty aina huolestuttavasti nitkuu kun ylös polkaisee.
ijasj kirjoitti:Ostin Transuun takajarrupalat B-kaupasta ja 4000 jälkeen loppu,
Käytänkö liika takajarrua, vai onko hiekka liikaa tuon kaupan paloille?
kalle j kirjoitti:Voi jumpe. Kohta sieltä saa enskarenkaitakin.
Täytyy katsoa mimmosia ovat kun saapuvat ja jos näyttävät hyviltä niin kokeilla. Tuo pukki on kyllä aika paskaa materiaalia, hitsisaumat näyttää olevan ihan ok mutta silti leviää käsiin. Ei olis tarvinnut olla kun pikkasen paksumpaa putkea niin olisi ok kapine