Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

John Doe
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 11:03 am
Pyörä: KTM 990 Adventure R
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Jos vielä ehtii, niin 2 kpl ottaisin.
Oulu käy mulle hyvin.

Kova homma tämmöistä kimppaa järjestellä, kiitokset asianosaisille jo nyt. Ja kannatan myös aikasempia ehdotuksia vaivanpalkasta.
Avatar
estapa
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 5:40 pm
Pyörä: Honda
Paikkakunta: Maksniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja estapa »

4kpl Mullekki mikäli kerkee vielä mukkaan
T. Esa Palosaari
p.0442857970

Kemi olis tuosa vieresä
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Väliaikatiedotetta sen verran, että asia ei ole tänään edennyt suuntaan eikä toiseen.
Avatar
hannuk
Viestit: 1152
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuk »

Saas nähdä missä vaiheessa kamelin selkä katkeaa.. :shock: Ei kai raja ole vielä tullut vastaan :roll:
Oma vastuu! Artisti maksaa...
Ken
Viestit: 91
Liittynyt: La Huhti 12, 2008 1:38 pm
Pyörä: BMW GS650 2001
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Ken »

Mulle 1 Pornaisiin, tai Vantaalle(duuniin)
Heksa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 12:30 pm
Pyörä: 640 E
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Jos vielä ehtiii mukaan, niin 2 kpl Turkuun, kiitos!!
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Mahtaa siellä Amerikan Agrimarketissa kaverit miettiä, että mikä tyyppi tilaa 150 traktorin työkalukoteloa toiselle puolelle maapalloa Suomeen...
Avatar
Coroner
Viestit: 328
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:26 am
Pyörä: Myyty..
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Coroner »

No sehän on tietysti Suomen vastine Aziz the combat fighterille, eli Aslak the agrimilitant kurapyöräsurvivalist! :lol: :roll: :lol: :wink:

-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
Avatar
FinMoto
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 11:56 am
Paikkakunta: Kello

Viesti Kirjoittaja FinMoto »

Yksi kiitos. Oulu.
Avatar
reiniday
Viestit: 75
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 4:32 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: PÄLKÄNE

Kimppatilaus:Työkalukotelo/-putki mopoonMul

Viesti Kirjoittaja reiniday »

Mulle 2,KIITOS meinaan jos kerkee. Tampere. t;Reini
Avatar
Timo Tasakaasu
Viestit: 914
Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

Pari pötkyä kelpais Somero/Turku toimitusosoitteella.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Avatar
timo58
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm

Viesti Kirjoittaja timo58 »

Kajaanin timo58:lle 2 kpl:tta jos vain kerkeää :)))
-timo
"Soraa sen soisi olla"
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

2-kipaletta ehottomasti jos vielä onnistuu, mulle paikkakuntina käy kuopio,joensuu tai jyväskylä
Avatar
Jani-SRI
Viestit: 272
Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 12:08 pm
Pyörä: 530exc,690RALLY
Paikkakunta: Chiang Mai, Thailand

Viesti Kirjoittaja Jani-SRI »

Ehkä helpompaa olisi ollut järjestää kysely; Ketkä foorumin käyttäjistä EIVÄT tilaa putkiloa :lol: :shock: ??
.....Ja kayntiin palmun alta :)
SP41B
Viestit: 190
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 3:38 am
Pyörä: Rossipyörä
Paikkakunta: Teisko

Viesti Kirjoittaja SP41B »

Ehdottomasti ei haittaa vaikka olis ylihintaa ainakin 1 eero per tilaaja että saisi vaivannäkijäkin vaivanpalkkaa...
My way is not the highway...
Vastaa Viestiin