Kuskien ja pyörien varusteet
Valvoja: Moderaattorit
-
John Doe
- Viestit: 34
- Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 11:03 am
- Pyörä: KTM 990 Adventure R
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja John Doe »
Jos vielä ehtii, niin 2 kpl ottaisin.
Oulu käy mulle hyvin.
Kova homma tämmöistä kimppaa järjestellä, kiitokset asianosaisille jo nyt. Ja kannatan myös aikasempia ehdotuksia vaivanpalkasta.
-
estapa
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 5:40 pm
- Pyörä: Honda
- Paikkakunta: Maksniemi
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja estapa »
4kpl Mullekki mikäli kerkee vielä mukkaan
T. Esa Palosaari
p.0442857970
Kemi olis tuosa vieresä
-
Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja Nomad »
Väliaikatiedotetta sen verran, että asia ei ole tänään edennyt suuntaan eikä toiseen.
-
hannuk
- Viestit: 1152
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Paikkakunta: Vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hannuk »
Saas nähdä missä vaiheessa kamelin selkä katkeaa..

Ei kai raja ole vielä tullut vastaan

Oma vastuu! Artisti maksaa...
-
Ken
- Viestit: 91
- Liittynyt: La Huhti 12, 2008 1:38 pm
- Pyörä: BMW GS650 2001
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja Ken »
Mulle 1 Pornaisiin, tai Vantaalle(duuniin)
-
Heksa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 12:30 pm
- Pyörä: 640 E
- Paikkakunta: Aura
Viesti
Kirjoittaja Heksa »
Jos vielä ehtiii mukaan, niin 2 kpl Turkuun, kiitos!!
-
Torsti
- Viestit: 543
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
- Pyörä: DL1000
Viesti
Kirjoittaja Torsti »
Mahtaa siellä Amerikan Agrimarketissa kaverit miettiä, että mikä tyyppi tilaa 150 traktorin työkalukoteloa toiselle puolelle maapalloa Suomeen...
-
Coroner
- Viestit: 328
- Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:26 am
- Pyörä: Myyty..
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Coroner »
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
-
FinMoto
- Viestit: 316
- Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 11:56 am
- Paikkakunta: Kello
Viesti
Kirjoittaja FinMoto »
Yksi kiitos. Oulu.
-
reiniday
- Viestit: 75
- Liittynyt: Su Syys 24, 2006 4:32 pm
- Pyörä: SE
- Paikkakunta: PÄLKÄNE
Viesti
Kirjoittaja reiniday »
Mulle 2,KIITOS meinaan jos kerkee. Tampere. t;Reini
-
Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Viesti
Kirjoittaja Timo Tasakaasu »
Pari pötkyä kelpais Somero/Turku toimitusosoitteella.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
-
timo58
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm
Viesti
Kirjoittaja timo58 »
Kajaanin timo58:lle 2 kpl:tta jos vain kerkeää

))
-timo
"Soraa sen soisi olla"
-
750 tohtori
- Viestit: 43
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
- Pyörä: 690 enduro
- Paikkakunta: leppävirta
Viesti
Kirjoittaja 750 tohtori »
2-kipaletta ehottomasti jos vielä onnistuu, mulle paikkakuntina käy kuopio,joensuu tai jyväskylä
-
Jani-SRI
- Viestit: 272
- Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 12:08 pm
- Pyörä: 530exc,690RALLY
- Paikkakunta: Chiang Mai, Thailand
Viesti
Kirjoittaja Jani-SRI »
Ehkä helpompaa olisi ollut järjestää kysely; Ketkä foorumin käyttäjistä EIVÄT tilaa putkiloa

??
.....Ja kayntiin palmun alta

-
SP41B
- Viestit: 190
- Liittynyt: La Joulu 04, 2004 3:38 am
- Pyörä: Rossipyörä
- Paikkakunta: Teisko
Viesti
Kirjoittaja SP41B »
Ehdottomasti ei haittaa vaikka olis ylihintaa ainakin 1 eero per tilaaja että saisi vaivannäkijäkin vaivanpalkkaa...
My way is not the highway...