Turun seutu

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Kiitokset tospolle vedosta ja kaikkille muille ku oli mukana varmistamassa että sain taas siin hännillä syödä pölyä oikein urakalla :lol:
Pistän videot näkyviin heti ku olen päättänyt millä tavalla,tuli tunti filmattua vähän joka eri alueist.
teneraattori
Pyörä: ON

Viesti Kirjoittaja teneraattori »

Jep, viikko Turkua alkaa olla takana ja kiitokset eiliselle porukalle vieraan ajeluttamisesta. Varsinais-Suomalaiset tiet/maisemat ja uudet naamat ovat nyt vähän tutumpia minullekkin.
Huomenna matka jatkuu kohti Hollolaa ja tie ei varmasti pölyä, niin kuin eilen.
jonkko

Ei mitään muuta ku et ilmoittele taas ku mopottimen kaa olet tännepäin töis,kyll sua voidaan viedä saaristoonkin joss sinne haluat :D

Ja en kyll ole yhtään katellinen sun kotimatkaa ku ajattelee,kaatosadetta ja pikitietä muun liikenteen seassa ei ole kivaa :x

Turvallinen kotimatka et myöhemminkin voit tulla!
jussimh
Pyörä: KTM 950 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Tuletteko 12-14 päivä syyskuuta tännepäin? Kaikki Turussa keväällä ajamassa olleet ovat tervetulleita pöllyyttämään soraa Sawoon. Yöpymispaikat löytyy minun tykö ja saunomis ja ym. pelit ja vehkeet myös.

Jussi
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jonkko

Okke,rupeen tääl "valmistelee" ne muut kuskit lähtöön :wink:

Taidanpa vaihtaa noi sileet karoot helvettiin ennen sitä,kendan krossikumit alle vaan ku niillä ajaa saman verran jos ei pidempää ja hinta hemmetist halvempi.

Oliks se niin et piti tahkoakin kiivetä? Toivottavasti :D

Muokattu:

Joo,eli et tahkonkin ehtis valloittaa niin pitäis melkein perjantai iltana töitten jälkeen mennä,muuten joutuu niin aikaisin aamuyöstä lähtee.
Elikkä kokeillaan joss perjantai ilta sopis kaikille?
Ite menen pakulla/kärryllä joss joku muu haluaa kyytiin,eli kärryn otan joss tarvii ku oma mopotin mahtuu pakuun.
Joss ei muuta niin ainakin tavarat mahtuu mukaan mun kyydis.
Autos on vaan 1 paikka kuskin lisäks ku se läppäripöytä vie niin paljon tilaa et joss 3 siin ollaan niin saatte melkein istua jalat ristis :lol:

Niin joo,toi pönttövuoren tunnelikin on matkan varrelle joss ketään kiinnostaa :wink:

Muokataan vielä:
Markus ehti yhen paikan jo varata,mutt voin mä sen läppäripöydän poiskin ottaa et toinenkin mahtuu joss kiinostusta löytyy?
Kärryynhän mahtuu kyll 2 mopotinta ilmaan onkelmia et .....
Viimeksi muokannut jonkko, La Elo 16, 2008 9:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
enduropro

Viesti Kirjoittaja enduropro »

Olisiko huomenna sunnuntaina lähtijöitä mahdolliselle rymyreissulle turku-helsinki välillä kulkevan junaradan vartta kartoittamaan? Tarkoitus olisi ajaa sorateitä ja polkuja pitkin kohti Saloa, mutta ei välttämättä Saloon asti - riippuen paljolti reitin muodostumisesta. Itsellä kalustossa alla Mitroceilla-rengas, joten koitan välttää kumit sulattavia siirtymiä kestopäällysteellä.

Ajattelin siinä aamupäivästä starttailla Littoisten suunnalta.
jonkko

Lohkoneuvos kirjoitti:Olisiko huomenna sunnuntaina lähtijöitä mahdolliselle rymyreissulle turku-helsinki välillä kulkevan junaradan vartta kartoittamaan? Tarkoitus olisi ajaa sorateitä ja polkuja pitkin kohti Saloa, mutta ei välttämättä Saloon asti - riippuen paljolti reitin muodostumisesta. Itsellä kalustossa alla Mitroceilla-rengas, joten koitan välttää kumit sulattavia siirtymiä kestopäällysteellä.

Ajattelin siinä aamupäivästä starttailla Littoisten suunnalta.
Kuulostaa ihan kivalta,mutt ku ei ehdi niin ei ehdi :cry:
Markus
Pyörä: Afeica Twin 95

Viesti Kirjoittaja Markus »

Saattaisin olla kiinnostunut tuosta sunnuntain kurvailusta, jos vain suinkin pääsen ylös kohtuullisesti huomenna. Olen yön rapsuttamassa kitaraa, mutta voisin kyllä kuvitella pääseväni ylös 10 aikaan... Sitten vähän puuroa nassuun ja paanalle.

Mulla on Affessa tosi kehnot nakit alla, mutta eiköhän niillä sentään pystyssä pysy, jos ei ole kovin mutaista. Ei ehdi millään vielä vaihtamaankaan.

/Markus
enduropro

Maastosta ei ole mitään käsitystä. Ei varmaan mitään ojanpohjien koluamista. Junan ikkunasta tarkasteltuna näyttäisi parhaimmat apajat silti alkavat vasta Salon jälkeen. Katsotaan mitä ensimmäisellä kerralla löytyy niin voi toisella kerralla jatkaa pidempään. Itsellä ei ole käytössä aktiivista navigaattoria, joten aika arpomalla mennään ja niin kai on parempikin.
jonkko

Tosta susirajan susaukset et mulla nytt auto/kärry täynnä.
3kuskia/mopottimia mahtus mun menopeliin,mutt voi olla et saan vielä järjestettyä lisäpakuja joss tarvii?
Markus
Pyörä: Afeica Twin 95

Viesti Kirjoittaja Markus »

Huominen ajelu menee näköjään minun osaltani ohi. Perhevelvollisuuksia...

/Markus
jussimh
Pyörä: KTM 950 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussimh »

jonkko kirjoitti:Tosta susirajan susaukset et mulla nytt auto/kärry täynnä.
3kuskia/mopottimia mahtus mun menopeliin,mutt voi olla et saan vielä järjestettyä lisäpakuja joss tarvii?
Kyllähän oikeet kuramopoilijat ton vaivasen 400+ km ajaa vaikka räntäsateessa... :)
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

jussimh kirjoitti:
jonkko kirjoitti:Tosta susirajan susaukset et mulla nytt auto/kärry täynnä.
Kyllähän oikeet kuramopoilijat ton vaivasen 400+ km ajaa vaikka räntäsateessa... :)

Täytynee lupautua mopoilevan ryhmän vetäjäksi...
Mika_Tz
Pyörä: KTM 990 Adventure -08

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

Tänään tuli ajettua 470km välillä Piikkiö-Hml-Kangasala-Tre-Piikkiö, pikiteitä pitkin tosin, vasta Auran jälkeen takaisin tullessa kävin Rauhakylän lähellä soralla. Oli hieman kostea reissu.

Ei siis olisi mikään mahdoton urakka ajaa susirajalle, mutta en osaa vielä sanoa lähtemisestäni mitään. Tuo viikonloppu kuulostaa jotenkin tutulle, eli td. siellä on jo jotain, td. töitä... :?
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
enduropro

Jäätävä reissu. Alunperin kantavana ideana toiminut junaradan seuraaminen ei kyllä helpolla onnistunut ja pakkiakin olisi tarvittu. Tuli kuitenkin ne tehokkaat 143km luikerreltua soratietä ja otettua tuntumaa kottaraisen pehmoiseen satulaan. Näyttää siltä, että pitää tutustua tuohon olemassa olevaan navigaattorivalikoimaan.

Kuva1
Kuva2
Vastaa Viestiin