Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Fideltuntsa
Viestit: 57
Liittynyt: To Syys 13, 2007 6:43 pm
Pyörä: XR400R & B12T

Viesti Kirjoittaja Fideltuntsa »

2 kpl Vantaalle, kiitos.
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

2 kpl putkiloita kiitos, Turku/Piikkiö.
SeveriX
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 10:45 am
Pyörä: Caponord
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja SeveriX »

2 tuubia Seinäjoelle..
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

SeveriX kirjoitti:2 tuubia Seinäjoelle..
Jos näitä joskus Seinäjoelle päätyy, niin mäkin voisin ottaa 2 kpl.
Saa toimittaa myös perille Isookyrööhin
Myös Vaasa käy koska sinne pitää mopoilla joka arkipäivä pensarahaa tienaamaan.

Naihinhän saa kätevasti yksittäispakattua kaiken särkyvän. Saako kylkeen vielä tarran FRAGILE (nautitaan jäähdytettynä)?
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Avatar
Kuraattori
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
Pyörä: LC 4 ja 8
Paikkakunta: Liperi

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

Voisin minäkin kaksi ottaa tänne joensuuhun.kauhistelen kyllä jo valmiiksi "paimentolaisen"lähetysrumbaa ja putkien paljoutta.
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Kaksi tänne Lieksaan kelpaisi.
Joensuuhan on tuossa naapurissa.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
makke71
Viestit: 160
Liittynyt: La Marras 11, 2006 12:25 pm
Pyörä: V-strom 650 2019
Paikkakunta: haapajärvi

Viesti Kirjoittaja makke71 »

1 kpl Haapajärvelle tai Kokkolaan.
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Kuraattori kirjoitti:kauhistelen kyllä jo valmiiksi "paimentolaisen"lähetysrumbaa ja putkien paljoutta.

:D juupa. Tässä odottelen Agrisupplyltä vastausta. Toivottavasti näyttävät vielä vihreää valoa. Kyselin n. sataa kappaletta tai jotain muuta sopivaa pakkauskokoa. Nimiä ja tuubeja on jo niin perkuleesti, mutta enköhän jonkin fiksun logistiikan keksi.

Todennäköisesti tilaan nyt ~100kpl ja myöhemmin lisää, kun edellinen erä on saapunut, jottei tule ylläripylläritilanteessa suurta rahallista tappiota.
meura
Viestit: 231
Liittynyt: Su Syys 09, 2007 12:55 am
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja meura »

Hep, mulle 4 tuubia Ouluun.

Meura
Avatar
termostatti
Viestit: 62
Liittynyt: Ma Touko 14, 2007 11:04 am
Pyörä: -97 XTZ 750
Paikkakunta: Kouvola / Nastola

Viesti Kirjoittaja termostatti »

Heps, minä ottaisin myös 2 kpl ja Joensuuhun.
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

Kai se pittää sitten minunkin...

Kaksi kappaletta ja Ouluun.

t. Tase

PS. Nomad voisi alkaa viralliseksi maahantuojaksi ja myydä noita ulos vaikka tuplahinnalla. Ei se silloinkaan vielä kallis olisi.
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Moron,
Sen verran ainakin takapakkia, että 100kpl tilauksen rahti maksaa aika pirskuleesti UPS:llä. Täytyy kysellä muista (pienemmistä) vaihtoehdoista..
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Nomad kirjoitti:Moron,
Sen verran ainakin takapakkia, että 100kpl tilauksen rahti maksaa aika pirskuleesti UPS:llä. Täytyy kysellä muista (pienemmistä) vaihtoehdoista..
Jos mahdollista neuvotella ko. putiikin kanssa, niin kannattaisi pyytää postituslaskelma käyttäen USPS Standard Air Mail:ia - se on usein jonkun verran/paljon edullisempi kuin nuo kuriirifirmat. Isojen pakettien hinnat myös pompsahtaa äkkiä, joten voi olla edullisempaa laittaa useampi pienempi (esim. 5-10 kpl per paketti).

(USPS = United States Postal Service (paikallinen tavallinen Postitoimisto).


Ja voisin minäkin ottaa yhden putelin :)
Avatar
Marko P
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 11:44 pm
Pyörä: SE, 500exc
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Marko P »

No kait se minunkin pitää sitten yksi ostaa, Ouluun.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Pari putkilua sais tulla tännekin päin.. Seinäjoki käy, kotio paras, mutta ku ny eres eteläpohjammaalle nii hyvä..

Rahtaakos DHL tuolta asti..?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Vastaa Viestiin