Olisikos viikolla kellään mahkuja lähteä illaksi pörisemään? Tänään tai huomenna ajattelin kurvailla jossain. Ilmatkin ovat juuri sopivia kun ei tuu kuuma eikä pöly lennä .
Olen tässä välillä töissä, joten silleen iltapäivästä lähtö... Tosin jos joku erittäin hyvä idea kokopäivän ajelusta syntyy, niin lomaakin on vielä jäljellä .
Jaaaa....
Vois ollakin paikalla ajaa taas ku on ollut pikkasen taukoa siin
Loma loppu mutt nytt kotona ku kärsäauto,eli valuauto tulee 12.reikä reikä et saa tallin lattia kondikseen.
Taitaa mennä tohoon huomiseen mulle ainakin ku pikkasen muitakin mitä meinasin tehää samalla et voi vaimokokelasta yllättää ku tulee iltavuorosta niin ....
Ja siit huomisesta niin ite en pääse lähtee ku aikaisintaan soon 4-5 mais?
Sopikaas Jonkko, ja Tospo että mistä mennään huomenna. Mun pitää mennä tankkaamaan äijä että ehtii kuudeksi tonne Liedon nurkille . Hyvä ilma ajella tänään!
Hollolan sälli ilman muuta mukaan huomenna. Jonkko, pitäskös vieras viedä saaristoon?
/Markus
Ilman muuta niin mukaan vaa.
Saristosuraus vois olla ihan ok.
Pieni pulmanderi vaan ku nytt yxin töis loman jälkeen ja niin pirusti hommia (vaihteeks) ja monta paikkaa mihin täl viikol pitäis ehtii,nyttenkin korppoon lossil menossa ulospäin niin saa kattoo milloin kotiuduin tänään?
Mutt pistän inffoa tänne tai kännyihiin joss menee liian myöhäiseksi.
Ja kai sä markus viel muistat viime surauksen et voit ite vetää joss en ehdi mukaan?
Tospo lähettikin viestin jo,koetan kerkii,joss se on vähästä kiinni niin ilmoitan kännyihiin kui kauan joudutte odottaa mua
Joss menee mahottomaks niin ei kuuluu mitään enkä ilmannu
Voisin yrittää muistaa kypäräkamerankin niin sais letkafilmiä?
joo, mäkin olen pääsemässä liikkeelle vasta puolen aikoihin, mikä johtaa siihen että ihan muutaman minuutin saatan myöhästyä. Oottakaa ihan hetki yli kuuden jos ei näy ihan tasan kuusi. Ja puhelimet toimii tietty...