Meinaan täällä mopopuolella. Tietenkin ensimmäiseksi täytyy heti muistaa että itse kuuluu tähän "surkeimman palvelun meerkkiin"...
Ei tarvitse vastata, jokainen tietää muutenkin,..näitä kanttikyrpien sätöksiä..
Jos aloittaisin tuolta Lappeenrannasta. Itselläni ei ole muualta, jälleenmyyjiltä kokemuksia...ja minkä olen kuullut muilta , eipä taida paljon kiinnostaa lähteä enää edemmäs ajelemaan. Ei taida olla sen kaksisempaa muuallakaan!
Onhan tässä ollu välillä hermo aika tiukalla itselläkin. Toisaalta minusta on kyllä oikeus vaatia että tuollasen summan kun ajopeliin sijoittaa, sillä pääsis kyllä esim. joka päivä edes ekana vuonna ajamaan töihin
Eikö kuulosta "kohtuulliselta"? Jollain vanhalla, halvalla autonpaskallakin ,ajaa ilman remontteja näkymättömiin!
Tuossa viime syksynä otin aika rajusti Motsikan Ranun kanssa yhteen; Gs oli perän takia ajokiellossa ja olin menossa Kiteelle ,sinne enskajuttuun.
Hän itse ehdotti että soita sinne BMW:n Service palveluun kun kerran sellasen "kortinkin" sai ostaessa uuden pyörän.
Niimpä soitin ja kerrottuani että osaa ei ole pystyny tehdas vieläkään toimittamaan, tarjottiin sieltä vklpksi vuokra-autoa!
Sanoin ettei perkele autolla tee juuri mitään Enduro-ajelulla!!
Ystävällinen mies kertoi selvittävänsä, olisiko mahdollista että saisin vaikka jonkuin pyörän vaihtoehtoisesti lainaksi? Oli kuulemma eka kerta kun heiltä tällaista kysyttiin!
Kohta soittelikin ja sanoi ettei voi asiaa vielä varmistaa kuin aamulla; heppu joka päättäisi, oli jo ehtinyt lähteä kotiin.
Sovittiin että kollega aamulla soittaa taas Motsikkaan ja jos asia onnistuu, homma on selvä!!
Olipahan mieli hyvä; lähtisinkin huomenna iltapäivällä hakemaan sen käytetyn pikku-gs:n Motsikasta ja pääsenkinsillä Kiteelle!!
Eläköön BMW:n palvelut
Annas olla aamulla jo 9:sältä joku nainen soitti ja kertoi että homma on selvä; saan lainaksi jonkun pyörän ja että BMW maksaa sen vuokran. Tämä oli kuulemma erikoistapaus ja on autoa kalliimpi mutta asia on selvä!! Voe helevetti, että homma toimii hyvin!!
...oli kuulemma yrittäny soittaa asian Motsikkaan mutta siellä ei vastattu?
Johon minä etteihän ne vastaa kuin yhteen soittoon kymmenestä; se on siellä tyyli. Että voin minä välittää tiedon eteenpäin! Ok, näin tehdään...
Kun viimein pääsin "läpi" kerroin heti että homma on selvä; tulen hakemaan pyörän!....
..että mikä homma? Ei täältä niin vain pyöriä haeta...oli puhe että "HÄNELLE" soitetaan ennen kymmentä! ...
Koetin kertoa että ei vastattu ja että minä lupasin kertoa...
Ei, ei , ensin pitää tulla laskutusosoite ja...Ei niitä pyöriä niin vain lainailla
Arvatkaapas miltä tuntui; pari ystävällistä ihmistä oli tehny jo työtä asian etten ja jälleenmyyjäkin oli asiasta jo ennakkoon tietoinen...
Oli kuulemma tässä saatavia yhdestä pyöräkaupastakin ja ...
Sanoin että, Hei, rauhotu, ei oo kuule mun murhe! Tää asia vaan lähinnä kiinnostais...
Tuntui olevan vastapuoli niin hermona että sanoin: Ei tartte tään asian kanssa hermoilla; UNOHDA KOKO JUTTU!!!. luuri kiinni.
Että vitutti!!!
Soitin äkkiä velipojalle ja sain siltä iltapäivällä XT;n lainaan.
Kun tuli maanantai , soitin BMW:lle ja kiitin lainasta. Kun kerroin mitä todellisuudessa tapahtui, oli siellä päässä kaveri tosi järkyttyny ja pahoillaan. Sanoin ettei vika ollu heissä vaan jälleenmyyjässä.
Kohta soi taas puhelin ja mies soittaa ja pahoittelee...ja iltapäivällä taas kysellään että kuinka siinä silleen kävi?
Kerroin että nyt on soitot loppu Motsikkaan, ei paista päivä niin kauniisti enää ikinä. Ne on muut jotka soittelevat
Sanoivat että sieltäpäin otetaan kohta yhteyttä...
Ranu soitti sitten illalla; empä paljon säästelly. Meikäläinen vaikka on hiljanen ja sulkeutunu, osasi kyllä silloin sanoa suomeksi, mitä mieltä on tuollasesta hommasta
Onneksi ei oltu nokitusten...
Mutta se puhdisti ehkä ilmaa...vähän aikaa oli homma katkolla mutta edelleen Ranu huoltaa tuon minun mopon. Minä en soittele turhista ja kysele typeriä, Ranu taas ottaa kyllä yhteyttä jos on sovittu.
Homma toimii. Tiedän että suurin osa mp-porukasta joka kyseisen miehen tuntee, ei tule välttämättä yhtään toimeen. mutta hänen itsensä sanoja lainatakseni: kaikkien kemiat ei vaan satu yksiin.
Eihän tuolla tavalla tietenkää hoideta asioita palvelualalla. Mutta meitä on moneen junaan...