Moro. Valitettavasti en päässyt paikalle Ruuhijärvelle tai ajelulle tänään. Nähdään viimeistään ensi torstaina, mikäli mitään yhtäkkistä estettä ei tule.
Ei hätää, tulet mukaan kunhan kerkiät. Eikä meillä eilenkään ollut edes hauskaa, kuten ilmeistä saattaa päätellä! Tämähän on vakava harrastus eikä mitään hauskanpitoa!!
Coroner kirjoitti:Ei hätää, tulet mukaan kunhan kerkiät. Eikä meillä eilenkään ollut edes hauskaa, kuten ilmeistä saattaa päätellä! Tämähän on vakava harrastus eikä mitään hauskanpitoa!!
Löytyykö kiinnostuneita mopoilijoita Vuosanka-viikonloppuun? Perjantai olisi saunomista ja reittien suunnittelua, lauantai ajelua ja sunnuntai poistumista. Vuosangasta löytyy kaikkea kovapohjaisesta tiestä lälliin.
Kohderyhmänä olisivat ensisijaisesti Kainuulaiset moponsotkijat, koska majoittuminen Vuosangan ampuma-alueella rajaa osallistujien maksimimäärän minun ja jama2200:n lisäksi 12:a.
Pyytäisin kiinnostuneita ilmoittautumaan minulla yksityisviestillä, jotta voisin kartoittaa varauksen kannattavuutta.
Viimeksi muokannut Torsti, Ti Kesä 03, 2008 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Torsti kirjoitti:Löytyykö kiinnostuneita mopoilijoita Vuosanka-viikonloppuun? Perjantai olisi saunomista ja reittien suunnittelua, lauantai ajelua ja sunnuntai poistumista. Vuosangasta löytyy kaikkea kovapohjaisesta tiestä lälliin.
Kohderyhmänä olisivat ensisijaisesti Kainuulaiset moponsotkijat, koska majoittuminen Vuosangan ampuma-alueella rajaa osallistujien maksimimäärän minun ja jama2200:n lisäksi 12:a.
Pyytäisin kiinnostuneita ilmoittautumaan minulla yksityisviestillä, jotta voisin kartoittaa varauksen kannattavuutta.
5.-6.7 vaikuttaisi paremmalta ajalta. Lähdetään siitä liikkeelle edellämainitun sijaan.
Viimeksi muokannut Torsti, Ti Kesä 03, 2008 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sain Coroner:lta kaapelin lainaan, mikä toimi . Sain reitin tehtyä ja siirrettyä gps:lle ))
Mennään Puikkokoskelle, tapaaminen ns Öljymäellä eli ennen 5-tieltä
Paltamoon kääntymistä (siis Kajaanista päin ajatellen) on vasemmalla
SHELL, niin siellä klo 18:30
Mennään vaan! Hyvä jos kaapeli toimi, osataan sitten poiskin.. Vääntäydymme paikalle, minä ja Terhonaattori. Nyt tehdään sitten
samalla uusien akkujen kestotesti Magellanissa. Otan kennot laturista lähtiessä, katsotaan miten kauan kestävät..
Sain Coroner:lta kaapelin lainaan, mikä toimi . Sain reitin tehtyä ja siirrettyä gps:lle ))
Mennään Puikkokoskelle, tapaaminen ns Öljymäellä eli ennen 5-tieltä
Paltamoon kääntymistä (siis Kajaanista päin ajatellen) on vasemmalla
SHELL, niin siellä klo 18:30
Viimeksi mittariin tuli reilu 90km, niille kulmille arvelisin nytkin menevän. Reitin tekijä osannee sanoa tarkemmin?! Ja ihan ajettavia
teitä pitkin, keskivauhti taisi olla jossain neljän-viidenkympin tienoilla. Jätetään upottamiset myöhempään kesään, nyt ei
ole vielä tarpeeksi hyttysiä nostajien kaveriksi..
Karkeasti reitti öljymäeltä puikkokosken alueella 40 km, paluu syrjäreittejä n.40 km. tarkennan vielä reittejä. Tiet ok sorateitä, jotkut osat hieman pehmeitä (JOS EI KELIRIKKOJA )
Coroner kirjoitti:Viimeksi mittariin tuli reilu 90km, niille kulmille arvelisin nytkin menevän. Reitin tekijä osannee sanoa tarkemmin?! Ja ihan ajettavia
teitä pitkin, keskivauhti taisi olla jossain neljän-viidenkympin tienoilla. Jätetään upottamiset myöhempään kesään, nyt ei
ole vielä tarpeeksi hyttysiä nostajien kaveriksi..
-J-
Täältä Savon puolelta tuli viimeksi 170km.Vaari jättää Puikkokosken reissun väliin tällä kertaa. Pitäkää hauskaa!