Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Perhokalastaja
- Pyörä: F800GS
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Olihan ilmoiltaan varsin motoristiystävällinen vappu! Iltapäivälenkin aikaan tuli vastaan monenmoista kaksipyöräistä, mm. Oranssin Liiton Mies jossain Kehvon kylän tienoilla. Itse olin liikenteessä tuplalamppuisella naku-Domilla.
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Lähdin eilen illalla sulattelemaan ahmittuja munkkeja liikunnan voimin, siis Mörköllä metsään.
Kymmenien ilometrien jälkeen pöyrän kurakosta kampeamisesta, ja muusta hyppyyttämisestä hikisenä sain idean upotella mopoa vielä silein Tourance kumein lentohiekkaan. Onnistuin tässäkin loistavasti!
Se on muuten aika lailla siinä rajoilla mitä minä jaksan nostaa, kun täydellä tankilla matkaava Afrikkalainen sotalaiva kellahtaa kyljelleen santaan, hieman alasviertävään kohtaan tottakai.
No, nousi se sieltä ja pääsin hieman kovemmalle pinnallekin huilaamaan. Kohta pian näkyi kuitenkin edessä siintävän dyynin päältä heiluva käsi, ja hieman R80GS:n sarvia ja satulaa.
Oli mukava ponkaista pyörä irti mäestä, ja hieman jutustella Ilmarin kanssa hämärtyvässä illassa, keskellä aavikoituvaa Kokkolaa. 
Se on muuten aika lailla siinä rajoilla mitä minä jaksan nostaa, kun täydellä tankilla matkaava Afrikkalainen sotalaiva kellahtaa kyljelleen santaan, hieman alasviertävään kohtaan tottakai.
No, nousi se sieltä ja pääsin hieman kovemmalle pinnallekin huilaamaan. Kohta pian näkyi kuitenkin edessä siintävän dyynin päältä heiluva käsi, ja hieman R80GS:n sarvia ja satulaa.
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
Riihimäki, Eprantie, eilen Vapunpäivänä havaittu sininen BMW, olisko ollut 800, vai pienempi? Mielestäni kuskilla Arai:n Tour-X kypärä päässä. Itse olin liikkeellä vaihteeksi autolla "Kulpan" luona plänttiä siivoilemassa, usein myös Afrikaanoni olen tuohon parkkeerannut, jos yksin paikalle olen tullut. Aivan kuin olisin saman pyörän aikaisemminkin tiellä nähnyt, voisiko olla naapuritalosta lähtöisin ja jopa foorumilainen?
Viimeksi muokannut PilcQ, Pe Touko 02, 2008 1:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
Tunnustan, mukava olla avuksi!kalle j kirjoitti:Tänään noin puolenpäivän aikaan jyväskylässä laukaantiellä meni kaksi SuperEnduroa, ilmeisesti Omakinen ja Tape, itse teputin Autobestin pihassa. Äänet oli mahtavat ja pyörät komeita, kyllä veti vaan leveän hymyn naamalle. Pelastitte tuskaisen työpäiväni.
Viimeksi muokannut Omakinen, Pe Touko 02, 2008 7:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mika_Tz
- Pyörä: KTM 990 Adventure -08
Me jammukuskit, varsinkin XT ja Ténéré-kuskit yleensä emme tiedä minne olemme menossa (ainakin usein eri suuntaan kuin pyörä), mutta käsittääkseni tuo en siltikään ollut minä, vaikka minullakin on sininen XT, Tennari tosin.
Muut XT-kuskit tosin saattavatkin tietää mihin ovat menossa, joten pahoittelun jos yleistin liikaa
Muut XT-kuskit tosin saattavatkin tietää mihin ovat menossa, joten pahoittelun jos yleistin liikaa
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
Omakinen kirjoitti:Tunnustan, mukava olla avuksi!kalle j kirjoitti:Tänään noin puolenpäivän aikaan jyväskylässä laukaantiellä meni kaksi SuperEnduroa, ilmeisesti Omakinen ja Tape, itse teputin Autobestin pihassa. Äänet oli mahtavat ja pyörät komeita, kyllä veti vaan leveän hymyn naamalle. Pelastitte tuskaisen työpäiväni.
Ja näin kävi minun superille tämän päivän reissussa
- Liitteet
-
- se0001.jpg
- Uppos
- (50.28 KiB) Tiedosto ladattu 445 kertaa
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
Jep, seurustelu ja mopon repiminen on ihan ok. Se ei ole ok, että nahkapuvun alla oli lämpövuori, kunnon pusero ja verkkarit. Meinas tulla hiki! Kuiteskin huomenna taakse uusi Heidenau K60 ja montulle testaan, onko parempi pito kuin kaljussa Kingsissä.Jukka Haapamäki kirjoitti:Lähdin eilen illalla sulattelemaan ahmittuja munkkeja liikunnan voimin, siis Mörköllä metsään.Kymmenien ilometrien jälkeen pöyrän kurakosta kampeamisesta, ja muusta hyppyyttämisestä hikisenä sain idean upotella mopoa vielä silein Tourance kumein lentohiekkaan. Onnistuin tässäkin loistavasti!
![]()
Jukka Haapamäki kirjoitti: No, nousi se sieltä ja pääsin hieman kovemmalle pinnallekin huilaamaan. Kohta pian näkyi kuitenkin edessä siintävän dyynin päältä heiluva käsi, ja hieman R80GS:n sarvia ja satulaa.Oli mukava ponkaista pyörä irti mäestä, ja hieman jutustella Ilmarin kanssa hämärtyvässä illassa, keskellä aavikoituvaa Kokkolaa.
- Liitteet
-
- kiinni.JPG
- (126.8 KiB) Tiedosto ladattu 369 kertaa
- termostatti
- Pyörä: -97 XTZ 750
Nyt on käyty ekat lenkit vetäsemässä kun on päästy samalle paikkakunnalle pyörän kanssa! Semmonen noin sadan kilsan lenkki Lahden ympäristössä. On se SuperTennari vaan mainion olonen peli! Tosin koneen luonne on kyllä vallan jotain muuta kuin AT:ssa tahi sitten Dominaattorissa. Kierroksista tykkää hän ja voimaa on kuminauhamaisesti aina ja kaikkialla
Vanhalla heinolantiellä vastaan huristeli punainen Varadero ja Vesijärven satamasta löytyi pariskunta uuden Ison GS:n kanssa.
Hyvä reissu siis kaikin puolin!
Vanhalla heinolantiellä vastaan huristeli punainen Varadero ja Vesijärven satamasta löytyi pariskunta uuden Ison GS:n kanssa.
Hyvä reissu siis kaikin puolin!