Jarmo kirjoitti:
Thumbertalkista olisi tarkoitus tilata nokkaketjunkiristin, olisiko kimppatilaukseen kellään kiinnostusta?
Taidan kyllä olla pahemman kerran myöhässä mutta juu, sellaisen tarttisin minäkin. Ettei uusi vanha pyöräni nyt heti räjähdä... Myykö kukaan muualla (niinkuin lähinnä EU:ssa, tuskin sentään Suomessa?) tuollaisia kestokiristimiä? Ei kai se nyt niin ihmetemppu ole jenkeistäkään tilata toisaalta.
Ei tuo varmaan olisi paha rasti tehdä itsekään, jos vaan saisi jostain mallin mistä pääsisi vakoilemaan. Eihän tuossa kauan menisi, kun ottaisi mitat ylös ja katsoisi miten tiivistykset jne on tehty Sitten vaan koneet laulamaan. Hintaa näyttäs olevan tt-storessa 48usd + muut kulut tietty päälle.. kai tohon hintaa jaksas jo harrastaa.
hannuk kirjoitti:Ei tuo varmaan olisi paha rasti tehdä itsekään, jos vaan saisi jostain mallin mistä pääsisi vakoilemaan. Eihän tuossa kauan menisi, kun ottaisi mitat ylös ja katsoisi miten tiivistykset jne on tehty Sitten vaan koneet laulamaan. Hintaa näyttäs olevan tt-storessa 48usd + muut kulut tietty päälle.. kai tohon hintaa jaksas jo harrastaa.
Mä ostin omani iipeistä muistaakseni englannista. Mitään muuta tiivisteitä siinä ei muistaakseni ole kuin sellainen kuminen o-rengas siinä kohtaa missä pultti menee sen blokin läpi. Sekin tiiviste taitaa mulla vuotaa.
Jos ja kun sulla on intoa rakennellta niin toi mun kiristäjä joutaa talvella lainaan mallikappaleeksi.
hannuk kirjoitti:Ei tuo varmaan olisi paha rasti tehdä itsekään, jos vaan saisi jostain mallin mistä pääsisi vakoilemaan. Eihän tuossa kauan menisi, kun ottaisi mitat ylös ja katsoisi miten tiivistykset jne on tehty Sitten vaan koneet laulamaan. Hintaa näyttäs olevan tt-storessa 48usd + muut kulut tietty päälle.. kai tohon hintaa jaksas jo harrastaa.
Mä ostin omani iipeistä muistaakseni englannista. Mitään muuta tiivisteitä siinä ei muistaakseni ole kuin sellainen kuminen o-rengas siinä kohtaa missä pultti menee sen blokin läpi. Sekin tiiviste taitaa mulla vuotaa.
Jos ja kun sulla on intoa rakennellta niin toi mun kiristäjä joutaa talvella lainaan mallikappaleeksi.
Kas kun jotain tuon suuntasta ajattelinkin Katellaan jossain vaiheessa, kun eihän tässä vielä kiire ole
Mulla on juuri kuvien mukainen kiristin ja on hyvin yksinkertainen tehdä jos vaan on koneita käytössä. Mitathan tuohon saa aika pitkälti siitä vakio kiristimestä ja loput voi päätellä kuvien perusteella. Kierre osa on ihan normaalia M10 kierretankoa ja siihen kaksi mutteria joista toinen on lukittu putkisokalla, mutta itse kyllä hitsaisin sen kiinni, niin pääsis paljon helpommalla.
Minkälainen pyörä on dr-z 400e? Onko kellään kokemuksia kyseisestä pyörästä? Suomeen näitä ei oo taittu tuoda muuta kuin "harmaatuontina" muutamia kappaleita. Onko vaikea saada suomen kilpiin?
tenab kirjoitti:Minkälainen pyörä on dr-z 400e? Onko kellään kokemuksia kyseisestä pyörästä? Suomeen näitä ei oo taittu tuoda muuta kuin "harmaatuontina" muutamia kappaleita. Onko vaikea saada suomen kilpiin?
Kiva. Kevyempi ja tehokkaampi kuin ne perus kilpipelit (S/SM). Vakiona FCR ja joku 8 heppaa enemmän. Yks on tässä maassa tainnu kilvitettynä olla, varmaan vieläkin.
tenab kirjoitti:Minkälainen pyörä on dr-z 400e? Onko kellään kokemuksia kyseisestä pyörästä? Suomeen näitä ei oo taittu tuoda muuta kuin "harmaatuontina" muutamia kappaleita. Onko vaikea saada suomen kilpiin?
E-mallia on tuotu maahan virallisen maahantuojan puolesta mutta nämä on kilvettömiä. Kilvelliset E:et on harmaatuotuja.
Minkä mittasia stongia te olette asetellee DR-Z:hin? MotoKönigin tarjousputkilon ajattelin käydä hakemassa, koska muutakin rompetta pitäisi tuolta hankkia. Johtoja en halua ruveta pidentämään, mikä siis rajoittaa mittoja jonkin verran. Pieni korotus ja leveys ei kuitenkaan olisi pahitteeksi.
villero kirjoitti:Minkä mittasia stongia te olette asetellee DR-Z:hin? MotoKönigin tarjousputkilon ajattelin käydä hakemassa, koska muutakin rompetta pitäisi tuolta hankkia. Johtoja en halua ruveta pidentämään, mikä siis rajoittaa mittoja jonkin verran. Pieni korotus ja leveys ei kuitenkaan olisi pahitteeksi.
Mahtuuko esim. MOTARD - medium?
Referenssinä oman tankoni mitat on 803mm leveä, 92mm korkea + 30mm raiserit eikä ole johtojen kanssa ongelmia.