No nyt kun päästiiin asiaan.. eli renkaiden nastoittamiseen _itse_
Minulla kun on pari satsia noita rupuleita, niin yhden sarjan voisi nastoittaa joillakin enduropiikeillä tai miedommilla. Onkos kellään PK-seudulla nastapyssyä ja tietoa nastoittamisesta? Mä voisin tulla mielelläni oppiin
Itse nastoittajille kysymyksiä: Millaisella poralla olette tehneet reiät? Onko kukaan onnistunut nastoittamaan käytettyä rengasta, eli poraamaan siihen reikiä nastoille? Asiantuntijat väittävät melko haasteelliseksi toimenpiteeksi...
Kunkku kirjoitti:Itse nastoittajille kysymyksiä: Millaisella poralla olette tehneet reiät? Onko kukaan onnistunut nastoittamaan käytettyä rengasta, eli poraamaan siihen reikiä nastoille? Asiantuntijat väittävät melko haasteelliseksi toimenpiteeksi...
Vaatii sähköporakoneen (tarpeeksi kierroksia) ja "kumiterän", jollaisen voinee ostaa esim. Kisarenkaasta. Käytetyn renkaan nastoittaminen on mun mielestä turhaa hommaa, tosin en ole asiantuntija. Sen verran kalliita nastat ovat ja nastoitustyö liimoineen ja hapotuksineen hanurista, että jos ei varaa uuteen aihioon ole, niin kannattanee jättää homma tekemättä. Jälleen kerran totesin C-02 Mitaksen nastoitettuani, että seuraavan ostan valmiina....