Hiekka Spesiiiaaalii Oulujokilaaksossa La 18.8
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Käyhän kasipallo vaihtamassa nappulat alle. TKC:t toimii kaikilla alustoilla paremmin kuin ne mun Bridgestonet. Ne oli suorastaan kelvottomat kumit. Jos soralla ajo oli ennenkin juhlaa, niin nyt se on melkeinpä taivaallista. Asvalttiominaisuudetkin on oikein hyvät. Ero sun touranceihin ei varmaankaan ole yhtä suuri, mutta ehkäpä jonkinlainen joka tapauksessa. Harmi vaan, että ajotaito näyttää kuitenkin paranevan vain ajamalla eikä varusteita uusimalla. Lentohiekkahan on ollut meille molemmille se paras alusta eikä me tarvita siihen helpotusta, mutta väkisellä parani sekin homma...
Voisinpas vaikka lähteä peränpitäjäksi jos vaimo suo
Yritän vielä houkutella yhden tuoreen enskamiehen mukaan. Eihän reitillä ole nopeita asfalttisiirtymiä, kun mopo on alkanut ravistaan viewtopic.php?t=7011
Hanski ja enska
No niin huomisesta surautuksesta, kävin alkuviikosta katteleen reittiä ja ikävä kyllä lentohiekalle ei nyt päästä, on liian märkää
mutta muuten tiet kivassa kunnossa, eli hienoo hiekka spoorii luvassa ja rapakoita, liukkaita savilätäköitä, sekä männynjuuria. Nappula kumi on tarpeen, suvikumilla saattaa tulla paskareissu.
Suizasta lähti etuvilkku jonnekki, öljynlauhdutin tipahti ja vanteeseen taaas uus pikkuvekki, eli kivaa reittiä.
Nyt poistun verkosta, mutta toivottavasti nähhään huomenna shellillä
Suizasta lähti etuvilkku jonnekki, öljynlauhdutin tipahti ja vanteeseen taaas uus pikkuvekki, eli kivaa reittiä.
Nyt poistun verkosta, mutta toivottavasti nähhään huomenna shellillä
Vielä kerran kiitos vetäjälle, oli tosi kiva reitti ja hiekkaa riitti. Kädet on oikein hyvin puuduksissa kun tuli pikkasen puristettua sitä tankoa (yhteensä n. 10 tuntia kotoa) ja hartialukkokin on oikein viimeisen päälle takalukossa. Tulipahan nyt myös vihdoin kynnettyä hiekkaa turvallaankin ja jospa se osaltaan aukaisisi sitä hartialukkoa. Mies ja pyörä ovat onneksi moitteettomassa kunnossa. Hyviä oppeja sain taas reissulla, kiitos niistä kaikille ja jospa minä vielä joskus osaisin soveltaa niitä käytännössäkin. Mahtavia maastoja riitti ja erityisesti jäi mieleen se sähkölinjalla oleva mäen ylitys. Se näytti minulle tosi pahalta, mutta meni kuitenkin helposti (onneksi sade oli vähän kovettanut hiekkaa). Kiitos muillekin ajoseurasta.
Miten se hiekka nyt sujui kun on nappulat alla? helpottaako yhtään? Minä vedän edelleen turvalleen siinä vaiheessa kun kaasua täytyy löysätä, tapeilta on näin pitkän ja komean miehen hankala ajaa ilman korokepalojaÄmpee kirjoitti:Vielä kerran kiitos vetäjälle, oli tosi kiva reitti ja hiekkaa riitti. Kädet on oikein hyvin puuduksissa kun tuli pikkasen puristettua sitä tankoa (yhteensä n. 10 tuntia kotoa) ja hartialukkokin on oikein viimeisen päälle takalukossa. Tulipahan nyt myös vihdoin kynnettyä hiekkaa turvallaankin ja jospa se osaltaan aukaisisi sitä hartialukkoa. Mies ja pyörä ovat onneksi moitteettomassa kunnossa. Hyviä oppeja sain taas reissulla, kiitos niistä kaikille ja jospa minä vielä joskus osaisin soveltaa niitä käytännössäkin. Mahtavia maastoja riitti ja erityisesti jäi mieleen se sähkölinjalla oleva mäen ylitys. Se näytti minulle tosi pahalta, mutta meni kuitenkin helposti (onneksi sade oli vähän kovettanut hiekkaa). Kiitos muillekin ajoseurasta.