mikä pärrä hyvä piellä ja soralla???

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Remolux

mikä pärrä hyvä piellä ja soralla???

Viesti Kirjoittaja Remolux »

moron!!

eliks oisin ajamas kortin 6 elokuuta alkaen ja menenee kaiketi noin pari viikkoo ko sen suorittaa..

ja miettiny vähä et millast pärrää sitä istumalihasten alle oikein kokeilis. mieltynyt olen fyysiseen muotoon BMW 650F vm.2000 - 2002. mitä te ammatti pärrääjät ootte mieltä moisesta laitoksesta?? ite kyl varmaan ajelen pääsääntösin sorateillä mut välillä pitää toki käydä matka-ajoakin harrastelemassa eli piki ajelua voi hyvinki äkkiä tulla 10tkm paris viikos :p autollaki sitä tulee 88tkm per vuos :;):

mielellään pyörän pitäs päästä baijerilaisten ohi heittämällä ko ärsyttää bimmerien junnaus joka kurvissa ( itellä kaks baijerilaista
:respect:) elikkä ihan nelipyöräsiä :D eliks onks toi 650f liika nörtti teitten päälle vai pitäskö viel säästää ja hommata suurempi. itellä elopainoo kertyny likemmä 110 ja 200 pituutta että tehojaki pitäs tietty jonki verran masiinasta irrota sekä korkeutta ettei polvet turvas tarttes olla...

mut matkaenduro sen ainaki pitäs olla ko en tykkää kyykkiä polvet ruvilla :;):

elikkäs mikä ois hyvä yhdistelmä pielle että soralle? :wink:
Viimeksi muokannut Remolux, Ke Heinä 25, 2007 10:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

No,kyllä pitää 650 rivakampi vehje hommata reisien väliin,jos haluat baijerilaisten ohi päästä,mutta tarkenna toki,onko kyseessä autot vai prätkät,siis siinä ohipääsyjutussa.Ilmeisesti autot,jos olen suomen kielesi oikein ymmärtänyt.Mites,jos hommaisit ärrä suitsan ja pistäisit siihen nappularenkaat ja nostaisit stongan kolmion yläpuolelle ja pistäisit enskalokkarit,niin sit pääsis baijerilaisten ohi,jos kantti kestäisi,ja renkaat. :D
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
prospec
Pyörä: SXC, K-650

Viesti Kirjoittaja prospec »

Muistelen ottaneeni joskus kylmät tyypit 650F:stä, penkki-jalkatapit-väli tuntui kovin ahtaalta vaikka olen 174 cm ja persjalkanen.

Oliskos KTM:n Advenduret kaksmetriselle sopivan korkeita?
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

No ei noin isolle miehelle ole paljon vaihtoehtoja.

BMW R1200GS tai GS Adventure ja sitten KTM vastaavat mallit.
Toi 650 on sulla alla ihan mopo. :( :( :(

Ei noi käytetytkään hullumpia ole. Mulla on R1100GS ja mainio peli.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Remolux

mulla käytettävä egu määrä max 5000e että ei sillä kovin kummosta ja hyvää saa... tulikin tossa kommentti veljmiehelt että saankos mie sitä yli 35hv mopoa viel hankkia ko ajan kortin vai pitääks tiruuttaa mopolla viel vuos kortin suorittamisen jälkeen ennenko saan kunnon pärrää alle?

sithän se muuttaa suunnitelmat ihan toisiks, perkele!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Remolux

No,kyllä pitää 650 rivakampi vehje hommata reisien väliin,jos haluat baijerilaisten ohi päästä,mutta tarkenna toki,onko kyseessä autot vai prätkät,siis siinä ohipääsyjutussa.Ilmeisesti autot,jos olen suomen kielesi oikein ymmärtänyt...

autoista tokkiinsa :wink: vaiks baijerilaiset tekeekin melko kovia rasseja ainaki oman pajan kautta :lol:

perhees olevat bimmerit: M3 -96, M3 -02, 316 -99, 316 -94, 316 -85, 320 -84, 315 -78 (muokattu) :wink:
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Jollei pääse niin tie on liian hyväkuntoinen.
JAK
Pyörä: KTM Adventure

Viesti Kirjoittaja JAK »

nyt rupee pienten teitten mies oleen ihmeissään :shock:

ai että ohi? MIKSI ? ,entäs se ajamisen hauskuus.
jos kisata haluat niin osta kilvetön ja mene kisoihin!

vai pitäiskö näiden n.s paijerilaisten perustaa aivan oma foorumi?

lystiin matkantekoon piellä ja soralla on lukemattomia vaihtoehtoja,
ne isoimmat ja raskaimmat enskat on poikkeuksetta parempia siellä pikitiellä, ja kevyemmät ja pienemmät taas soralla ja polulla.

ELI se pitäis löytää se puolitie , mutta kokemuksesta luulen tietäväni ettei ole helppo homma.
ja toisekseen; lue näitä n.s. viisaampien juttuja kuitenkin aina suodatin päällä, kun tahtoo vaan olla niin että jokainen kehuu vaan omaansa :D
Remolux

nyt ois tiedossa pyörä, mitäs ootte mieltä tällasesta :Honda XL
TransAlp XL650 V, vm 2002, aj 14000tkm, laukut yms. hp. 6900e

onks millanen pyörä ja kestääkö kui paljo normi ajos maileja??
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Kyllä sä mun ymmärtääkseni tarviit 25kw kuristetun mopon, oli se sitten Baijerissa, Itävallassa tai Taiwanissa tehty :cry:
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

AT ei oo hassumpi :D
XRV-97
Rulez

Viesti Kirjoittaja Rulez »

ei jammun xtz:kaan hassumpi seiskapuokkina oo pitkälle kaverille tilaa on at:tä enempi tuonkokoselle kaverille kulkupuolikin piellä on aika ripeä !

tuohon hintaankin noita löytyy kohtuudella
Vastaa Viestiin