Iso-Syöte kevätretki 14.-15.5.2005 alunperin 22.-24.4.2005
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Hmmm. Mitähän tarkoitit?Marko Hemmilä kirjoitti:Eiköhän tuo osa pitäisi saada kohtuu nopeasti. Jos löytyy Ruotsin varastolta niin on esim EMC:llä muutamassa päivässä. Jos täytyy tilata Saksasta niin menee noin viikko. Jos odottavat että meteoriitti tipahtaa ja tuo oikeaa malmia maapallolle niin menee X viikkoa...![]()
Itse odotin tuossa talvella regulaattorin kiinnitysrautaa 2.5 kuukauttaMeinas hiat palaa tuossa odottamisessa. Kiinnike oli noin 6? arvoinen palikka, useita kulmia joten en heti halunnut sitä alkaa itse värkkäämään. Tuli kuitenkin noin 2 viikkoa ennen kauden alkua...
Voisko sen vaihdelaatikon korvakkeen korvata noilla Touratechin Hard partseilla, jotka pitäis sen paikallaan. Jos vaihdelaatikko täytyy vaihtaa niin siinä menee aikaa, kun mulla on vielä musta moottori ja laatikko, joka ei ole yleisin suomessa.
Saattaapi ollakin.
Pitäiskö oitis laittaa vaikka Hards Partsit Touratechille tilaukseen niin senhän vois saada liikenteeseen piankin.
Terveisin
Pekka
PS. Ja vaikka sen vaihdelaatikon sais nopeasti niin sitten on vielä aikaa ennenkuin joku Euro Motor Center sen vaihtaa. Itse en siihen välttämättä heti halua ryhtyä.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Pystyisköhän tuota korvaketta hitsaamaan ja sen jälkeen tekemään uudet kierteet ? Tämän jälkeen vielä ne TT:n vahvikkeet.
Toisaalta, jos hitsaa niin pitäisikö laatikko purkaa jottei stefat sula ???
En tiedä kannattaako tuo kiinnike jättää rikkonaiseksi ja korvata pelkästään tuollaisella raudan lipareella...
Toisaalta, jos hitsaa niin pitäisikö laatikko purkaa jottei stefat sula ???
En tiedä kannattaako tuo kiinnike jättää rikkonaiseksi ja korvata pelkästään tuollaisella raudan lipareella...
No mä laitoin just tilauksen Touratechille niistä Hard Partseista.
Katsotaan mitä niillä voi tehdä.
Mutta otan myös yhteyttä BMW:lle, jotta ei tämmöinen kuulu moottoripyörän käyttöön, että se hajoaa ihan normaalissa ajossa.
Saavat hoitaa sen kyllä takuuna, vaikka vuosia on jo joitakin.
Pekka

PS. Täytyy tutkia sitä hitsaushommaa, se on alumiiniseosta.
Katsotaan mitä niillä voi tehdä.
Mutta otan myös yhteyttä BMW:lle, jotta ei tämmöinen kuulu moottoripyörän käyttöön, että se hajoaa ihan normaalissa ajossa.
Saavat hoitaa sen kyllä takuuna, vaikka vuosia on jo joitakin.
Pekka
PS. Täytyy tutkia sitä hitsaushommaa, se on alumiiniseosta.
Viimeksi muokannut Pekkavee, Ke Touko 04, 2005 11:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
AriK
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Viesti:
Samat sanat, toivottavasti saat bemun nippuun pian, ettei mene kovinpaljoa laatu ajoaikaa hukkaan kiviä potkiessa ja osia ootellessaPekkavee kirjoitti:Hemmetin hemmetin hemmetti !!
Ja kuustoista perkelettä päälle.
Oma pyörä seisoo myös odotellen uusia öljyjä, ja etuhampia, joita paikallinen MP liike ei ole saanut vielä tuotettua hyllyynsä asti.
Täksi päiväksi ölkät, ja hampi on vannoen luvattu, joten toivotaan niin, muuten huominen Kalajoen reissu menee mun osalta myös Vi#"¤?%s
Akseli Kitka
http://www.anvianet.fi/karvari/
http://www.anvianet.fi/karvari/