Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Elilen 28.5 tuli vastaan kaksi african twin pyörää orivedellä noin klo 19:00 ? aikaan lähellä oritupaa. Kensties tämän palstan lukioita :roll: itse olin omalla at:llä liikenteessä ja kaveri tuli peräs muoviluodilla. Kensties tulossa nämä kaksi at:tä AfricaTwin tapaamisesta 2007 ?
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Wesihiisi
Pyörä: KTM LC4 640

Viesti Kirjoittaja Wesihiisi »

Oinasjärventiellä, Kiikalan lentokentän seudulla pöräytti joku musta, linssivaloilla varustettu vehjes vastaan eilen.
Huomiokyky oli vähän rajoittunut, kun olin joutunut poistumaan asvaltille, koska joku mökkiläinen oli puomittanut suunnitellun reitin, ja piti seurata gepsistä, mistä löytyis vaihtoehtoinen.
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

aleksi kirjoitti:Elilen 28.5 tuli vastaan kaksi african twin pyörää orivedellä noin klo 19:00 ? aikaan lähellä oritupaa. Kensties tämän palstan lukioita :roll: itse olin omalla at:llä liikenteessä ja kaveri tuli peräs muoviluodilla. Kensties tulossa nämä kaksi at:tä AfricaTwin tapaamisesta 2007 ?
En ollu kumpikaan näistä, mutta mä olin kusella jossain Iisalmen pohjoispuolella jonkun talon raunioilla, kun ohitseni pyhkäisi sininen XT. Mopokin oli parkissa melkein keskitiellä kun ajattelin että ei kai täällä ruuhkaa pääse syntymään.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
SORATIE
Pyörä: YAMAHA TDM 850

Viesti Kirjoittaja SORATIE »

Lapinlahdella Nerkoon kohdalla, Iisalmeen päin tuli vastaan tänään n.klo 15.00-15.30 sini/valkea Kle 500,itse olin autolla.Eka kerta tänävuonna kun näkyy samanmerkkinen pyörä kun itsellä ajossa.Joku täältä? :shock:
sulakari
Pyörä: KTM690

Viesti Kirjoittaja sulakari »

aleksi kirjoitti:Elilen 28.5 tuli vastaan kaksi african twin pyörää orivedellä noin klo 19:00 ? aikaan lähellä oritupaa. Kensties tämän palstan lukioita :roll: itse olin omalla at:llä liikenteessä ja kaveri tuli peräs muoviluodilla. Kensties tulossa nämä kaksi at:tä AfricaTwin tapaamisesta 2007 ?
Joo myöhän siinä Tonin kanssa oltiin kotimatkalla Peurajärveltä.
nevis
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

Vähän offtopic mutta kuitenkin pakko kysästä sulakarilta että miten reissu meni? Törmättiin nurmeksen s-marketilla.
Nurmeksessa päin on pyörinyt yllättävän paljon enskoja.
Kertaakaan en ole ollut pyörällä liikenteessä :oops:
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
PAH
Pyörä: 890 R

Viesti Kirjoittaja PAH »

nevis kirjoitti:Vähän offtopic mutta kuitenkin pakko kysästä sulakarilta että miten reissu meni? Törmättiin nurmeksen s-marketilla.
Nurmeksessa päin on pyörinyt yllättävän paljon enskoja.
Kertaakaan en ole ollut pyörällä liikenteessä :oops:
Taisin olla minä ja vk Ilmajoelta joihin törmäsit. Ainakin me vaihdettiin S-marketilla muutama sana kaverin kanssa jolla on DR Big ja kerroit tulevasi käymään KKKK:ssa.
AT-tapaaminen meni hyvin, sää suosi, lauantaina sorakilsoja yli 300 ja illanviettoja mukavassa seurassa.
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Tänään 31.5. joku kävi neljän aikoihin iltapäivällä hakemassa kyytiläisen Puijolta Kuopiossa isolla sinisellä tohtorilla. Kukaties joku täältä? Mihin oli mahtanut kadota muovit tankin ympäriltä? Onkohan tuolla tapana pärräväen kokoontua näin torstaisin? Kiihtyvä oli pyörävirta paikalle vähän myöhemmin.
Stobe
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Eilen oli HeikkiL:n ex-pyörä ilmaantanut Vehoniemessä parkkiin KLE:n viereen kahvilla ollessa. Jonkin aikaa siinä venailin, että Mika olisi ilmaantunut tarinointituokiolle.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Syke
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona

Viesti Kirjoittaja Syke »

Eilen n.klo.20.58 Tuli tiellä numero 363 Vuolenkoskella vastaan sininen/pinkki/minttu Africaano matkustaja kyydissä,itsellänikin oli tuo kauniinpi puolikas jousella. :D
Länskäri
Pyörä: XCountry

Viesti Kirjoittaja Länskäri »

Perjantai 1.6
Taisi olla jossain Huittisten ja Turkusen välillä tuli vastaan sininen AT jossa on valkoinen lampunkehys. Kello oli noin 16 paikkeilla. Minä menossa turkuun. Myös kello 18 (noin) tuli vastaani turkuunpäin ajellen useamman mopon porukka jossa oli keskellä uudehko transu. Itse menossa Säkylän suuntaan.
Itteni tunnistan neonvihreästä nössöliivistä ja punaisesta kypärästä sekä punamustajne 1200 Gössistä, siis jos on muuten muisti menny.
Yleensä sielä mettäautotiellä ei tuu ketää vastaan, nyt olin noutamassa flikkaani Turusta, se pakotti prkl, ei suostunu linjabussilla tulemaan.
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
paskli
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja paskli »

Taisin ajella sunnuntaina 3.6. klo 13:30 paikkeilla Hannua, Stobea ja Japea vastaan Pukalan pätkällä Orivedellä (letkassa taisi olla neljäskin surauttelija, jota en kerennyt tunnistaa).

Tiikeri vaihtui lauantaina 100kg kevyempään versioon, joten ei tullut käännyttyä porukan perään mukaan surautukselle, vaikka se kyllä kävi mielessä. Arvelin että lienee kuitenkin parasta ensiksi totutella hieman tuohon kirjaimellisesti mopolta (sanan positiivisessa merkityksessä) tuntuvaan menopeliin. :shock: :D
-pasi
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu »

paskli kirjoitti:Taisin ajella sunnuntaina 3.6. klo 13:30 paikkeilla Hannua, Stobea ja Japea vastaan Pukalan pätkällä Orivedellä (letkassa taisi olla neljäskin surauttelija, jota en kerennyt tunnistaa).
Kas, mietinkin että kukahan mahtoi olla liikkeellä kovin uuden näköisellä BMW:llä. Ei meitä kyllä neljää ollut, tiedä sitten olisiko joku sattumalta tullut meidän perässä.

Samalla reissulla bongasimme Lylyn tienoilla Dominatorin kaks päällä sekä Vilppulassa toisen Dominatorin.

Hyvää totutteluahan tuo reissu olisi ollut :D
Hannu
Jarkko
Pyörä: Bmw
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

paskli kirjoitti: Tiikeri vaihtui lauantaina 100kg kevyempään versioon,
Onnea uuden kaluston johdosta. Toivotaan "lastentauditonta" kesää 8)
-jarkko-
Kuvat
paskli
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja paskli »

Hannu kirjoitti: Ei meitä kyllä neljää ollut, tiedä sitten olisiko joku sattumalta tullut meidän perässä.
Noniin, siinä se taas nähtiin kuinka tarkkaavaisena meikäläinenkin tuolla ajelee, onnesta soikeena ei näköjään osaa edes neljään laskea luotettavasti... :D
-pasi
Vastaa Viestiin