Vaasa
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Vaasa
Vaikka erään vaasalaisen yhtyeen laulussakin on kerrottu että vaasalaiset on homeperseitä ajattelin yrittää:
Onko Vaasan nurkilla mahdollisesti ketään joka olisi innostunut lähtemään porukalla sorateille harrastamaan sellaista ihan leppoisaa ajelua?
Onko Vaasan nurkilla mahdollisesti ketään joka olisi innostunut lähtemään porukalla sorateille harrastamaan sellaista ihan leppoisaa ajelua?
- impreza_MY04
- Pyörä: BMW R1200GS -08 Haibike Full FatSix 7.0
Moro!
Kyllä kiinnostusta soratiesurautteluun löytyy. Asustelen kyllä Seinäjoella mutta käyn päivittäin tässä Runsorin nurkilla töissä. Lisäksi anoppila on tuossa Tervajoella ja sielläkin tulee käytyä satunnaisesti viikonloppuisin.
Lähinnä siis todellakin sora-, hiekka- ja metsäpolkureissut kiinnostaa. Maakunnan pikiteitä kun tuli aikoinaan hinkattua kyllästymiseen asti. Vaasan ympäristössä sorateiden kartoitus on jäänyt lähinnä työmatkareittiin. Runsori - Jakkula - Orisberg - Kiikerinkylä - Alajoki.
Kauden avaus on vielä vaiheessa kun sorakumit on vasta tulossa Espanjasta. Ensi viikolla toivottavasti pääsee ensimmäistä kertaa ottamaan tuntumaa sorateihin DRZ:lla.
Tero R.
Kyllä kiinnostusta soratiesurautteluun löytyy. Asustelen kyllä Seinäjoella mutta käyn päivittäin tässä Runsorin nurkilla töissä. Lisäksi anoppila on tuossa Tervajoella ja sielläkin tulee käytyä satunnaisesti viikonloppuisin.
Lähinnä siis todellakin sora-, hiekka- ja metsäpolkureissut kiinnostaa. Maakunnan pikiteitä kun tuli aikoinaan hinkattua kyllästymiseen asti. Vaasan ympäristössä sorateiden kartoitus on jäänyt lähinnä työmatkareittiin. Runsori - Jakkula - Orisberg - Kiikerinkylä - Alajoki.
Kauden avaus on vielä vaiheessa kun sorakumit on vasta tulossa Espanjasta. Ensi viikolla toivottavasti pääsee ensimmäistä kertaa ottamaan tuntumaa sorateihin DRZ:lla.
Tero R.
Viimeksi muokannut impreza_MY04, Ti Touko 15, 2007 6:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin tänään vesisateessa vähän tiedustelemassa sopivaa reittiä ja Laihialla tuli ongelmia, saattaa olla bensapumppu tai sitten ei. Hyytyi ensiksi aivan kuten joka kerta kun tulee tarve vääntää varatankille ja se auttoi. Sitten muistin että menovettä pitäisi olla vielä rutkasti. Olin juuri tullut soratieltä Jurvantielle joten ajoin varmuuden vuoksi Kyläinpäähän SUPA-asemalle, tulos vajaat kymmenen litraa. Päätin ajaa suoraan kotia ja kyläinpään koulun kohdalla loppuikin meno sitten kokonaan eikä lähtenyt enää millään käyntiin. Yritin ohittaa bensapumpun mutta letkut olivat turhan tiukassa. Sen jälkeen kun olin kokeillut kaikki potentiaaliset kuljetusapunumerot läpi vehje lähtikin käyntiin käyden ensin vain ryypyllä joten jotakin polttoaineensyöttöön liittyvää tuo varmasti on. Katsotaan löytäisinkö huomenna vian.
Ajankohdasta sen verran että minulla on työrytmi 2...3 viikkoa töitä ja viikko vapaata, juuri nyt on menossa vapaaviikko. Viikonloppuisin ehdin yleensä olemaan noin vuorokauden kotona, onko se sitten alku- vai loppuviikonloppua vai pääsenkö kotiin ollenkaan määräytyy täysin satunnaisesti.
Ajankohdasta sen verran että minulla on työrytmi 2...3 viikkoa töitä ja viikko vapaata, juuri nyt on menossa vapaaviikko. Viikonloppuisin ehdin yleensä olemaan noin vuorokauden kotona, onko se sitten alku- vai loppuviikonloppua vai pääsenkö kotiin ollenkaan määräytyy täysin satunnaisesti.
oliskos hemmoilla vaikka lauantaina parempaakin tekemistä kuin kääntää soraa paikallisilla teillä?
edit: sääkin näyttää suosivan
Paikkansa pitävä sää vaasan moottoritien jälkeen
vähän lämpöisempää kuin talvella ja lumi tulee veden muodossa
eipä pölise
edit: sääkin näyttää suosivan
Paikkansa pitävä sää vaasan moottoritien jälkeen
vähän lämpöisempää kuin talvella ja lumi tulee veden muodossa
eipä pölise
- impreza_MY04
- Pyörä: BMW R1200GS -08 Haibike Full FatSix 7.0
ei vielä mutta ehdotuksia otetaan vastaa.multa löytyy gps joten voin vetää,yksi olis tietenkin voitais käydä vaikka kauhajoella ihmettelemässäSkogis kirjoitti:Minulle sopii lauantaina kello 11 jälkeen. Saan varmasti vielä joku kaveri mukaan. Onko sinulla reittisuunitelmia?
"nummijärviajoa" siis sitä kokoontumisajoa
edit:
lähtö vaikka laihian keskustan kylmäShelliltä klo?
Tässä pari kohdetta viikonlopulle.
Jurvassa kisaa veteraanipyörät. http://www.botniaring.com/
Kurikassa ajetaan motogrossia http://moottoriliitto.fi/kutsu.php?id=963&page=5
Jurvassa kisaa veteraanipyörät. http://www.botniaring.com/
Kurikassa ajetaan motogrossia http://moottoriliitto.fi/kutsu.php?id=963&page=5
Reitti on nyt tehty nummijärvelle asti,juotavaa mukaan alkumatkasta voi tulla lämmin
reitti on pääasissa pikkutietä
kurikas "Esso" on ensimmäinen tankkauspaikka n.100km lähdöstä
mikä olis aikataulu,mulle käy mikä vain.
edit.
tein lisää reittiä
nummijärvi-jalasjärvi-ilmajoki-isokyrö/karoliini tähän asti n.300km
reitti on nyt tehty pieniä teitä käyttäen joten voi olla että joutuu välillä "säveltämään" jotain muuta kautta
reitti on pääasissa pikkutietä
kurikas "Esso" on ensimmäinen tankkauspaikka n.100km lähdöstä
mikä olis aikataulu,mulle käy mikä vain.
edit.
tein lisää reittiä
nummijärvi-jalasjärvi-ilmajoki-isokyrö/karoliini tähän asti n.300km
reitti on nyt tehty pieniä teitä käyttäen joten voi olla että joutuu välillä "säveltämään" jotain muuta kautta
Lauantaina 26.05.2007 KLO 11.30 Laihian keskustassa 3-tien ja 16-tien risteyksessä
Shell express -pihassa kaikki halukkaat mukaan mieluumin etuajassa kuin myöhässä
jos tuut myöhässä ei ole ketään enää paikalla
mulle voi myös soittaa,numero tuos alhaalla
reittiä pitkin pääsee myös allround renkailla joten ei tarvita välttämättä nappuloita...kuivaa!
Shell express -pihassa kaikki halukkaat mukaan mieluumin etuajassa kuin myöhässä
jos tuut myöhässä ei ole ketään enää paikalla
mulle voi myös soittaa,numero tuos alhaalla
reittiä pitkin pääsee myös allround renkailla joten ei tarvita välttämättä nappuloita...kuivaa!