Vaasa

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Hannes
Pyörä: R1200GSA

Vaasa

Viesti Kirjoittaja Hannes »

Vaikka erään vaasalaisen yhtyeen laulussakin on kerrottu että vaasalaiset on homeperseitä ajattelin yrittää:

Onko Vaasan nurkilla mahdollisesti ketään joka olisi innostunut lähtemään porukalla sorateille harrastamaan sellaista ihan leppoisaa ajelua?
impreza_MY04
Pyörä: BMW R1200GS -08 Haibike Full FatSix 7.0

Viesti Kirjoittaja impreza_MY04 »

Moro!

Kyllä kiinnostusta soratiesurautteluun löytyy. Asustelen kyllä Seinäjoella mutta käyn päivittäin tässä Runsorin nurkilla töissä. Lisäksi anoppila on tuossa Tervajoella ja sielläkin tulee käytyä satunnaisesti viikonloppuisin.

Lähinnä siis todellakin sora-, hiekka- ja metsäpolkureissut kiinnostaa. Maakunnan pikiteitä kun tuli aikoinaan hinkattua kyllästymiseen asti. Vaasan ympäristössä sorateiden kartoitus on jäänyt lähinnä työmatkareittiin. Runsori - Jakkula - Orisberg - Kiikerinkylä - Alajoki.

Kauden avaus on vielä vaiheessa kun sorakumit on vasta tulossa Espanjasta. Ensi viikolla toivottavasti pääsee ensimmäistä kertaa ottamaan tuntumaa sorateihin DRZ:lla.

Tero R.
Viimeksi muokannut impreza_MY04, Ti Touko 15, 2007 6:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MP@
Pyörä: KTM990 -13

Viesti Kirjoittaja MP@ »

mää voisin tulla tästä väliltä..kunhan ehdin suomeen takaisin
Skogis
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300

Viesti Kirjoittaja Skogis »

Hurraa! Uusi otsikko vaasasta. Laita viesti tänne forumiin kun ajatte, minä ainakin yritän tulla mukaan jos ei ole muuta suunnitelmia.
Hannes
Pyörä: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Hannes »

Kävin tänään vesisateessa vähän tiedustelemassa sopivaa reittiä ja Laihialla tuli ongelmia, saattaa olla bensapumppu tai sitten ei. Hyytyi ensiksi aivan kuten joka kerta kun tulee tarve vääntää varatankille ja se auttoi. Sitten muistin että menovettä pitäisi olla vielä rutkasti. Olin juuri tullut soratieltä Jurvantielle joten ajoin varmuuden vuoksi Kyläinpäähän SUPA-asemalle, tulos vajaat kymmenen litraa. Päätin ajaa suoraan kotia ja kyläinpään koulun kohdalla loppuikin meno sitten kokonaan eikä lähtenyt enää millään käyntiin. Yritin ohittaa bensapumpun mutta letkut olivat turhan tiukassa. Sen jälkeen kun olin kokeillut kaikki potentiaaliset kuljetusapunumerot läpi vehje lähtikin käyntiin käyden ensin vain ryypyllä joten jotakin polttoaineensyöttöön liittyvää tuo varmasti on. Katsotaan löytäisinkö huomenna vian.

Ajankohdasta sen verran että minulla on työrytmi 2...3 viikkoa töitä ja viikko vapaata, juuri nyt on menossa vapaaviikko. Viikonloppuisin ehdin yleensä olemaan noin vuorokauden kotona, onko se sitten alku- vai loppuviikonloppua vai pääsenkö kotiin ollenkaan määräytyy täysin satunnaisesti.
MP@

Viesti Kirjoittaja MP@ »

oliskos hemmoilla vaikka lauantaina parempaakin tekemistä kuin kääntää soraa paikallisilla teillä?
edit: sääkin näyttää suosivan
Paikkansa pitävä sää vaasan moottoritien jälkeen
vähän lämpöisempää kuin talvella ja lumi tulee veden muodossa
eipä pölise :wink:
impreza_MY04
Pyörä: BMW R1200GS -08 Haibike Full FatSix 7.0

Viesti Kirjoittaja impreza_MY04 »

Ei vielä tänä lauantaina pääse valitettavasti. Seuraavana viikonloppuna vois olla saumaa. Ja siitä seuraavat neljä viikonloppua bookattuna.

Tero R.

PS. Supermoto (MT60R) ja sorarenkaat (Grossengo) tuli tänään. Vihdoinkin kausi alkaa oikeesti.
shline

Viesti Kirjoittaja shline »

Kyllä täältä isoo tohtoriki löytyy mukaan sorapoluille... On vaan viikon päästä lähtö Lappiin...mut sen jälkeen...
Skogis

Minulle sopii lauantaina kello 11 jälkeen. Saan varmasti vielä joku kaveri mukaan. Onko sinulla reittisuunitelmia?
MP@

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Skogis kirjoitti:Minulle sopii lauantaina kello 11 jälkeen. Saan varmasti vielä joku kaveri mukaan. Onko sinulla reittisuunitelmia?
ei vielä mutta ehdotuksia otetaan vastaa.multa löytyy gps joten voin vetää,yksi olis tietenkin voitais käydä vaikka kauhajoella ihmettelemässä
"nummijärviajoa" siis sitä kokoontumisajoa
edit:
lähtö vaikka laihian keskustan kylmäShelliltä klo?
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Tässä pari kohdetta viikonlopulle.
Jurvassa kisaa veteraanipyörät. http://www.botniaring.com/
Kurikassa ajetaan motogrossia http://moottoriliitto.fi/kutsu.php?id=963&page=5
T€€MU
Pyörä: XT660Z Tenere -09

Viesti Kirjoittaja T€€MU »

Kuulostaa hyvältä, Jos suinkin teneren sopansaanti on varmistettu ajoissa
(kaasarissa kai purkkaa..) Voisin liittyä letkaan jossain vaiheessa, kunhan vain suurinpiirtein tiedän aikat. ja reitin koordinaatteja ?
MP@

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Reitti on nyt tehty nummijärvelle asti,juotavaa mukaan alkumatkasta voi tulla lämmin :twisted:
reitti on pääasissa pikkutietä
kurikas "Esso" on ensimmäinen tankkauspaikka n.100km lähdöstä
mikä olis aikataulu,mulle käy mikä vain.

edit.
tein lisää reittiä
nummijärvi-jalasjärvi-ilmajoki-isokyrö/karoliini tähän asti n.300km
reitti on nyt tehty pieniä teitä käyttäen joten voi olla että joutuu välillä "säveltämään" jotain muuta kautta
Skogis

Hieno homma, sinnepäin en olen ajannut ennen. Minä olen valmis lähtemään Vaasasta 10.30-11.00. Voimme tavata Laihiassa jossain. Toivottavasti saan yksi kaveri mukaan.
MP@

Viesti Kirjoittaja MP@ »

Lauantaina 26.05.2007 KLO 11.30 Laihian keskustassa 3-tien ja 16-tien risteyksessä
Shell express -pihassa kaikki halukkaat mukaan mieluumin etuajassa kuin myöhässä
jos tuut myöhässä ei ole ketään enää paikalla :roll:

mulle voi myös soittaa,numero tuos alhaalla

reittiä pitkin pääsee myös allround renkailla joten ei tarvita välttämättä nappuloita...kuivaa!
Vastaa Viestiin