AfricaTwin tapaaminen 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 53&lang=FI
Tuossa on linkki kämpän sijainnista kartalla. Varapolttoainetta ei välttämättä tarvitse koska ajamme lauantaina n.230km ennen tankkausta. Pitää vain muistaa tankata pyörä ennen kämpälle tuloa. Nurmes ja Valtimo lienevät lähimmät tankkauspaikat.
Heikki
Lisäys: En tiedä kämpän postiosoitetta. Myös Villi Pohjola sivulta löytyy kartat ja ajo-ohjeet. Kämppä YO52 Peurajärvi/Iso-Hirvas.
Minä lähden Joensuusta 13 aikaan ja perillä olen 17 maissa. Reitti ei kulje lyhintä tietä ja käyn kämpän avaimen Kourukoskelta.
sama
Tuossa on linkki kämpän sijainnista kartalla. Varapolttoainetta ei välttämättä tarvitse koska ajamme lauantaina n.230km ennen tankkausta. Pitää vain muistaa tankata pyörä ennen kämpälle tuloa. Nurmes ja Valtimo lienevät lähimmät tankkauspaikat.
Heikki
Lisäys: En tiedä kämpän postiosoitetta. Myös Villi Pohjola sivulta löytyy kartat ja ajo-ohjeet. Kämppä YO52 Peurajärvi/Iso-Hirvas.
Minä lähden Joensuusta 13 aikaan ja perillä olen 17 maissa. Reitti ei kulje lyhintä tietä ja käyn kämpän avaimen Kourukoskelta.
sama
Morientes,
Mitä kautta ja mihin aikaan etelän ja lounaan suunnalta porukka on lähdössä.
Näyttää pahasti siltä että kaveri ei saa mopoaan kuntoon lähtöpäiväksi joten rupeen tässä kerjäämään ajoseuraa.
Nimilistaa selatessa, näyttää porukkaa olevan lähdössä ainakin Helsingistä, Riihimäeltä, Espoosta ja Raumalta jos ajoseura kelpaa niin ottakaa yhteyttä.
Olin suunnitellut lähdön jo torstai illaksi ja yöpyväni Jyväskylän seudulla ja siitä pikkuhiljaa pikkuteitä Peurajärvelle mutta
.
Eli mulle käy lähes kaikki reitit.
Oottelen yhteydenottoja.
Toni Mansikkaviita
RUSKO (Turun kupeessa)
044 5226885
Mitä kautta ja mihin aikaan etelän ja lounaan suunnalta porukka on lähdössä.
Näyttää pahasti siltä että kaveri ei saa mopoaan kuntoon lähtöpäiväksi joten rupeen tässä kerjäämään ajoseuraa.
Nimilistaa selatessa, näyttää porukkaa olevan lähdössä ainakin Helsingistä, Riihimäeltä, Espoosta ja Raumalta jos ajoseura kelpaa niin ottakaa yhteyttä.
Olin suunnitellut lähdön jo torstai illaksi ja yöpyväni Jyväskylän seudulla ja siitä pikkuhiljaa pikkuteitä Peurajärvelle mutta
Eli mulle käy lähes kaikki reitit.
Oottelen yhteydenottoja.
Toni Mansikkaviita
RUSKO (Turun kupeessa)
044 5226885
- RD03Jarkko
- Viestit: 91
- Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
- Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
- Paikkakunta: Varkaus
Monenkohan aikaan porukka on lauantaina lähdössä kiertämään? Pähkäilen tässä vielä että lähdenkö ja jos niin monelta ja minä päivänä. Jos ajelisin lauantaina, aikaisin aamulla Varkaudesta ja huvikseen Lieksan kautta....että ehtiiköhän mukaan korpireissulle sitten?
Miten on kun kaveri tahtoo mukaan mutta sillä on -83 Suzuki GS650...onko mitään järkeä sellaisella lähteä tuolle surauttelulenkille?
Miten on kun kaveri tahtoo mukaan mutta sillä on -83 Suzuki GS650...onko mitään järkeä sellaisella lähteä tuolle surauttelulenkille?
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Näyttää siltä, että loma-anomus menisi läpi jä pääsisi sen puolesta lähtemään. Tosin olisi ohjelmaa niin pirusti, etten tiedä vielä mikä on lopullinen päätös asiassa. Mutta kait sitä vois yhden pyhänajan vuodessa pyhittää mopoilullekin.
Muakin kiinnostais tuo aikataulu lauantain ajelulle, ajattelin vain että ei taida olla toiveita ehtiä siihen jos Kyrööstä lahtis aamulla vaikka klo 4. Olis sitten joskus puoletapäivin perillä.
Niinkuin muutama muukin on näköjään ajatellut, ottaisin teltan varoiksi mukaan. Kun ei koskaan tiedä...
Muutama muukin Pohojalaanen näyttääs olevan lähärös. Meettäkö yksistänsä vai tykkäättäkö matkaseurasta? Ja koska ootta ajatellu lähtiä? Haloo Kauhajoki, Ilimajoki ja Ylistaro ja onko muita!? Kyröläänen (ex Sjokinen) täälä jahkaaloo!
Kuinkas ei AT mopoihin suhtaudutaan? Ajattelin vaan että jos vaikka jotain Varaterokuskia huvittaisi lähteä kaveriksi, niin ainkin niille voisi sitten pitää luennon mopon valinnasta tulevaisuudessa? Jotta sopiiko jokkohon?
Jaa niin, meinas unohtua. Mulla olis yks ylimääräänen AT jos jotain ko tapahtuma kiinnostaa, mutta ei ole mopoa alla. Kallishan se on (5000;- ja -94) nettimopo iiree 465832. Jos meinaa lähteä tuonne hevonkuuseen, niin saa 5% alennuksen heti kättelys.
Muakin kiinnostais tuo aikataulu lauantain ajelulle, ajattelin vain että ei taida olla toiveita ehtiä siihen jos Kyrööstä lahtis aamulla vaikka klo 4. Olis sitten joskus puoletapäivin perillä.
Niinkuin muutama muukin on näköjään ajatellut, ottaisin teltan varoiksi mukaan. Kun ei koskaan tiedä...
Muutama muukin Pohojalaanen näyttääs olevan lähärös. Meettäkö yksistänsä vai tykkäättäkö matkaseurasta? Ja koska ootta ajatellu lähtiä? Haloo Kauhajoki, Ilimajoki ja Ylistaro ja onko muita!? Kyröläänen (ex Sjokinen) täälä jahkaaloo!
Kuinkas ei AT mopoihin suhtaudutaan? Ajattelin vaan että jos vaikka jotain Varaterokuskia huvittaisi lähteä kaveriksi, niin ainkin niille voisi sitten pitää luennon mopon valinnasta tulevaisuudessa? Jotta sopiiko jokkohon?
Jaa niin, meinas unohtua. Mulla olis yks ylimääräänen AT jos jotain ko tapahtuma kiinnostaa, mutta ei ole mopoa alla. Kallishan se on (5000;- ja -94) nettimopo iiree 465832. Jos meinaa lähteä tuonne hevonkuuseen, niin saa 5% alennuksen heti kättelys.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Espoosta-Hankasalmi-Peurajärvi
Meikäläinen lähtee torstaina aamulla Espoosta ja todennäköisesti olen hotelli revontulessa Hankasalmella yötä. Jos joku tulee sieltä kautta niin voitais ajella vaikka perjantaina samaa matkaa Peurajärvelle.
mika 0400 623 734
PS Gepsissä ladattuna tolkuttoman mutkainen reitti suurelta osin soratietä.
mika 0400 623 734
PS Gepsissä ladattuna tolkuttoman mutkainen reitti suurelta osin soratietä.
Tällä hetkellä paikalle on tulossa neljätoista AT kuskia upeine pyörineen. Muutamia peruutuksia on kevään mittaan tullut. Kämpässä on tilaa 22 hengelle joten sisämajoitukseen on kahdeksan paikkaa vapaana. Viime hetken arpojat voivat kurvata paikalle sen kummemmin ennakkoilmoittelematta. Ei me vääränmerkkisiä pyöriäkään portilta käännytetä, etsitään niille parkkipaikka vaikka saunan takaa.
Lauantain lenkille lähdetään varmaan yhdeksän maissa, matkaa on 300km eikä keskinopeus päätä huimaa. Jos joku tulee kämpälle vasta lauantai illaksi, on vielä varattu iltalenkki n.60km bonuksena Hiidenportin rotko, paikallinen nähtävyys.
Heikki
040-7498834
Lauantain lenkille lähdetään varmaan yhdeksän maissa, matkaa on 300km eikä keskinopeus päätä huimaa. Jos joku tulee kämpälle vasta lauantai illaksi, on vielä varattu iltalenkki n.60km bonuksena Hiidenportin rotko, paikallinen nähtävyys.
Heikki
040-7498834
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Vaihdoin just eturenkaan kaiken varalta jos vaikka vielä innostuis.
Mulle voi soittaa jos on meiltäpäin lähdössä, niin voidaan vaihtaa muutama sana suunnitelmista 050-5706310 (viestit ei tuu läpi)
Mulle voi soittaa jos on meiltäpäin lähdössä, niin voidaan vaihtaa muutama sana suunnitelmista 050-5706310 (viestit ei tuu läpi)
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- RolfV
- Viestit: 115
- Liittynyt: To Maalis 23, 2006 10:14 am
- Pyörä: Honda XRV 750 RD04 1990
- Paikkakunta: Helsinki
Reitti tai reittipisteitä GPS:ään
Olisiko kellään reittiä valmiina .gpx muodossa ? Se voisi siirtyä attachmenttinä tänne ja siitä näppärästi gepsiini.
RolfV