AfricaTwin tapaaminen 2007

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

PAH
Pyörä: 890 R

Viesti Kirjoittaja PAH »

Jarkko, ei ajettu Nurmijärven kautta eli ei tietoa bensanmyynnistä.
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Ottaako porukat varakannuja mukaan? Taidan ottaa 5litran ja 2litran kannut mukaan ihan pyörän pakkaustestimielessäkin. :)
XRV-97
toni
Pyörä: KTM 690 Enduro

Viesti Kirjoittaja toni »

En ajatellut varakannua, luotan pieneen kulutukseen.
Ihan hyvä jos joku ottaa, kaiken varalle.

Toni
vk
Pyörä: SEkasikiö

Viesti Kirjoittaja vk »

Onko Heikillä tietoa kämpän tarkasta osoitteesta, saisin reitin tulostettua paperille, kun ei ole tuota gps:ää tullut hommattua (vielä). Minkälaisellä aikataululla porukka alkaa perjantaina liikehtiä. Onko Seinäjoen seudulta lähtijöitä mukana?
av2

Viesti Kirjoittaja av2 »

Niin tuota saapumisaikaa itsekin olen miettinyt. Mihin aikoihin porukat meinaa olla perille? Joutuu varmaan lähtee kesken työpäivää täältä etelästä. Onneksi valoa riittää jo pitkään. :)
XRV-97
PAH

Viesti Kirjoittaja PAH »

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 53&lang=FI
Tuossa on linkki kämpän sijainnista kartalla. Varapolttoainetta ei välttämättä tarvitse koska ajamme lauantaina n.230km ennen tankkausta. Pitää vain muistaa tankata pyörä ennen kämpälle tuloa. Nurmes ja Valtimo lienevät lähimmät tankkauspaikat.
Heikki

Lisäys: En tiedä kämpän postiosoitetta. Myös Villi Pohjola sivulta löytyy kartat ja ajo-ohjeet. Kämppä YO52 Peurajärvi/Iso-Hirvas.
Minä lähden Joensuusta 13 aikaan ja perillä olen 17 maissa. Reitti ei kulje lyhintä tietä ja käyn kämpän avaimen Kourukoskelta.
sama
Donner

Viesti Kirjoittaja Donner »

Oulusta ollaan perillä joskus ysin nurkilla. Lauantain reitti on naputeltu gepsiin. Tuli tosiaan tasan 300 km.
toni
Pyörä: KTM 690 Enduro

Viesti Kirjoittaja toni »

Morientes,

Mitä kautta ja mihin aikaan etelän ja lounaan suunnalta porukka on lähdössä.
Näyttää pahasti siltä että kaveri ei saa mopoaan kuntoon lähtöpäiväksi joten rupeen tässä kerjäämään ajoseuraa.
Nimilistaa selatessa, näyttää porukkaa olevan lähdössä ainakin Helsingistä, Riihimäeltä, Espoosta ja Raumalta jos ajoseura kelpaa niin ottakaa yhteyttä.
Olin suunnitellut lähdön jo torstai illaksi ja yöpyväni Jyväskylän seudulla ja siitä pikkuhiljaa pikkuteitä Peurajärvelle mutta :( .
Eli mulle käy lähes kaikki reitit.

Oottelen yhteydenottoja.

Toni Mansikkaviita
RUSKO (Turun kupeessa)
044 5226885
RD03Jarkko
Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC

Viesti Kirjoittaja RD03Jarkko »

Monenkohan aikaan porukka on lauantaina lähdössä kiertämään? Pähkäilen tässä vielä että lähdenkö ja jos niin monelta ja minä päivänä. Jos ajelisin lauantaina, aikaisin aamulla Varkaudesta ja huvikseen Lieksan kautta....että ehtiiköhän mukaan korpireissulle sitten?

Miten on kun kaveri tahtoo mukaan mutta sillä on -83 Suzuki GS650...onko mitään järkeä sellaisella lähteä tuolle surauttelulenkille?
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Näyttää siltä, että loma-anomus menisi läpi jä pääsisi sen puolesta lähtemään. Tosin olisi ohjelmaa niin pirusti, etten tiedä vielä mikä on lopullinen päätös asiassa. Mutta kait sitä vois yhden pyhänajan vuodessa pyhittää mopoilullekin.

Muakin kiinnostais tuo aikataulu lauantain ajelulle, ajattelin vain että ei taida olla toiveita ehtiä siihen jos Kyrööstä lahtis aamulla vaikka klo 4. Olis sitten joskus puoletapäivin perillä.

Niinkuin muutama muukin on näköjään ajatellut, ottaisin teltan varoiksi mukaan. Kun ei koskaan tiedä...

Muutama muukin Pohojalaanen näyttääs olevan lähärös. Meettäkö yksistänsä vai tykkäättäkö matkaseurasta? Ja koska ootta ajatellu lähtiä? Haloo Kauhajoki, Ilimajoki ja Ylistaro ja onko muita!? Kyröläänen (ex Sjokinen) täälä jahkaaloo!

Kuinkas ei AT mopoihin suhtaudutaan? Ajattelin vaan että jos vaikka jotain Varaterokuskia huvittaisi lähteä kaveriksi, niin ainkin niille voisi sitten pitää luennon mopon valinnasta tulevaisuudessa? Jotta sopiiko jokkohon?

Jaa niin, meinas unohtua. Mulla olis yks ylimääräänen AT jos jotain ko tapahtuma kiinnostaa, mutta ei ole mopoa alla. Kallishan se on (5000;- ja -94) nettimopo iiree 465832. Jos meinaa lähteä tuonne hevonkuuseen, niin saa 5% alennuksen heti kättelys.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
mikajj
Viesti:

Espoosta-Hankasalmi-Peurajärvi

Viesti Kirjoittaja mikajj »

Meikäläinen lähtee torstaina aamulla Espoosta ja todennäköisesti olen hotelli revontulessa Hankasalmella yötä. Jos joku tulee sieltä kautta niin voitais ajella vaikka perjantaina samaa matkaa Peurajärvelle.
mika 0400 623 734

PS Gepsissä ladattuna tolkuttoman mutkainen reitti suurelta osin soratietä.
av2

Viesti Kirjoittaja av2 »

Itse tod.näk lähden liikkeelle 1300 pintaan pe helsingistä suoraan töistä. Mutta täytyy vielä miettiä tarkemmin aikataulua. Tänään aurinko laskee just nyt 2243 Kajaanin korkeudella, joten valoa riittää Nurmeksenkin kohdilla pitkään.
XRV-97
PAH

Viesti Kirjoittaja PAH »

Tällä hetkellä paikalle on tulossa neljätoista AT kuskia upeine pyörineen. Muutamia peruutuksia on kevään mittaan tullut. Kämpässä on tilaa 22 hengelle joten sisämajoitukseen on kahdeksan paikkaa vapaana. Viime hetken arpojat voivat kurvata paikalle sen kummemmin ennakkoilmoittelematta. Ei me vääränmerkkisiä pyöriäkään portilta käännytetä, etsitään niille parkkipaikka vaikka saunan takaa. :twisted:
Lauantain lenkille lähdetään varmaan yhdeksän maissa, matkaa on 300km eikä keskinopeus päätä huimaa. Jos joku tulee kämpälle vasta lauantai illaksi, on vielä varattu iltalenkki n.60km bonuksena Hiidenportin rotko, paikallinen nähtävyys.
Heikki
040-7498834
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Vaihdoin just eturenkaan kaiken varalta jos vaikka vielä innostuis.

Mulle voi soittaa jos on meiltäpäin lähdössä, niin voidaan vaihtaa muutama sana suunnitelmista 050-5706310 (viestit ei tuu läpi)
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
RolfV
Pyörä: Honda XRV 750 RD04 1990

Reitti tai reittipisteitä GPS:ään

Viesti Kirjoittaja RolfV »

Olisiko kellään reittiä valmiina .gpx muodossa ? Se voisi siirtyä attachmenttinä tänne ja siitä näppärästi gepsiini.
RolfV
Vastaa Viestiin