janzamon kirjoitti:
Tarkoituksena olis tilata motobau.de liikkeestä madaltavat jalkatapit adventureen. Englanninkielisiin yhteydenottoihin poijjaat eivät vaivaudu vastaamaan. Tekisi nyt mieli yrittää tiedustella asiaa saksankielellä jos vaikka saisi vastausta. Oma saksankielitaito rajoittuu lauseeseen -Ich habe sauerkraut im meine lederhosen-. Mitenhän noille sankareille nyt sanoisin että: 'olisin kiinnostunut tilaamaan madaltavat jalkatapit LC4:ään. Onnistuuko COD(Cash on delivery) toimitus suomeen. Paljonko tapit tulevat maksamaan toimituskulujen kanssa.'
Perkule kun ei ole muuta vaihtoehtoa noitten matalanpien jalkatappien suhteen. Ei se nyt asiakkaan hommaa ole alkaa opettelemaan myyjän äidinkieltä jos kerran sivutkin on väkerretty englanniksi ja sivuilla mainitaan että toimittavat myös muihin maihin.
Itsekin ole noita miettinyt, mutta jos eivät vastaa englanninkielisiin kyselyihin, niin kannattaneeko vaivautua.
Jos löydät kääntäjän, niin voitko tilata kahdet tapit? Suurempi tilaus voisi lisätä mielenkiintoa myyjäpuolella ja postikulujen osuus puolittuisi.
Ich möchte zwei Paare Rallye-Fußrasten für KTM LC4 bestellen. Ich wohne in Finnland. Die Kosten für Porto und Verpackung? Nachnahme möglich? Ich spreche Deutsches schlecht. Können Sie auf englisch antworten?'
och samma på engelska
'Hello I would like to order two pairs of rallye-footrests for KTM LC4. I live in Finland. The costs of postage and packing? Cash on delivery possible? I speak German badly. Can you answer in English?'
Kielimiehiä babelfish.altavista.com on ystäväni. Jos ei vastausta ala kuulumaan niin pitäköön jalkatappinsa. Pitää sitten vaan korottaa tankoa ja penkkiä lisää.
Piti ruveta nostaan ikivanhaa viestiketjua ylös kysyäkseni, että saitteko tilattua motobausta nuo jalkatapit?
Minulla on nimittäin täsmälleen sama juttu tuon motobaun kanssa. Haluaisin tilata madalletut jalkatapit africa twiniin sieltä, mutta ne eivät ole vastanneet mitään minun englanninkieliseen kyselyyn. Itseasiassa mun viestin sisältö oli aikalailla täsmälleen sama, kuin mitä tuossa sun saksannetussa viestissä.