MILLAINEN PYÖRÄ KELLÄKIN ON?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

HeikkiL
Pyörä: Kaik' o mänt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

RTJ kirjoitti:Terve

"Tyytyväinen olen ollut peliin->eihän sillä kantoja kierrellä,mutta siihen on sitten tämä" HeikkiL
No mistähän sinä nyt tuon HeikkiL:n nappasit tuohon quoteen? Mönkkäriä ei ole eikä tule...
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

HeikkiL kirjoitti:
RTJ kirjoitti:Terve

"Tyytyväinen olen ollut peliin->eihän sillä kantoja kierrellä,mutta siihen on sitten tämä" HeikkiL
No mistähän sinä nyt tuon HeikkiL:n nappasit tuohon quoteen? Mönkkäriä ei ole eikä tule...
Sorry

Tuli ilmeisesti tuosta Karkan kirjoituksesta.
HeikkiL kirjoitti:Mönkkäriä ei ole eikä tule...
Hyvä meininki!

Riku
HarriI
Pyörä: 990 Adv

Re: MILLAINEN PYÖRÄ KELLÄKIN ON?

Viesti Kirjoittaja HarriI »

Aikaisemmat pyörät

- Suzuki DR 750 BIG, jo0lla ajelin ja harjoittelin muutaman kesän. Kiva pyörä, mutta kun muutin paikkakuntaa hävitin sen pois.

- Yamaha FJ 1200, jolla kävin muutaman kerran Kemijärvellä Rovaniemeltä. Ei mun peli, varsinkaa keväisin lapin routavaurioteillä ihan hirveä kampe. Jos tykkää pitkistä asfalttipätkistä, silloin ruutia löytyy.

- BMW R 1100 GS, nykyinen peli. Eleettömän varma kulkija. Pieniä modifiointeja ks. kuva.

- Tulevaisuuden pyörä. Pitäisi joskus uhrata aikaa ja käydä kokeilemassa eri pyöriä. Luulen, että pyörin joko BMW 1150 ADV tai KTM 950 ADV tiimoilla tai sitten ihan joku "villi" matkaenska.
Liitteet
BMW R1100 GS FRONT.jpg
(381.49 KiB) Tiedosto ladattu 283 kertaa
karkka
Pyörä: R1250GSA/F650GS

Viesti Kirjoittaja karkka »

RTJ kirjoitti:
Minua alkaa oksettamaan kun näen mönkkärin, en pysty edes ajattelamaan miten tuolla pystyy ajamaan, Yöks :shock:

Paras ajokemus kuitenkin 20v-sitten mönkkärillä on keväällä hankikannoilla kun sai päästää 80kmh puitten välissä.

Riku
Sori, että äitienpäivä kakut ei pysyneet tuon kauenpaa sisällä :) .Pilkillä käyntiä varten tuo mönkkäri tuli hankittua kun kelkkailu kausi näyttää lyhentyvän vuosittain.Tulee kyllä välillä päristeltyä kesälläkin...
JPH

Viesti Kirjoittaja JPH »

Nykyinen pyörä on KTM 950 Adventure -04, omistajuus vielä aikaslailla tuore tapaus.

Edelliset pyörät:
Suzuki GSF1200S Bandit -99, viimeiset 3-4 ajokautta.
Suzuki GSX750ES -84, pari kautta
Husqvarna TE350 -91, yhden kesän

Aloittelin pyörällä ajelemisen hussella, jonka möin sittemmin aika piakkoin pois. Parit kunnon rempulat ja säikäytykset, kun yritin pysyä kaverin perässä enskahommissa. Totesin sitten että ei ole metsä minua varten.
Sitten katupyörää useampi vuosi, ja mielessä alkoi pyöriä vahvasti hiekkateiden yms koluaminen.
Toista vuotta piti rohkeutta kerätä, mutta kun viimein sain aikaseksi, niin hetkeäkään en ole katunut.
HarMi
Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long

Viesti Kirjoittaja HarMi »

RTJ kirjoitti:Alustaa on laskettu 20mm jotta persjalkaisella yltää varpaat maahan kummaltakin puolelta. Kuitenkaan ei ole päivää etten meinaa kaataa pyörää paikalleen. :shock:
Noin vakavasta kehitysvammasta kärsivän kannattaisi hankkia mopoonsa 17" supermotosetti, ennen kuin ruumiinvamma aiheuttaa katkeria sielunvammoja. :wink:
Ylettyy molemmat kantapäät maahan eikä kiristä munia. Mopon ketteryys lisääntyy huimasti. Kaikki ajot kovalla pinnalla motorenkailla, niillä pääsee soratielläkin samaa vauhtia kuin nappularenkailla. Kurapoluille sitten oikeat krossirenkaat eikä mitään välimallin yleisrenkaita.
routaisten peltojen pehtoori
jonnu

Viesti Kirjoittaja jonnu »

Ajokkina Honda XR600R, jonka hain ruotsista vuosi sitten. Toistaiseksi ainakin todella tyytyväinen varsinkin, kun sain siihen istutettua polisportin exura rysterit ja Acerbiksen ison tankin - nyt pääsee kauas ja sinne on pitkä matka. Muuten ei isommin muutoksia, paitsi suunnitelmissa. Edellinen sorapyörä oli DR350S -92
Kuvassa vakiotankki.
Liitteet
joonanxr6.jpg
(69.96 KiB) Tiedosto ladattu 243 kertaa
-Joona-
"ko mä halusin"
mikan
Pyörä: R1200GS & VTR SP-1

Mun oma

Viesti Kirjoittaja mikan »

Sigun mukainen BMW muuttuu mielihalujen mukaan, soravarustus on hankittu ja tehot ulosmitataan toivottavasti vielä tämän kuun puolella, kunhan paketti saapuu.

Kuvia:

http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... ikke&gid=0
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

DRZ 400 SM johon on enskavanteetkin. Aika jokapaikan höylä. 6 litraa isomman tankin oon hankkinut jotta sais vähän toimintasädettä pidennettyä.

Tolla ajetaan siihen asti että keksin pyörän joka olis maantiellä parempi muttei soralla huonompi.
Viimeksi muokannut karmolis, Ke Kesä 06, 2007 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Ajopelinä KTM 950 Adventure 2004
Ajettu n 17000km joista itse n 6000km
Tänä keväänä mittariin tulut 2000km ja kaikki ajot ilman ongelmia eli täytyy koputtaa sitä puuta...

Varusteina Akran "äänenvaimentimet" Gobi laukut, Tomtom, tankkilaukku ja kaks satulaa: vakio ja joku muotoiltu matkamalli...

Väriltään musta...
Vastaa Viestiin