-oma pyöräni on vm.91 ja ja noissa uudemmissa tasapainoakseli taitaa pyöriä rattaan välityksellä!
-jos tässä nyt kerran ketju on käytössä niin pitäisiköhän sekin joskus vaihtaa vai riittääkö kiristely
Valvoja: Moderaattorit
Mites kun mulla on suzuki DR 650 RSE vuosimallia -96.canam kirjoitti:Alpha-sportin mukaan -96 on ensimmäinen ratasvetoinen ja yksiakse-
linen
Kuvasta päätellen tuo on vielä se vanhempi konetyyppi, missä on ketju. Sillä perusteella näin väittäisin, että tuo on eri kone kuin omassa -00 vuosimallia olevassa pyörässäni. Olen ollut siinä käsityksessä, että vuosimalli -97 on ensimmäinen uudella koneella oleva.jussimh kirjoitti:Mites kun mulla on suzuki DR 650 RSE vuosimallia -96.canam kirjoitti:Alpha-sportin mukaan -96 on ensimmäinen ratasvetoinen ja yksiakse-
linen
pyörittääkö tässä tasapainoakselia ketju vai rattaat?
Vuosimalli on vielä tarkastettu runkonumeronperusteella maahantuojalta, että kyseessä on todella vuonna -96 valmistettu yksilö.
http://picasaweb.google.fi/jussimh/Kaat ... 9789300786

Kannattaa tarkastaa myös kampiakselilla oleva ratas, joka pyörittää ketjua. Ainakin mun yksilössä oli ratas kulunut jo aikoja sitten vaihtokuntoon, kuten ketjukin. Mittarissa n.40tkm. Tuon ketjun+rattaan käyttöikä on kyllä varmaan paljon siitä kiristelystä kiinni, löysä ketju saattaa syödä aika nopeesti sen rattaan.nassesetä kirjoitti:Oon tossa tekemässä pyörääni pientä remonttia nokkaketjun ja kytkimen lisäksi tuli mieleeni tasapainoakseli!
-oma pyöräni on vm.91 ja ja noissa uudemmissa tasapainoakseli taitaa pyöriä rattaan välityksellä!
-jos tässä nyt kerran ketju on käytössä niin pitäisiköhän sekin joskus vaihtaa vai riittääkö kiristely(kuvia löytyy, mutta siitä uudemmasta sähköstartillisesta)