Pääkaupunkiseudun sorapätkät 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Hoi?!!?!?!!!!?!!
Huomena sunnuntaina ajamaan jotain hiekkatierallia? Oisko kellään kiinnostusta lähtiä?
Huomena sunnuntaina ajamaan jotain hiekkatierallia? Oisko kellään kiinnostusta lähtiä?
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
LifeOfHösö
No onneksi tuli tää vatsatauti ni ei tarvinnu nuinkaan hyvillä keleillä, kö nyt viikonloppuna oli, ni ajella yhtään... 
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Viimeisessä kuvassa näytti tunnelin kaaren reuna sen verran haperolta, etten minä ainakaan uskaltaisi käynnistää pyörää siinä alla varsinkin, jos on vaikka Jossimuran rööri ääntä toistamassa. Mahtais TVL:n sedät olla vihaisia, kun sais tuon tunnelin sortumaan.TomiKoo kirjoitti:Vielä on kesää jäljellä! Kuvablokissa muutama kuva pääsiäisen ajoista, lauantailta tahi sunnuntailta. Maisemana Helsinki-Turku moottoritien tunnelityömaa Lohjan pohjoispuolella.Hösö kirjoitti:No onneksi tuli tää vatsatauti ni ei tarvinnu nuinkaan hyvillä keleillä, kö nyt viikonloppuna oli, ni ajella yhtään...
Tomi
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Timo Tasakaasu kirjoitti:Mahtais TVL:n sedät olla vihaisia, kun sais tuon tunnelin sortumaan.TomiKoo kirjoitti:Vielä on kesää jäljellä! Kuvablokissa muutama kuva pääsiäisen ajoista, lauantailta tahi sunnuntailta. Maisemana Helsinki-Turku moottoritien tunnelityömaa Lohjan pohjoispuolella.Hösö kirjoitti:No onneksi tuli tää vatsatauti ni ei tarvinnu nuinkaan hyvillä keleillä, kö nyt viikonloppuna oli, ni ajella yhtään...
Tomi
No ei kai sitä kukkaan rehellinen mopokuski menis tunnustaan...lissää kaasua ja nopiaa auringonlaskuun...
Vahinkoja sattuu tekevälle ja jos ei tee ni ei satu....
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
250km tuli mittariin josta ehkä puolet siirtymiä. On se vaan perhana tällä täyteen ahdetulla seudulla niin että pitäis ottaa ensin se suorin ja nopein mahdollinen tie pois ettei kulu kunnon paikoille siirtymiseen liikaa vähäistä aikaa.
Seuraavalla kerralla vedän motaria pitkin pelipaikoille kun ei noita pikkuteitä täältä mihinkään lähde.
Seuraavalla kerralla vedän motaria pitkin pelipaikoille kun ei noita pikkuteitä täältä mihinkään lähde.
Joo, olipa eilen reissu taas! Aamulla puhelin pirisi ja Tomi pyyteli Keihiniin suuttimia lainaksi, no niitä lähettiin sit viemää kotiovelle asti täältä Helsingistä.
Tuli vasta Siuntiossa tajuttua että eihä mulla mittään suuttimia ollu. Noh, ei auttanu ku pistää Tomin motti nopiaa läjjään ja lähtiä baanalle katteleen mitä lambdananturit ja virtausmittarit näyttää...
Hyvinhän net näyttiki....
Sit alako itku ja hampaitten kiristys. Kotari alako piettään ihmeellistä metallikilkesirinää ku anto leipää. Pikainen tarkastus ja kaikki oli kunnossa...
Noo...Reissu jatku ja yhessä mäessä veto hävis ja mieleen tuli et menikö kytkin. Veto tuli yhtäkkiä takasin ja mentiin hetki, sit se taas hävis, lopullisesti, pienen kilinän saattelemana...
Jokainen varmaan hoksaa et mitä sieltä puuttuu...

Kilinän syys siis selvis. Oli eturattaan pultti lähteny löystyyn ja sit tiukassa paikassa lentäny kerralla pois. Samallahan se eturataskin lähti, ketjut sylttyyn ja poikki.
Hauskinta tässä on vielä se et eturattaan pultti ja rikka löyty, mut ratas oli lentäny jonnekki puun kylykeen kiinni.
Onneksi huolto pelas ja päästiin takasin kotio...

Jossain täälä sitä siis oltiin...

Kiitos taas Tomille reissuseurasta, ei vieläkään päästy ajaan mutkapätkää Lohjalle, syy lienee 666-tankkauksessa.
Niin ja Timpalle ku toimi huoltoautonkuljettajana!
Tuli vasta Siuntiossa tajuttua että eihä mulla mittään suuttimia ollu. Noh, ei auttanu ku pistää Tomin motti nopiaa läjjään ja lähtiä baanalle katteleen mitä lambdananturit ja virtausmittarit näyttää...
Hyvinhän net näyttiki....
Sit alako itku ja hampaitten kiristys. Kotari alako piettään ihmeellistä metallikilkesirinää ku anto leipää. Pikainen tarkastus ja kaikki oli kunnossa...
Noo...Reissu jatku ja yhessä mäessä veto hävis ja mieleen tuli et menikö kytkin. Veto tuli yhtäkkiä takasin ja mentiin hetki, sit se taas hävis, lopullisesti, pienen kilinän saattelemana...
Jokainen varmaan hoksaa et mitä sieltä puuttuu...

Kilinän syys siis selvis. Oli eturattaan pultti lähteny löystyyn ja sit tiukassa paikassa lentäny kerralla pois. Samallahan se eturataskin lähti, ketjut sylttyyn ja poikki.
Hauskinta tässä on vielä se et eturattaan pultti ja rikka löyty, mut ratas oli lentäny jonnekki puun kylykeen kiinni.
Onneksi huolto pelas ja päästiin takasin kotio...

Jossain täälä sitä siis oltiin...

Kiitos taas Tomille reissuseurasta, ei vieläkään päästy ajaan mutkapätkää Lohjalle, syy lienee 666-tankkauksessa.
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Hyvämeininki.com 
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Hösö kirjoitti:Mulla on 100 varmasti aina Sunnuntait vapaaana, ku paja ei oo sillon auki. Joten aattelin jos 22.4 su oltas reissunpäällä? Mut jos ei isolle osalle teistä käy niin myös 15 ja 29 pv istuu meikän kalenteriin hyvin.
Tomi, ookkos jostain nettikarttapalvelusta ottanu tuon kartan pohjan mihin piirsit reitin? Vai miten? ois hyvä jos jostain sais noita karttoja tänne ni vois paintilla suunnitella reitin...
Niin, käyäänkö porukalla rällään nyt sunnuntaina? Saapi ehotella reittiä. Jos käytäs joku pitempi retki, ei mittään 3h surautusta...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
No ompa kumma, Porvoonseutu? Ei riittäny kartta sinne asti...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Minkälaisia polkuja täällä pääkaupunkiseudulla ajellaan?
Mulle käy soratiet ja polut, suolle en lähde tolla mun möhköllä.
Sunnuntaina voisin lähteä reissuun.
Olen juuri muuttanut Raahesta Vantaalle, joten mielelläni lähtisin mukaan katsomaan hyviä reittejä ja tutustumaan porukkaan. Tomikoon jo tunnenkin.
Pekka

Mulle käy soratiet ja polut, suolle en lähde tolla mun möhköllä.
Sunnuntaina voisin lähteä reissuun.
Olen juuri muuttanut Raahesta Vantaalle, joten mielelläni lähtisin mukaan katsomaan hyviä reittejä ja tutustumaan porukkaan. Tomikoon jo tunnenkin.
Pekka
No mennäänkö sunnuntaina tuonne Porvoon seudulle?

Kelejäkin ois...

Kelejäkin ois...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö