R 1200 r takajarrupalat ja äänenvaimennuslevyt

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Joukor
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Touko 11, 2018 4:21 pm
Pyörä: Bmw r 1200 gsa

R 1200 r takajarrupalat ja äänenvaimennuslevyt

Viesti Kirjoittaja Joukor »

Vaihdoin otsikon mukaiset palat, ja tuli mulle uusi juttu vastaan.

Palojen takana oli kaksi ohutta levyä Toinen levy on valkoinen, hieman paksumpi ja ehkö jotain muovia ? ja toinen ohut metallinen, jossa reunoissa hakaset.

Enkä tietty huomannut, kuinka nuo vaimennuspalat ( ? ) olivat olleet, kun irrotin sen satulan. Putosivat mokomat maahan.

- Kysymys :

Kuuluvatko nuo vaimennuslevyt molemile puolille jarrusatulaa, palojen taakse, vai yhteenkasattuna, niin että niistä tulee yksi pala, ja sijoitus vanteen keskiön viereen Ne metallipalan hakaset osuvat sopivassti sen valkoisen palan reunojen ympärille ja pölystä päättelen ne palat voisivat olla noin.