Suzuki DR 650 RSE 1997
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Syys 07, 2020 11:54 am
- Pyörä: Suzuki DR 650 RSE
Suzuki DR 650 RSE 1997
Moro.
Otsikon mukaisen papattimen uusi omistaja ilmoittautuu.
Mistähän löytäisi owners manuaalin tai repair manuaalin?
SE:hen tais löytyä mut mitä eroa sillä on RSE:hen muuta kuin ulkonäkö?
Ois mukavempi tehdä huoltoa kun ois manuaali.
Otsikon mukaisen papattimen uusi omistaja ilmoittautuu.
Mistähän löytäisi owners manuaalin tai repair manuaalin?
SE:hen tais löytyä mut mitä eroa sillä on RSE:hen muuta kuin ulkonäkö?
Ois mukavempi tehdä huoltoa kun ois manuaali.
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Multa löytyy SE:n manuaali mutta onhan niissä paljonkin eroja RSE:n kanssa
-
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 4:14 pm
- Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Onko tuo vuosimalli oikea, eikö RSEn valmistus loppunut ennen SEn tuloa?
-
- Viestit: 118
- Liittynyt: Ma Joulu 12, 2016 6:39 pm
- Pyörä: Tiger xc -11
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Tarkoittaako nuo lyhenteet jotain? Rally Sport Enduro! Ois hienoa!
Lähetetty minun ELE-L29 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun ELE-L29 laitteesta Tapatalkilla
-
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 4:14 pm
- Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
E tarkoitaa että on RS:n neitimalli
-
- Viestit: 496
- Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
- Pyörä: suzuki
-
- Viestit: 496
- Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
- Pyörä: suzuki
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
E tarkoittaa sähköioimista puolipuristinta.
Se tarkoittaa myöskin nykyaikaa. En ole vuosikymmeniin nähnyt autojakaan veivattavan käyntiin (vm. -44)
Se tarkoittaa myöskin nykyaikaa. En ole vuosikymmeniin nähnyt autojakaan veivattavan käyntiin (vm. -44)
-
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 4:14 pm
- Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Nykyajan 2-pyöräisessähän ei ole myöskään pinnapyöriä eikä manuaalilaatikkoa...vanhakääpä kirjoitti:E tarkoittaa sähköioimista puolipuristinta.
Se tarkoittaa myöskin nykyaikaa. En ole vuosikymmeniin nähnyt autojakaan veivattavan käyntiin (vm. -44)
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Syys 07, 2020 11:54 am
- Pyörä: Suzuki DR 650 RSE
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Kyllä käsittääkseni vuosimalli on oikea. Vai onko tuo sit pelkkä RS?
Löysin 1996 vuoden SE:n manuaaleja. Kai niistäkin onnistuu soveltaan?
Aika nihkeesti näyttäs olevan osia Suomen maalla. Mistä ootte hommanneet?
Ja minkälaisia tyyppivikoja näissä vanhemmissa on?
Löysin 1996 vuoden SE:n manuaaleja. Kai niistäkin onnistuu soveltaan?
Aika nihkeesti näyttäs olevan osia Suomen maalla. Mistä ootte hommanneet?
Ja minkälaisia tyyppivikoja näissä vanhemmissa on?
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Syys 07, 2020 11:54 am
- Pyörä: Suzuki DR 650 RSE
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Ysikutosia on molempia, RSE:tä ja SE:tä. Jos on 97, niin se on joku varastossa seissyt ysikutonen.
SE on täysin eri pyörä, sen korjausoppaalla et tee mitään.
En nyt ulkoa muista mistä latasin korjausoppaan, koitan jossain vaiheessa tutkia.
Tuolta löytyy hyvin dr infoa: http://dr650.zenseeker.net/
Osia esim.
www.hessler-motorsport.de/drbigshop/
www.motorcyclespareparts.eu
SE on täysin eri pyörä, sen korjausoppaalla et tee mitään.
En nyt ulkoa muista mistä latasin korjausoppaan, koitan jossain vaiheessa tutkia.
Tuolta löytyy hyvin dr infoa: http://dr650.zenseeker.net/
Osia esim.
www.hessler-motorsport.de/drbigshop/
www.motorcyclespareparts.eu
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Syys 07, 2020 11:54 am
- Pyörä: Suzuki DR 650 RSE
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
Okei. Kiitos.
Mä jostain kans löysin et toi E, tarkottaa sähköstarttia. Ja että -97 RSE ois vielä joku viimeinen välimalli ennen SE:tä.
Täytyy siis RS mallilla kaivella osia. Hirveemmin ei kai 96 vuoden RS moottori eroa 97 vuodesta?
Mä jostain kans löysin et toi E, tarkottaa sähköstarttia. Ja että -97 RSE ois vielä joku viimeinen välimalli ennen SE:tä.
Täytyy siis RS mallilla kaivella osia. Hirveemmin ei kai 96 vuoden RS moottori eroa 97 vuodesta?
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
RS ja RSE erot on kampiakseli, magneeton puolelle tuleva välipalikka kopan alle, startin hammaspyörät ja tietysti startti (ja sen sähköt). Puolipuristimesta en ole varma. Sähköllä lähtee käyntiin ilmankin.
Muuten kone on sama. Ja kone on periaatteessa sama myös vanhemmissa DR600:ssa.
Katopa vielä valmistenumeron perusteella se vuosimalli. Ei sitä RSE:tä ole tehty enää 97...
Monesta paikka löytyy helpommin osat, kun laittaa vuosimalliksi 95. 96:siin tarjotaan lähinnä vaan SE:n osia.
Muuten kone on sama. Ja kone on periaatteessa sama myös vanhemmissa DR600:ssa.
Katopa vielä valmistenumeron perusteella se vuosimalli. Ei sitä RSE:tä ole tehty enää 97...
Monesta paikka löytyy helpommin osat, kun laittaa vuosimalliksi 95. 96:siin tarjotaan lähinnä vaan SE:n osia.
-
- Viestit: 496
- Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
- Pyörä: suzuki
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
SEn syl. D on isompi ja iskun pituus pienempi. Tasapainoakseli hammaspyörä käyttöinen. "Puolipuristin" itsetoiminen. Iskunvaimentimet erillaiset, etujarrulevy suurempi. Runko heikompi. Tankki pienempi. CDI unit on erilainen ja on yhdellä syt.puolalla.
-
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 4:14 pm
- Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Suzuki DR 650 RSE 1997
RSE:n puolipuristin kannessa sama kuin RS:n vaijerivetoinen. RSEssä vaijeria vetää aikaohjattu solenoidi. Nyt on puhe solenoidista, vaikka usein starttirelettä solenoidiksi kutsutaankin.