Tätä taktiikkaahan on muutenki joskus noudatettu.KN76 kirjoitti:Tuo on helposti ratkaistu kun vaan etukäteen sovittu että kaatumis- ja upotustilainteissa kuva otetaan turvallisen etäisyyden päästä ja jatketaan matkaa.
PERUTTU !! KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Mulla on etäinen muistikuva tapahtumasta.. mut iteppä sen sinne ajoinJutale kirjoitti:Tätä taktiikkaahan on muutenki joskus noudatettu.KN76 kirjoitti:Tuo on helposti ratkaistu kun vaan etukäteen sovittu että kaatumis- ja upotustilainteissa kuva otetaan turvallisen etäisyyden päästä ja jatketaan matkaa.Mulla on jossain videon pätkäkin jostain Kivetystä, kun ramirin upottaa 690:n suohon ja me muut katellaan turvallisesti sadan metrin päästä. Joku ehdottaa apuun menoa, mutta raati päättää että ei mennä, katellaan nyt vielä.
Pitääpä katella jos löytys jostain...
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Samaa taktiikkaa on mustaakseni joskus käytetty renkaan vaihdossa. Hyviä neuvoja tuli paljin turvallisen matkan päästä.. 
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Kiitos Jutale punkkaan nostostosta. Mutta alan oleen niin vanha ruuna ja kova kuorsaamaan. Että ei tahdo kotona pysyä kylppärin kaakelit seinässä. Että henkilökohtaisesti olen edelleen sen teltan kannalla
Ja aamulla varmasti kaikkki muutkin pitää sitä hyvänä vaihtoehtona.
Ja aamulla varmasti kaikkki muutkin pitää sitä hyvänä vaihtoehtona.
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Joo joo ja olen ei tulis mieleenkään lähteä kokoontumisiin juurikin nyt. En ole mikään teräsmies enkä tiedä onko virus minussa joten en viitsi levittää tautia muille kavereille. Uhoamisella jota nyt on liikenteessä ei tautia taltuteta.
Jutale kirjoitti:Uholla?? Mitäs tarkotit? Oon pari viikkoa miettiny mitä tän kans teen. Sillon kun tätä on perustettu, niin sinusta ja koronasta ei oo ollu tietoakaan. Monestikko oot ollu paikalla 13:sta kerrasta ja oletko mielestäsi oikea hlö ratkaisemaan tämän tapahtuman kohtalon? Sovitaanko että MINÄ päätän mitä tälle tapahtumalle tehdään??suke62 kirjoitti:Näitä kokoontumisia ym. pähkäillään monessa porukassa me esim odotamme mitä ohjeita tulee esim. Helatorstai / Eesti taitaa olla menetetty tapaus ja vähän myöhemmin Irlantikin. Osa porukasta oli menossa Summasaareen yms. ei näitä kokoontumisia uholla kannata perustella.
Aion olla paikalla. Perumiset saa aloittaa. Jotka tulevat niin varmistavat. Pitäs tietää saako kämpän ja tarrat maksettua.
Eli olen kämpällä, jokainen halukas saa tulla, mun vaan pitää tietää se etukäteen. Omalla vastuulla jokainen.
Jos peruuntumisia alkaa nyt kovasti tuleen, niin varsinainen tapahtuma perutaan, saa siellä kuitenki käydä niinku kylässä käydään. Eiköhän nämä ole hlökohtasia ratkaisuja missä kukakin ajelee.
Koitetaan nyt kuitenki terveenä pysyä.
Tästä piti ite tehä loppuviikosta oma aloitus, mutta joku muu nyt alotti...
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Perun osallistumiseni. Katsotaan syksyllä tilannetta uudelleen.
Lisää urkua monitoriin...
-
sam1
- Viestit: 201
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 1:43 pm
- Pyörä: Husqvarna 701 Enduro (2016)
- Paikkakunta: Etelä-Kuopio
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Perun osallistumiseni. Jos koronatilanne korjaantuu niin sitten mielellään mukana vaikka päiväkävijänä.
Sami
Lähetetty minun SM-G975F laitteesta Tapatalkilla
Sami
Lähetetty minun SM-G975F laitteesta Tapatalkilla
Husqvarna 701 Enduro -16, Kovrovez 175 -61.Menneet: BMW F800 GS -08 X2, Honda CR250 -90, BMW F650GS (twin) -09, BMW F650GS (single) -04, Kawasaki VN750 -89
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Perun osallistumiseni.
Kotosalla on riskiryhmään kuuluva ja en halua ottaa riskiä et pöpö kulkeentuu tänne.
Katsotaan tilannetta ja saataa olla, että pyörähdän paikalla.
Kotosalla on riskiryhmään kuuluva ja en halua ottaa riskiä et pöpö kulkeentuu tänne.
Katsotaan tilannetta ja saataa olla, että pyörähdän paikalla.
Kyllä se siitä...
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Nyt ei näköjään yksityisviestit lähde, jotain erroria pukkaa. Kokeilen myöhemmin uudestaan.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Näyttäis toimivan, pc:llä. Puhelimella yritin tuossa aiemmin...Jutale kirjoitti:Nyt ei näköjään yksityisviestit lähde, jotain erroria pukkaa. Kokeilen myöhemmin uudestaan.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- Tohtori_650
- Viestit: 941
- Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
- Pyörä: Ktm Adventure 950
- Paikkakunta: Muurame
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Peruutan osallistumisen meidän matkaendurojaoston osalta, syksyllä toivottavasti nähdään!
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Pidetään vielä hommaa käynnissä ja kuunnellaan hallituksen suosituksia ja tarkkaillaan tilannetta muutenkin. COVID-19 tarrat on kuitenkin tilattu. Niitä voi ilmoittautuneet mutta peruneet tilailla tästä erikoisesta tilanteesta muistoksi jos siltä tuntuu. Eli 2e kpl + postit, nimet ja osoitteet yv:nä ja laitan tulemaan kun rahat tilillä.
Edelleen pyritään Aapon kanssa mökkeilemään paikalla, mikäli varat sallii.
Pysykäähän terveinä!
Edelleen pyritään Aapon kanssa mökkeilemään paikalla, mikäli varat sallii.
Pysykäähän terveinä!
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- Jussi_S
- Viestit: 776
- Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
- Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Perun osallistumiseni nyt kevään osalta. Reitti oli jo Matin kanssa hahmoteltu ja ajatus oli tulla tarkistamaan reitti syksyä varten. Mutta näillä näkymin jää nyt väliin... 
AT -95
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Kyllä se nyt peruttava on.
-
Tohtori Routa
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Tammi 18, 2014 12:38 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure S
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)
Sama täällä. Perun osallistumiseni