PERUTTU !! KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Jutale »

KN76 kirjoitti:Tuo on helposti ratkaistu kun vaan etukäteen sovittu että kaatumis- ja upotustilainteissa kuva otetaan turvallisen etäisyyden päästä ja jatketaan matkaa.
Tätä taktiikkaahan on muutenki joskus noudatettu. :D Mulla on jossain videon pätkäkin jostain Kivetystä, kun ramirin upottaa 690:n suohon ja me muut katellaan turvallisesti sadan metrin päästä. Joku ehdottaa apuun menoa, mutta raati päättää että ei mennä, katellaan nyt vielä. :lol: Pitääpä katella jos löytys jostain...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Jutale kirjoitti:
KN76 kirjoitti:Tuo on helposti ratkaistu kun vaan etukäteen sovittu että kaatumis- ja upotustilainteissa kuva otetaan turvallisen etäisyyden päästä ja jatketaan matkaa.
Tätä taktiikkaahan on muutenki joskus noudatettu. :D Mulla on jossain videon pätkäkin jostain Kivetystä, kun ramirin upottaa 690:n suohon ja me muut katellaan turvallisesti sadan metrin päästä. Joku ehdottaa apuun menoa, mutta raati päättää että ei mennä, katellaan nyt vielä. :lol: Pitääpä katella jos löytys jostain...
Mulla on etäinen muistikuva tapahtumasta.. mut iteppä sen sinne ajoin
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Samaa taktiikkaa on mustaakseni joskus käytetty renkaan vaihdossa. Hyviä neuvoja tuli paljin turvallisen matkan päästä.. 8)
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Kiitos Jutale punkkaan nostostosta. Mutta alan oleen niin vanha ruuna ja kova kuorsaamaan. Että ei tahdo kotona pysyä kylppärin kaakelit seinässä. Että henkilökohtaisesti olen edelleen sen teltan kannalla
Ja aamulla varmasti kaikkki muutkin pitää sitä hyvänä vaihtoehtona.
Avatar
suke62
Viestit: 1137
Liittynyt: Pe Loka 09, 2009 9:22 pm
Pyörä: Tiger 800
Paikkakunta: Rauma

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja suke62 »

Joo joo ja olen ei tulis mieleenkään lähteä kokoontumisiin juurikin nyt. En ole mikään teräsmies enkä tiedä onko virus minussa joten en viitsi levittää tautia muille kavereille. Uhoamisella jota nyt on liikenteessä ei tautia taltuteta.
Jutale kirjoitti:
suke62 kirjoitti:Näitä kokoontumisia ym. pähkäillään monessa porukassa me esim odotamme mitä ohjeita tulee esim. Helatorstai / Eesti taitaa olla menetetty tapaus ja vähän myöhemmin Irlantikin. Osa porukasta oli menossa Summasaareen yms. ei näitä kokoontumisia uholla kannata perustella.
Uholla?? Mitäs tarkotit? Oon pari viikkoa miettiny mitä tän kans teen. Sillon kun tätä on perustettu, niin sinusta ja koronasta ei oo ollu tietoakaan. Monestikko oot ollu paikalla 13:sta kerrasta ja oletko mielestäsi oikea hlö ratkaisemaan tämän tapahtuman kohtalon? Sovitaanko että MINÄ päätän mitä tälle tapahtumalle tehdään??

Aion olla paikalla. Perumiset saa aloittaa. Jotka tulevat niin varmistavat. Pitäs tietää saako kämpän ja tarrat maksettua.
Eli olen kämpällä, jokainen halukas saa tulla, mun vaan pitää tietää se etukäteen. Omalla vastuulla jokainen.

Jos peruuntumisia alkaa nyt kovasti tuleen, niin varsinainen tapahtuma perutaan, saa siellä kuitenki käydä niinku kylässä käydään. Eiköhän nämä ole hlökohtasia ratkaisuja missä kukakin ajelee.

Koitetaan nyt kuitenki terveenä pysyä.

Tästä piti ite tehä loppuviikosta oma aloitus, mutta joku muu nyt alotti... :evil:
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Perun osallistumiseni. Katsotaan syksyllä tilannetta uudelleen.
Lisää urkua monitoriin...
sam1
Viestit: 201
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 1:43 pm
Pyörä: Husqvarna 701 Enduro (2016)
Paikkakunta: Etelä-Kuopio

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja sam1 »

Perun osallistumiseni. Jos koronatilanne korjaantuu niin sitten mielellään mukana vaikka päiväkävijänä.

Sami

Lähetetty minun SM-G975F laitteesta Tapatalkilla
Husqvarna 701 Enduro -16, Kovrovez 175 -61.Menneet: BMW F800 GS -08 X2, Honda CR250 -90, BMW F650GS (twin) -09, BMW F650GS (single) -04, Kawasaki VN750 -89
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Perun osallistumiseni.
Kotosalla on riskiryhmään kuuluva ja en halua ottaa riskiä et pöpö kulkeentuu tänne.
Katsotaan tilannetta ja saataa olla, että pyörähdän paikalla.
Kyllä se siitä...
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Nyt ei näköjään yksityisviestit lähde, jotain erroria pukkaa. Kokeilen myöhemmin uudestaan.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Jutale kirjoitti:Nyt ei näköjään yksityisviestit lähde, jotain erroria pukkaa. Kokeilen myöhemmin uudestaan.
Näyttäis toimivan, pc:llä. Puhelimella yritin tuossa aiemmin...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
Tohtori_650
Viestit: 941
Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
Pyörä: Ktm Adventure 950
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Tohtori_650 »

Peruutan osallistumisen meidän matkaendurojaoston osalta, syksyllä toivottavasti nähdään!
Tuomas

Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Pidetään vielä hommaa käynnissä ja kuunnellaan hallituksen suosituksia ja tarkkaillaan tilannetta muutenkin. COVID-19 tarrat on kuitenkin tilattu. Niitä voi ilmoittautuneet mutta peruneet tilailla tästä erikoisesta tilanteesta muistoksi jos siltä tuntuu. Eli 2e kpl + postit, nimet ja osoitteet yv:nä ja laitan tulemaan kun rahat tilillä.
Edelleen pyritään Aapon kanssa mökkeilemään paikalla, mikäli varat sallii.

Pysykäähän terveinä!
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Perun osallistumiseni nyt kevään osalta. Reitti oli jo Matin kanssa hahmoteltu ja ajatus oli tulla tarkistamaan reitti syksyä varten. Mutta näillä näkymin jää nyt väliin... :(
AT -95
Avatar
petev
Viestit: 772
Liittynyt: To Loka 07, 2004 4:50 pm
Pyörä: F850GS

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja petev »

Kyllä se nyt peruttava on.
Tohtori Routa
Viestit: 9
Liittynyt: La Tammi 18, 2014 12:38 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure S
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: KIVETTY 2020 (15.-17.5.)

Viesti Kirjoittaja Tohtori Routa »

Sama täällä. Perun osallistumiseni
Vastaa Viestiin