Lidlista mp-kamaa

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Esa

Lidlista mp-kamaa

Viesti Kirjoittaja Esa »

Vaikka mitä ja halvalla... ton b-square merkin olen huomannut aika laadukkaaksi (tein kaulurin sen merkkisestä märkäpuvusta :) )

http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20070312.index
mark.o
Pyörä: Honda XL650V
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mark.o »

Kengät olis ihan mielenkiintoinen kohde, mutta eipä nuo taida juurikaan mitään suojata. Lähinnä varmaankin keskitytty tekemään niistä ajokenkien näköiset.

Lidlistä olen aiemmin hankkinut hanskat ja huppukaulurin, niiden laatu oli ihan ok.
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Onkohan kukaan ostanut tuota tankkilaukkua joka maksaa 29.99e niin lähinä kiinostaisi tietää miten sopisi african twiniin :? ja toi kypärähuppu niin onko se hyvä :? :?:
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

aleksi kirjoitti:ja toi kypärähuppu niin onko se hyvä :? :?:
Huppu on kesäkäyttöön mielestäni liian paksu, itse olen käyttänyt kelkan kanssa ratapohjia ajellessa.
Toi akkulaturi on hinta/laatusuhteessa mainio ostos, vuoden verran ollut mulla käytössä.

Kipa
NiKu
Pyörä: EiOo vielä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

Kyll me emännän kaa mennää kattelee noit vehkeit.

Ainaki toi akkulaturi kiinnostaa, sekä noi kengät (katukäyttöön). Ku pärräilihä kesän pelkill tossuilki kyykkypyöräs. Oik puol. tossu meni kyll puhki, ku vaihetta poljettii, mut.. 8)

Iha kurapyöräkenkii ni aijon kyl ostaa iha kunnon "suojatut versiot".
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
TTA

Re: Lidlista mp-kamaa

Viesti Kirjoittaja TTA »

Esa kirjoitti:Vaikka mitä ja halvalla... ton b-square merkin olen huomannut aika laadukkaaksi (tein kaulurin sen merkkisestä märkäpuvusta :) )

...ja itse olisin ostanut märkäpuvun ihan oikeeseen käyttöön mutta jotkut oli ostaneet jo kaikki - ja näköjään tehneet niistä kaulureita :(
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

aleksi kirjoitti: :? ja toi kypärähuppu niin onko se hyvä :? :?:
On toi kypärähuppu ihan hyvä. Ainakin hintansa väärtti.
Ehkä liian lämmin kovaan hikiajeluun niinkuin Kipa totesi.
Mulla ollut käytössä vuoden.
Tukevampi kun mun vanhat silkkihuput.

Pekka
:shock: :shock: :shock:

PS. Raahen Lidliin tulee noita kamoja vasta maanantaina. Silloin olen jo matkalla Espanjaan moporeissulle. Olisin noi kalsarit varmaan ostanut.
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Takkilaukusta hajoo vetoketjut ihan heti.Ei ole käyttökelpoinen.
Esa

Re: Lidlista mp-kamaa

Viesti Kirjoittaja Esa »

TTA kirjoitti:
Esa kirjoitti:Vaikka mitä ja halvalla... ton b-square merkin olen huomannut aika laadukkaaksi (tein kaulurin sen merkkisestä märkäpuvusta :) )

...ja itse olisin ostanut märkäpuvun ihan oikeeseen käyttöön mutta jotkut oli ostaneet jo kaikki - ja näköjään tehneet niistä kaulureita :(
tuollanen, ei enää ikinä niskat viimasta jumiin Kuva

Märkäpuku oli ajalta ennen enduroa, sillon oli hauskan pito välineenä pikavene. Myin sen ja ostin därrän, kertaakaan en sitä päätöstä ole katunut :D
sulakari
Pyörä: KTM690

Viesti Kirjoittaja sulakari »

Huppu,ajohanskat ja tankkilaukku ollu jo pari kesää.huppu ja hanskat on kyllä helteillä liian lämpimät,mutta viileemmällä tosi hyvät.tankkilaukku ollut AT:ssä,sopii koht.hyvin ja on tosiaan kestänyt kovaa käyttöä kaksi kesää(vetoketjutkin).
Rampe
Pyörä: Tervatien kulkijoita

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Kypärähuput saa minulta plussaa. Sopivat kuitenkin matka-ajoon paremmin, kuten jo on todettu. Kaulaosa suojaa viimalta todella hyvin. Aiemmin myynnissä ollut kahta erilaista huppua; toinen on tuulenpitävällä kaulaosalla ja toinen sopii erityisesti sadekelille (hyvä suojaavuus).

Hanskoihin olen myös tyytyväinen hinta/laatu-vertailussa. Ensimmäisen vuoden kesti sadekeleilläkin ajamista. Toisena kautena alkoi loppupuolella kastumaan, ehkä hoitamalla olisi sietänyt paremmin sadekelejä. Nyt ajattelin hankkia uudet.

Ajokengät ajattelin myös ostaa. Paremmin ne kuitenkin suojaa kuin maiharit.

Aikaisempien vaatehankintojen perusteella uskon myös ajoalusasun olevan ihan toimiva kokonaisuus.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
eari

Viesti Kirjoittaja eari »

Onko kukaan kokeillut tota krossipottaa? Täytyy varmaan ihan piruuttaan käydä sovittamassa, kun olen sellaista budjettimallia katselemassa.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

eari kirjoitti:Onko kukaan kokeillut tota krossipottaa? Täytyy varmaan ihan piruuttaan käydä sovittamassa, kun olen sellaista budjettimallia katselemassa.
No mä ostin krossipotan vuosi sitten kanssa kokeilumielessä.
Tullut kuitenkin aika vähän käytettyä kun toi Schubert C2 on niin hyvä moneen käyttöön.

Toimii ihan OK.
Noita saa kyllä samalla hinnalla K-marketeista ja vaikka Kärkkäiseltä.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
pate56
Pyörä: R1100GS

TANKKILAUKKU

Viesti Kirjoittaja pate56 »

aleksi kirjoitti:Onkohan kukaan ostanut tuota tankkilaukkua joka maksaa 29.99e niin lähinä kiinostaisi tietää miten sopisi african twiniin :? ja toi kypärähuppu niin onko se hyvä :? :?:
On muuten yksi parhaimpia ostoksia. On ollut käytössä Afrikkalaisen päällä kesän ja hyvältä vaikuttaa. Tarkoitus olisi käydä vilkaisemassa myös ajosaappaita ensi maanantaina. :)
mikako
Pyörä: Harleydaavitsonni

Viesti Kirjoittaja mikako »

MORO !
Ostin (n.04) B-square prätkätakin lidlistä 139e. Todella hyvä ...jos vielä hengittäisi.. mutta pitääpä veden. :D
Vastaa Viestiin