Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Valvoja: Moderaattorit
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Kylläpä yksi ratas osasi vastustaa, mutta viisaampi antaa periksi. Ehjänä irti. Muistais vaan laittaa ajoituksen kohdalleen kun kasaa.
Nyt sitten seuraavaksi tehdään kahdesta risasta vaihteistosta yksi ehjä...
Nyt sitten seuraavaksi tehdään kahdesta risasta vaihteistosta yksi ehjä...
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
A vot. Kahdesta rikkinäisestä vaihteistosta taiottiin yx ehjä.
Piru, että vastustaa löytää C4 välyksellä olevat kampiakselin laakerit. Täytyy varmaan tyytyä C3.n kamaan. Nyt selailee laakerikuvastoa ja ottamaan neuvoa. Kippis.
Piru, että vastustaa löytää C4 välyksellä olevat kampiakselin laakerit. Täytyy varmaan tyytyä C3.n kamaan. Nyt selailee laakerikuvastoa ja ottamaan neuvoa. Kippis.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Puhelinsoitto luottotoimittajalle ja laakerit tilattu.
Kiitos Etra Jyväskylä
Ny ei ole kuin yksi stefa haussa 25x40x3.
Kiitos Etra Jyväskylä
Ny ei ole kuin yksi stefa haussa 25x40x3.
Kyllä se siitä...
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
- Pyörä: 890 Adventure R
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Sen verran näyttää tossa osia menevän vaihtoon, että jos ei jo ole vaihtolistalla niin kiertokanki kannattaisi ehdottomasti vaihtaa samalla.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
p.050nelkolnol8957
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Pitäähän sitä jotain alkuperästä jättää sisälleNiamola kirjoitti:Sen verran näyttää tossa osia menevän vaihtoon, että jos ei jo ole vaihtolistalla niin kiertokanki kannattaisi ehdottomasti vaihtaa samalla.
Kiertokanki oli vielä toleransseissa, mutta kieltämätä harkitsin koko kampiakselin vaihtoa ku tuolta rapakon takaa sais niitäkin uudistuotantona.
Ainut vaan, et iskunpituus olisi 3mm pidempi.
Ei viitsi enää kokeilla mitä vanhus kestää...
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Kuukausi melkein menny, eikä oo tänne tullu kirjoiteltua mitään. Eipä senpuoleen, mitäpä sitä runoilemaan tiivistepintojen puhdistuksesta ja lohkojen ja osien pesusta.
Tänään sitten sainkin laakerit koneeseen ja pitihän sitä käydä sit marmoritiskiltä tilaamassa termostaatti ja vapaan anturi.
Ny hiljennytään pyhien viettoon ja jatketaan ensi vuonna päivityksiä tästä sähläämisestä.
Hyvät Joulut Ja Uudet Kujeet Uudelle Vuodelle!
Vaik, en tiedä moniko näitä mun vuodatuksia lukee täällä. No ompahan joku terapeuttinen kanava...
Tänään sitten sainkin laakerit koneeseen ja pitihän sitä käydä sit marmoritiskiltä tilaamassa termostaatti ja vapaan anturi.
Ny hiljennytään pyhien viettoon ja jatketaan ensi vuonna päivityksiä tästä sähläämisestä.
Hyvät Joulut Ja Uudet Kujeet Uudelle Vuodelle!
Vaik, en tiedä moniko näitä mun vuodatuksia lukee täällä. No ompahan joku terapeuttinen kanava...
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Vahinkoja sattuu, mutta taitaa tästä vielä moottori kehkeytyä.
Kun ei ole kohdistuspenkkiä, niin köyhän linjaus oli kehitettävä ajotusrattaan saamiseksi kohdalleen.
Kun ei ole kohdistuspenkkiä, niin köyhän linjaus oli kehitettävä ajotusrattaan saamiseksi kohdalleen.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Jos joskus kirjoottais tännekin kuulumisia projektin suhteen,.
Mylly paikallaan, savut ulos. WTF?!
Jumalaton nakutus eli mekaaninen sivuääni koneesta käydessä.
Ei ku seis ja tutkimaan et mitähän vittua ny.
Venttiilivälykset check ->ok
Nokkaketjun kiristin, check -> ok.
Siinä konetta pyörittäessä käsin huomasin sitten, että nokkaketju ei pyöri tasaisesti, prkl, koneen korjaajan perussääntö sit ilmeisesti oli unohtunut kasatessa, eli tarkasta, tarkasta ja tarkasta.
Ylemmän ajoitusrattaan pultithan oli jäänyt kiristämättä, no ny ne on kiinni.
Huomenna sitten uudet liimat venttiilikoppaan ja kokeillaan uudelleen.
Et näin tänään. Otettava vitutukseen kun oli oma moka.
Mylly paikallaan, savut ulos. WTF?!
Jumalaton nakutus eli mekaaninen sivuääni koneesta käydessä.
Ei ku seis ja tutkimaan et mitähän vittua ny.
Venttiilivälykset check ->ok
Nokkaketjun kiristin, check -> ok.
Siinä konetta pyörittäessä käsin huomasin sitten, että nokkaketju ei pyöri tasaisesti, prkl, koneen korjaajan perussääntö sit ilmeisesti oli unohtunut kasatessa, eli tarkasta, tarkasta ja tarkasta.
Ylemmän ajoitusrattaan pultithan oli jäänyt kiristämättä, no ny ne on kiinni.
Huomenna sitten uudet liimat venttiilikoppaan ja kokeillaan uudelleen.
Et näin tänään. Otettava vitutukseen kun oli oma moka.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Uusi yritys joka tuotti tulosta, jo vain, sivuääni historiaa ja kone käy nätisti.
Nyt sitten siirytään katteiden kimppuun.
Ensinnä metsästykseen asetoonia ja ABS-muovia, siitä saadaankin semmoista tököttiä, että rupiaa halkeemat pysyy kurissa.
Tää tietää vielä mahdollista värinvaihtoa, kun on vuosien varrella tullut osumaa vähän joka puolelle.
Nyt sitten siirytään katteiden kimppuun.
Ensinnä metsästykseen asetoonia ja ABS-muovia, siitä saadaankin semmoista tököttiä, että rupiaa halkeemat pysyy kurissa.
Tää tietää vielä mahdollista värinvaihtoa, kun on vuosien varrella tullut osumaa vähän joka puolelle.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Kannattaa kurkata sellainen tuote kuin 3d-kynä.
Toimii niin PLA kuin ABS muoveilla.
Toimii niin PLA kuin ABS muoveilla.
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Tuo 3D-kynä varmaan toimii pienempiin halkeemiin, mut on vähän isompia paikkoja kyseessä niin vaatii hieman enemmän käsityötä...
Puolasta kyllä sais kohtuu hintaan uustuotantoa, mutta eivät lähetä kuin korkeintaan Saksaan.
Kreikasta sais lasikuitusena, mutta se hinta...
Puolasta kyllä sais kohtuu hintaan uustuotantoa, mutta eivät lähetä kuin korkeintaan Saksaan.
Kreikasta sais lasikuitusena, mutta se hinta...
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Hieman tutkailtuna löytykin kohteet jossa ABS-muovia käytetään yleisesti (koodi 7). Tällä kertaa vanha palovaroitin sai luovuttaa muoviosansa parempaan tarkoitukseen.
Nyt on massa tekeytymässä ja huomasikin asetonin vaikutuksen välittömästi.
Irtonaiset palikat jämähtivät toisiinsa kiinni lähes välittömästi ja sulamisen näkee ihan silmissä.
Antaapa ny massan tekeentyä ja katsotaan sitten myöhemmin miten äijän käy.
Nyt on massa tekeytymässä ja huomasikin asetonin vaikutuksen välittömästi.
Irtonaiset palikat jämähtivät toisiinsa kiinni lähes välittömästi ja sulamisen näkee ihan silmissä.
Antaapa ny massan tekeentyä ja katsotaan sitten myöhemmin miten äijän käy.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Taas täällä kiusaamassa teitä näillä hörinöillä.
Tökötti toimi hyvin, nyt alkaa sitten hiontapuuha.
Sivukate oli niin pahasti ottanut kipiää, että joutui rakentamaan uuden palan sirpaleiden tilalle. Tässä ei tökötistä ollu apuja vaan joutui verestämään muistia, mites se muovi hitsaantuikaan. Jälki on kyllä sen mukaista tuossa isommassa kolossa, mutta takaosan rakentelu menikin jo huomattavasti paremmin (tuli aikanaan parsittua yhden ranskalaisen puskuri kasaan kun jääpatti oli kovempi kuin puskuri).
Tökötti toimi hyvin, nyt alkaa sitten hiontapuuha.
Sivukate oli niin pahasti ottanut kipiää, että joutui rakentamaan uuden palan sirpaleiden tilalle. Tässä ei tökötistä ollu apuja vaan joutui verestämään muistia, mites se muovi hitsaantuikaan. Jälki on kyllä sen mukaista tuossa isommassa kolossa, mutta takaosan rakentelu menikin jo huomattavasti paremmin (tuli aikanaan parsittua yhden ranskalaisen puskuri kasaan kun jääpatti oli kovempi kuin puskuri).
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Ny kaipais sitten vinkkejä, mistä kannattaisi kysyä vähän enemmän räätälöityä automaalia?
Eli maalareillehan sanoo seuraava paljon ;
20M Vauxhall retrol met 762252, variaatio hopea 514 muutettu 510.
Ajatuksena olisi ny kuitenkin laittaa tuo perusväri takasin, mutta toinen vaihtoehto olisi vaihtaa väritystä sitten totaalisesti...
Voisin tehdä vaikka Bumbelbee.n
Eli maalareillehan sanoo seuraava paljon ;
20M Vauxhall retrol met 762252, variaatio hopea 514 muutettu 510.
Ajatuksena olisi ny kuitenkin laittaa tuo perusväri takasin, mutta toinen vaihtoehto olisi vaihtaa väritystä sitten totaalisesti...
Voisin tehdä vaikka Bumbelbee.n
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Kysyppäs Karstulan autovaraosasta
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro