Suzuki drz 400
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Suzuki drz 400
Multa löytyy vähän käytetty vakioneula joutilaana. Laita yv, tarkempia tietoja varten.
Re: Suzuki drz 400
Olisiko kenelläkään myydä DRZ:taa?
Re: Suzuki drz 400
Saako kicksi käynnisteistä K mallia rekisteröityä? Ilmeisesti tämmöinen malli on ollut kilvissä Ahvenanmaalla ja tuotu sieltä mantereen puolelle, mutta ei ole ikinä rekisteröity Suomeen.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
EX:
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Re: Suzuki drz 400
Onkos noista aiemmista kilvistä mitään dokumentteja? Käsittääkseni on oltava aiemmin rekisteröity eu alueella, että onnistuisi suomessa, varmaksi en sano sittenkään.
Re: Suzuki drz 400
Kopio silloisesta rekisteriotteesta on.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
EX:
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Re: Suzuki drz 400
Pitäis saada mikä tahansa ajoneuvo rekkariin jos on edellisestä EU-maasta rekisteröintitodistus ilman paikallisia lisäehtoja, sekä ajoneuvon käyttöönottopäivämäärä on vanhempi kuin 2003/06.
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Re: Suzuki drz 400
Jeps... enpä saanut ikinä kuvaa / täyttä selvyyttä, että oliko tuota vanhaa rekisteröintitodistusta. Vaan nyt näköjään jo myyty.
Mutta eipä mitään. Uutta matoa koukkuun.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Mutta eipä mitään. Uutta matoa koukkuun.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
EX:
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Re: Suzuki drz 400
Moi,
Tuli hankittua projektiksi Ruotsista kilvellisen DRZ 400 vm 2001, kicksimalli 49 hp koneella, FCR Keihinillä ja lisämausteena Öhlinsin keula. Tarkoitus oli laittaa kilpiin. Koneen yläkerta osina, venttiilit osunu mäntään lievästi. Valitettavasti näyttää nyt vaan siltä, että myyjä hukannut kannen ja venttiilit kokonaan vuosien saatossa ja näyttää huolestuttavasti nyt siltä, että ei ehkä löydy ollenkaan. Nokat ja pukit tuli laatikossa mukana onneksi.
Onko tietoa onko itse kannessa eroa heikompitehoisiin S ja SM malleihin. Alkukäyrä paksumpi kai tossa tehokkaammassa versiossa, mutta onko kannen pakoaukko myös isompi? Onko venttiilit samat? Muuta eroa kannessa? Kyselen jos pitää alkaa tässä metsästämään kantta. Aika harvinaninen ilmeisesti toi alkuvuosien kicksimalli, DRZ 400 E mallia löytyy jo enemmän, mutta noita S ja SM malleja ilmeisesti maailma täynnä.
Kantta saa tarjota jos löytyy tallin nurkista
-P
Tuli hankittua projektiksi Ruotsista kilvellisen DRZ 400 vm 2001, kicksimalli 49 hp koneella, FCR Keihinillä ja lisämausteena Öhlinsin keula. Tarkoitus oli laittaa kilpiin. Koneen yläkerta osina, venttiilit osunu mäntään lievästi. Valitettavasti näyttää nyt vaan siltä, että myyjä hukannut kannen ja venttiilit kokonaan vuosien saatossa ja näyttää huolestuttavasti nyt siltä, että ei ehkä löydy ollenkaan. Nokat ja pukit tuli laatikossa mukana onneksi.
Onko tietoa onko itse kannessa eroa heikompitehoisiin S ja SM malleihin. Alkukäyrä paksumpi kai tossa tehokkaammassa versiossa, mutta onko kannen pakoaukko myös isompi? Onko venttiilit samat? Muuta eroa kannessa? Kyselen jos pitää alkaa tässä metsästämään kantta. Aika harvinaninen ilmeisesti toi alkuvuosien kicksimalli, DRZ 400 E mallia löytyy jo enemmän, mutta noita S ja SM malleja ilmeisesti maailma täynnä.
Kantta saa tarjota jos löytyy tallin nurkista
-P
Re: Suzuki drz 400
Osat sopii keskenään mallien välillä. K- mallissa varmaan on manuaalinen puolipuristin käytössä, muissa sen paikka on ummessa. Nokissa on eroa, muuta ei.
Tuon ikäisissä vielä huonompi jakoketjun kiristin, joten se kannattaa myös vaihtaa uudempaan tai manuaalisen.
Hinnakkaita on moottorit, jos sattuu löytymään.
Tuon ikäisissä vielä huonompi jakoketjun kiristin, joten se kannattaa myös vaihtaa uudempaan tai manuaalisen.
Hinnakkaita on moottorit, jos sattuu löytymään.
Re: Suzuki drz 400
Kiitos, tämä vahvistaa epäilykseni, johon tulin eilen kun vertailin varaosaluettoloja ja surffasin kaikki maailman foorumit läpi. Ja puolipuristimen kanteen tuleva vipu mulla on. Kannen luovuttajaks käy kanssa LTZ400 mönkkäri ja Kawasaki klx 400, lisää mahdollisuuksia löytää joku järkevä ebaystä. Mutta myyjä väittää, että toivoa on vielä, että sen oma kansi löytyisi....
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: La Huhti 12, 2014 12:56 pm
- Pyörä: CRF 300 L ja TY 250
- Paikkakunta: Tussuby.
Re: Suzuki drz 400
Ihan ohi aiheen, eikä auta edellistä kysyjää, mutta silti..
Aika tarkkaan samaan aikaan WTC tornien murjomisen aikaan tuotin tollasen punakilpisen Saksasta.
Ajelin sillä kuntoluokan kisoja ja onhan se "laite". Omalla tavallaan hauska, mutta metsässä kankea ja ongelmana etenkin pakkasella oli jarrutuksissa stumppaaminen ja vaikeutena uudelleenkäynnistys.
Kyllä siihenkin konstit löyty. Ensin kun oli todennut ettei herää, niin pyörä männyn vasemmalle puolelle seisontaa.
Sitten männyn kierto yhdellä jalalla ensin myötä- ja sitten vastapäivään. Kenties päälläseisonta ja pari hyväntahtoista loitsua.
Jos nämä eivät vielä tehonneet, niin kylmällä äänellä juttelua ja kertomus -kuusakoski- nimisestä laitoksesta, joka ottaa hoitaakseen ongelmalaitteita ja niiden jälkeläisiä.
Yleensä tehosi ja laakista käymään, mutta 10 min piti viettää metsikössä.
Ihan kiva peli kuitenkin, joka aikoinaan vaihtui 450 exc;n..
Mitä jäi mieleen ? Alusta on löysä. Suzukin öljyputsarit kalliita, mutta siihen käy sama kuin joihinkin kotareihin, joita saa edullisesti.
Toivotaan että kansi löytyy.
Aika tarkkaan samaan aikaan WTC tornien murjomisen aikaan tuotin tollasen punakilpisen Saksasta.
Ajelin sillä kuntoluokan kisoja ja onhan se "laite". Omalla tavallaan hauska, mutta metsässä kankea ja ongelmana etenkin pakkasella oli jarrutuksissa stumppaaminen ja vaikeutena uudelleenkäynnistys.
Kyllä siihenkin konstit löyty. Ensin kun oli todennut ettei herää, niin pyörä männyn vasemmalle puolelle seisontaa.
Sitten männyn kierto yhdellä jalalla ensin myötä- ja sitten vastapäivään. Kenties päälläseisonta ja pari hyväntahtoista loitsua.
Jos nämä eivät vielä tehonneet, niin kylmällä äänellä juttelua ja kertomus -kuusakoski- nimisestä laitoksesta, joka ottaa hoitaakseen ongelmalaitteita ja niiden jälkeläisiä.
Yleensä tehosi ja laakista käymään, mutta 10 min piti viettää metsikössä.
Ihan kiva peli kuitenkin, joka aikoinaan vaihtui 450 exc;n..
Mitä jäi mieleen ? Alusta on löysä. Suzukin öljyputsarit kalliita, mutta siihen käy sama kuin joihinkin kotareihin, joita saa edullisesti.
Toivotaan että kansi löytyy.
Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton ja ylpeä siitä.
Re: Suzuki drz 400
Heh, kiitos kokemuksien jakamisesta, ilmiselvästi A-luokan laite
Kohtuuhintainen LTZ400 mönkkärin kansi löyty lopulta ebayn kautta Ameriikoista. Jospa sais kevään aikana DRZ:an nyt kuntoon.
Kohtuuhintainen LTZ400 mönkkärin kansi löyty lopulta ebayn kautta Ameriikoista. Jospa sais kevään aikana DRZ:an nyt kuntoon.
Re: Suzuki drz 400
Uusi drz 400s omistaja ilmoittautuu Ja heti olisi kysymyksiä.. Pyörä vm 2000 ja ajettu 40tkm. Noissa ilmeisesti se automaattinen jakoketjun kiristin joka on heikko kohta. Näkeekö sen päälle päin kumpi kiristin siellä on paikoillaan? Ja onko vaikea vaihtaa itse jos ei jo ole se manuaali malli? Ja mistä tuo olisi järkevin ja edullisin hankkia?
T: Jouni
T: Jouni
Re: Suzuki drz 400
Näkee päällepäin, mutta pitää katsoa löytyiskö kuvia. Uudempi automaatti kiristin toimii varsin hyvin. Sen manuaalin tunnistaa kierretangosta joka näkyy kiristimen perässä ja sen tyvessä on lukitus mutteri. Helppo homma vaihtaa, jos omaa jonkin verran asennus taitoa. Tarkempia ohjeita löytynee juutuubista, niin ei tarvitse kirjoittaa.
Re: Suzuki drz 400
Tuossa näkyy etualalla vanhempi ja takana uudempi automaatti kiristin.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... R6HCGUnqTy
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... R6HCGUnqTy