Aloittelijan kysymys

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Agitheosis
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

2old kirjoitti:--- nyt tarvitsee vain ajovermeet hommata....Olisiko sulla suosituksia????
Aiheeseen littyen on keskustelua käyty ainakin täällä ja tuolla. Toivottavasti noista saa
joitakin ideoita irti....
Per Saukko
Pyörä: --?--

Viesti Kirjoittaja Per Saukko »

Ainakin ennen Joulua oli kuulemma Hanx:in myymälässä, Mäntsälässa muuttomyynti ja sieltä sai kuulemma asiallisia varusteita jopa -50 %.
Itse en siellä käynyt, mutta jotkut tutut teki kuulemma "löytöjä", kannattaa ehkä tarkistaa...ei ne kamat ainakaa halpene, kun mennään kevättä kohti.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, tuo pikkuteitä pohjoiseen...eikä se ajaminen vaikeeta ole, kunhan vetelee maltilla ja ei väsyneenä. Kuulostaa siltä, että olet oivaltanut matkaendurohomman oikein ja hankkinut asiallisen ja luotettavan välineen sen toteuttamiseen.
Mulla on kanssa rillit, joten olen todennut normaalin integraalikypärän parhaiten toimivaksi, krossi/enduro kypärät ei toimi, kun täytyy olla erilliset suojalasit, joku avattava kokokypärä vois kanssa pelittää ja onkin harkinnassa, kun joudun joskus nykyisen Arain vaihtamaan uuteen.
-millähän nyt ajelis???
2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Viesti Kirjoittaja 2old »

....juu ...eikun varusteita hommaan! Varmaan nähdään Transilver....minä olen se jolla on uuden nihkeet vermeet...mutta ei välttämättä taitoa ja osaamista.... vielä.... HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2007 KAIKKI KURAILIJAT!
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Mulla on semmoinen Schubert avattava malli.
Se on hyvä. Silmälasienkin kanssa helppo.
Hyllyllä on kanssa avokypärä, mutta sitä en ole juuri käyttänyt.

Parempia voi olla noi LWR kaverien Arait.

Jos ihan hikipäässä lähtee ajamaan, niin sitten tarttis varmaan olla avokypärä ja lasit, mutta eihän me vanhat herrat semmoista hikihommaa enää harrasteta.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin