Öljyt

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

bisti
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021

Re: Öljyt

Viesti Kirjoittaja bisti »

AnttiL kirjoitti:Tuli tilattua Bellray gear saver:öljyä paikalliseen kauppaan ja tuli Thumper gear saver pullosia. Kellään kokemusta. Taitaa olla paksumpaa litkua kuin tuo perinteisempi gear saver ilman thumper etuliitettä.

Eipä muuta kuin jotta kun purkin kyljessä seisoo jotta tehty 4t erityisvaatimuksiin (siis kyseessä öljy joka tarkoitettu sellaisiin nelareihin joissa erillinen vaihteistoöljy ja märkä kytkin) niin eihän se voi toimia eihän 2t mopeedin laatikossa :roll: :wink: :wink:
Huomasitko muuten tuossa mitään eroa, thumper vs. "normi"?. Thumper kai vastaa 20w40 öljyä kun normi on 10w30.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

AnttiL kirjoitti:Tuli tilattua Bellray gear saver:öljyä paikalliseen kauppaan ja tuli Thumper gear saver pullosia. Kellään kokemusta. Taitaa olla paksumpaa litkua kuin tuo perinteisempi gear saver ilman thumper etuliitettä.

Eipä muuta kuin jotta kun purkin kyljessä seisoo jotta tehty 4t erityisvaatimuksiin (siis kyseessä öljy joka tarkoitettu sellaisiin nelareihin joissa erillinen vaihteistoöljy ja märkä kytkin) niin eihän se voi toimia eihän 2t mopeedin laatikossa :roll: :wink: :wink:
Toiminee ja kokeilemallahan se sitten selviää :)
Kura lentää...
AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Mun mielestä se tavallinen oli jotenkin enemmän mun mieleen varsinkin talvella mutta parempaa kuin kokeilemani 4t öljyt. Tämä oli -11 300exc:ssä.
antti
Vastaa Viestiin