liekköhän tuo minkalainen kapistus?kellään kokemuksia??käymään se lähtee ja ajamaan pystyy
1999 tm 250 enduro
Valvoja: Moderaattorit
1999 tm 250 enduro
joo moro! tuli hommattua otsikon mukainen mopeti!tässä netistä hakenu tietoa kyseisestä vehkeestä ja ei tunnu löytyvän paljoa!minättä josko täältä jotakin.
liekköhän tuo minkalainen kapistus?kellään kokemuksia??käymään se lähtee ja ajamaan pystyy
näkkyy siinä jotakin laatu osaa olevan kuten öhlinssin takaiskari brembon jarrut!
-
Urpo
- Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L
Re: 1999 tm 250 enduro
Moro ja tervetuloa. Tuonne pyörät-osioon olisit voinut laittaa, kun sulla ei mitään ongelmaa näytä olevan.
Mutta kun kokemuksia kysyit, niin tuommoinen -98 oli meillä parisen vuotta juniorin kanssa kimppapyöränä harraste-enska-ajossa punakilpisenä. Ei huono pyörä ollenkaan.
Ei mitään ongelmia, linkun laakerit vaihdettiin, ja iskareita huollettiin. Koneelle ei tehty mitään, ei kyllä tiedetty edellisen omistajan tunteja eikä laskettu omiakaan.
Kaikki osat löytyi hyllystä siihen aikaan Purolta Tampereelta, nyt ei sitten tietoa kun maahantuonti siirtyi tänne etelämmäs Hämeenlinnaan , Daytona Motorsport.
Mutta kun kokemuksia kysyit, niin tuommoinen -98 oli meillä parisen vuotta juniorin kanssa kimppapyöränä harraste-enska-ajossa punakilpisenä. Ei huono pyörä ollenkaan.
Ei mitään ongelmia, linkun laakerit vaihdettiin, ja iskareita huollettiin. Koneelle ei tehty mitään, ei kyllä tiedetty edellisen omistajan tunteja eikä laskettu omiakaan.
Kaikki osat löytyi hyllystä siihen aikaan Purolta Tampereelta, nyt ei sitten tietoa kun maahantuonti siirtyi tänne etelämmäs Hämeenlinnaan , Daytona Motorsport.
-
vanhakääpä
- Pyörä: suzuki
Re: 1999 tm 250 enduro
Hyvä laite.
Mulla oli tuollainen -99 Paiolin keulalla.
Tehtaalta ne tuli Marzzocilla , mutta Purolla tekivät crossista punakilpisen.
Tuo oli mun kolmas TM ja pojalla oli 1.
Mulla oli tuollainen -99 Paiolin keulalla.
Tehtaalta ne tuli Marzzocilla , mutta Purolla tekivät crossista punakilpisen.
Tuo oli mun kolmas TM ja pojalla oli 1.