Etelä-Suomen Ruosteenpoisto 2016 Virossa 20-22.5. TÄYNNÄ
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Re: Etelä-Suomen Ruosteenpoisto 2016 Virossa 20-22.5. TÄYNNÄ
Hei ruosteen ravistelijat....
Reissu lähestyy ja reittien viimeistely alkaa olla loppusuoralla. Tämänhetkiset reitit ovat "kommenttikierroksella" ja viimeisten palautteiden jälkeen lähetän ne osallistujille YV:llä gpx formaatissa. Jos tarvitset ne muussa formaatissa niin lataa netistä GPSBabel niminen softa ja konvertoi reitti haluamaasi muotoon.
Lähetätkö vielä YV:llä minulle puhelinnumerosi niin saan kaikkien numerot talteen ja jakoon reissua varten.
Reissu lähestyy ja reittien viimeistely alkaa olla loppusuoralla. Tämänhetkiset reitit ovat "kommenttikierroksella" ja viimeisten palautteiden jälkeen lähetän ne osallistujille YV:llä gpx formaatissa. Jos tarvitset ne muussa formaatissa niin lataa netistä GPSBabel niminen softa ja konvertoi reitti haluamaasi muotoon.
Lähetätkö vielä YV:llä minulle puhelinnumerosi niin saan kaikkien numerot talteen ja jakoon reissua varten.
- Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Menu näytti hyvältä. En ole ennen iltapalaksi kakankoipia syönytkään 
Jos edellisvuoden kaltaisia kakankoipia muistuttaa, niin alas menee ja on suun myötäistä.jite kirjoitti:Menu näytti hyvältä. En ole ennen iltapalaksi kakankoipia syönytkään
Kylläpä piti taas tapella basecampin ja navin kanssa, että saa reitit härveliin. Navin kortti piti laittaa läppäriin ja ladata siellä, kun yritin koneelta siirtää navin kortille, niin väitti jotta ei naviin yhteyttä. Ehkä en vaan osaa...
STN
Mulla on varmaan taas sama jumppa kun viime vuonna noitten karttojen ja reittien ja beiskamppien ja agitaattoreiden kanssa
Tai sitten mä tänä vuonna kilautan suosiolla suoraan juvanderille ja homma hoituu niks naks
Hienoa päästä reissuun pitkästä aikaa
Tai sitten mä tänä vuonna kilautan suosiolla suoraan juvanderille ja homma hoituu niks naks
Hienoa päästä reissuun pitkästä aikaa
- jite
- Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Juvanderi vois järkätä siinä lauttamatkan aikana jonkinlaisen kartta-asennuspalvelun meille tumpeloille 
Hmm - meinaan kyllä tehdä poikkeuksen ja jättää läppärin kotiin eli ainakaan kopiointi laitteeseen ei tule toimimaan.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
Sukke
- Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
Aikamoinen hässäkkä
Hieno reissu tulossa. Ladatkaa isojen ryhmään tulevat reittejä naveihin, niin voidaan tarvittaessa vaihtaa vetäjää, kun mulla hajosi ykköslaite ja toinen joskus hyytyy kesken päivän 
Reitit navissa ja voin harhaanjohtaa tarvittaessa.Sukke kirjoitti:Aikamoinen hässäkkäHieno reissu tulossa. Ladatkaa isojen ryhmään tulevat reittejä naveihin, niin voidaan tarvittaessa vaihtaa vetäjää, kun mulla hajosi ykköslaite ja toinen joskus hyytyy kesken päivän
Onko Sukke ylälokari tikruun vaihdettu vai meinaatko tuunata ontheroad
STN
-
Sukke
- Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
Nyt turhatekin korotukset, ohlinsin keula ja puolentoista sentin korotus alustassa, ei pitais tulla ongelmia, vaikka eihan sita koskaan tieda;)
Perhana duunista lainassa tabletti, eika tassa ole aakkosia:(
Perhana duunista lainassa tabletti, eika tassa ole aakkosia:(
Jotain uteluja jo tulikin, niin perjantaina aamusta kokoontuu porukkaa tuonne meikäläisen tallille, lähtö sieltä sitten satamaan.
Ja joo, Jakke saa kyllä kärryn taas sinne jemmaan
Ja joo, Jakke saa kyllä kärryn taas sinne jemmaan
3 päivän reitit, isot ja pienet ladattu garminiin. Remonttia, takasatulan liuku aivan jumissa nyt pelaa. Öljy vaihdettu. Pulttien kiristelyä. Etusatulat vielä tarkistamatta. Takana stonemaster puolessa välissä ?
- DOMI
- Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
Ilmanputsareita tai ainakin pesuvälineet suosittelen ottamaan mukaan. Siellä Mustjoen suunnalla alkoi tiet jo pölistä alkukuusta, on toki paikkoja joissa ei pölissyt. Mulla kului lähtiessä vaihdetut takajarrupalat lähes loppuun reissun aikana. Vesi ja hiekka on kuluttava yhdistelmä 
Eilen just putsailin ja öljysin toisen suodattimen, kumit uudet, laakerit vaihdettu taakse, jarrupalat vaihdettu, paikkoja kiristelty, rekkari tarkastettu, vielä kun tulee uusi etujarrulevy niin pitäisi olla kaikki.
Mihin aikaan juvanderin pajalta lähtö?
Mihin aikaan juvanderin pajalta lähtö?
All go, no show !
Lähdetään silleen sopivasti että ollaan about 9:30 satamassa eli hieman yhdeksän jälkeen. Minä olen jo aikaisin aamusta pakkailemassa eli ajoissakin voi tullajolami kirjoitti: Mihin aikaan juvanderin pajalta lähtö?
Ahistaa. Ei pysty luistamaan perjantaita töistä.
Jos on vielä halukkaita, voisin myydä oman paikkani (yv tai O4O 837 2273).
Ja jos pyörä puuttuu, voin ehkä myydä sellaisenkin (KTM 350EXC-F 2013). Tänä kesänä ei paljon ehdi ajamaan...
Jos on vielä halukkaita, voisin myydä oman paikkani (yv tai O4O 837 2273).
Ja jos pyörä puuttuu, voin ehkä myydä sellaisenkin (KTM 350EXC-F 2013). Tänä kesänä ei paljon ehdi ajamaan...