Mietin vaan ettei erillistä kameraakaan oikeen kiinostais ostaa (nuukuutta)
Tämä ei sitten ole mainontaa,tuommosenhan vois värkkää kätevä itekkin?vai onkos moni jo väsäillyt?
Pitäskö panna pumpuliin,ettei kohise
Valvoja: Moderaattorit
Tuossa on aika huiman näköiset henkselit. Oisko noi?Ana kirjoitti:Go Proolla on ainaskin sellanen henkseli versio mikä tulee tohon rinnan kohalle. Löytyy ainaski Motonetistä, ei en osaa linkittää ettikää iteNii mulla itellä on semmonen ja ton vanhan Go Proon kanssa tulee ihan A1 rainaa.

Just noi.Pekkavee kirjoitti:Tuossa on aika huiman näköiset henkselit. Oisko noi?Ana kirjoitti:Go Proolla on ainaskin sellanen henkseli versio mikä tulee tohon rinnan kohalle. Löytyy ainaski Motonetistä, ei en osaa linkittää ettikää iteNii mulla itellä on semmonen ja ton vanhan Go Proon kanssa tulee ihan A1 rainaa.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3825754/ ... ntavaljaat
Tuostapa tuli mieleen. Mulla on sellaiset rähinähenkselit, siis jotkut heijastinhenkselit.
Jos niihin vetäisi kännykän vaikka vahvoilla kumilenkeillä kiinni, niin siitähän voisi tulla jotain kuvaa.
Kiitos kaikille vastanneille.
Tästähän lähtee ihan uusi ajatusmaailma karhean todellisuutemme museointiin jälkipolvien kiusaksi.
Ja vielä tuli mieleen se leffa, jonka joku teki Englannissa. Betoniseinän maalausta 10 tuntia censorien kiusaksi.
Siis tuo juttu
Pekka
![]()
![]()