jaa kirjoitti:Nii ilmeisesti jos ei tästä kaikesta hehkutuksesta saa pyöräkuumetta ja juokse pankkiin lainaneuvotteluihin niin sitten ei saa keskustella. Olen jo useaan otteeseen tässäkin ketjussa puolustanut pyörää, tuonut faktoja ja vähän kritisoinut mutkat suoriksi annettuja ylistäviä lehti/video/muita koeajoraportteja. Mutta ilmeisesti yhtään kritiikkiä ei saa antaa tai olla köyhä kun joku polttaa ruskean kastikkeen pohjaan. Ainakaan asiasta ei saa keskustella jos ei yhdy hehkutukseen.
Jännä sinällään mutta olen englanninkielisellä XRV.org foorumilla naamakirjassa huomannut ihan samaa kun kyselin porukan mielipiteitä ja ilmoitin omani että olen hieman pettynyt ko.pelin painoon kun itse toivoin reilua 20 kiloa kevyempää peliä. Olen itse sen verran ajanut AT:llä että jotain käsitystä on mihin se voidaan vieä ja mistä sen joutuu kaivamaan pois (sitäkin on tullut kirjaimellisesti kädet lapiona tehtynä).
Fanaattisisimmat hehkuttajat antoivat palaa kommentoiden että kannattaa opetella ajamaan ja olemaan kaatuilematta jos pyörän paino pelottaa ja turha kommentoida mitään kun sulla ei ole rahaa ostaa sitä kuitenkaan jne. No ulkomaiset foorumit on mitä on ja minusta tosiaan täällä foorumin hyvyys on ollut että melko vapaasti on saatu kommentoida ja jutella. Toivottavasti niin jatkossakin.
Faktaa on kuitenkin että lehtijutut on aina lehtijuttuja. Enemmän tai vähemmän maksettuja, tarkkaan valittujen toimittajien tekemiä artikkeleita. Pyörä on varmasti hyvä sitä en kiellä. Ehkä loistavakin. Luultavasti/toivottavasti tulee olemaan matkaenduroissa samanlainen suunnannäyttäjä kuin alkuperäinen AT aikoinaan ja muut merkit seuraavat perässä.
Siitä ei kuitenkaan mihinkään päästä että helvetin painava se on, kallis kuin mikä (ainakin Suomessa kiitokset Brandin) ja ainakin minua hirvittäisi köyhänä keskituloisena viedä tuollaista 20 000 euron peliä kivikkoihin joissa omalla 3000 eurolla AT:llä nykyään joskus kokoontumisissa/surautteluissa ryvetään. Voihan se tietysti olla että niitä on kohta taas Hondan myyjillä pihat täynnä seisomassa kun on liikenteessä kaaduttuja pelejä kuten joskus näkee noita liikenteessä ympärikaadettuja kyykkyjä joissa kumit on ajettu sulaksi (liikenteessä) ja joita sitten kaskon piikkiin korjaillaan uuden veroisiksi ja kuten joku totesi niin niissä muovin kilohinta on aika kova.